NMBS - treinkaart met twaalf gratis ritten. 30/09

Hier alle acties waarmee je zonder kosten en/of snelle acties voor klanten, spullen kan verkrijgen, zonder systeem van terugbetaling.

Moderator: bloemeke

grietje
Moderator

Re: NMBS - treinkaart met twaalf gratis ritten

Bericht door grietje »

Hier vandaag ook ontvangen

Leentje58
Gevorderde
Wedstrijden dit jaar: 168 (#17)

Re: NMBS - treinkaart met twaalf gratis ritten

Bericht door Leentje58 »

grietje schreef: di 08 sep 2020, 16:52 Hier vandaag ook ontvangen
ik gisteren, ik had maar één bevestiging gekregen en toch voor 2 personen ontvangen

Jolly Jumper
Lid
Wedstrijden dit jaar: 55 (#111)

Re: NMBS - treinkaart met twaalf gratis ritten. 30/09

Bericht door Jolly Jumper »

Ik had voor mezelf en mijn dochter een aanvraag gedaan met hetzelfde email adres. 1 bevestiging ontvangen, en ook maar alleen voor de dochter ontvangen. Hoop dat mijn rittenkaart nog volgt.
Al jumpend de prijzen tegemoet...

Kuikentje
Kenner
Wedstrijden dit jaar: 31 (#158)

Bericht door Kuikentje »

Jolly Jumper schreef: ma 14 sep 2020, 11:29 Ik had voor mezelf en mijn dochter een aanvraag gedaan met hetzelfde email adres. 1 bevestiging ontvangen, en ook maar alleen voor de dochter ontvangen. Hoop dat mijn rittenkaart nog volgt.
Ik vraag me af hoeveel van die kaarten er door de post verloren gaan geraken ... waarschijnlijk meer dan genoeg.

"Draag goed zorg voor je Pass, je kan deze maar één keer aanvragen. Als je Railpass verloren/gestolen/beschadigd is, kan je geen nieuw exemplaar vragen."

Maar er staat niet wat je moet doen als je deze niet toekreeg.

Waarschijnlijk wat geduld aan de dag brengen, gezien de hoeveelheid ze moeten versturen.

Jolly Jumper
Lid
Wedstrijden dit jaar: 55 (#111)

Bericht door Jolly Jumper »

Kuikentje schreef: ma 14 sep 2020, 14:14
Jolly Jumper schreef: ma 14 sep 2020, 11:29 Ik had voor mezelf en mijn dochter een aanvraag gedaan met hetzelfde email adres. 1 bevestiging ontvangen, en ook maar alleen voor de dochter ontvangen. Hoop dat mijn rittenkaart nog volgt.
Ik vraag me af hoeveel van die kaarten er door de post verloren gaan geraken ... waarschijnlijk meer dan genoeg.

"Draag goed zorg voor je Pass, je kan deze maar één keer aanvragen. Als je Railpass verloren/gestolen/beschadigd is, kan je geen nieuw exemplaar vragen."

Maar er staat niet wat je moet doen als je deze niet toekreeg.

Waarschijnlijk wat geduld aan de dag brengen, gezien de hoeveelheid ze moeten versturen.
Ik heb ondertussen even gebeld. Ze kunnen de status nakijken, bleek dat mijn aanvraag onbestaande was. Ze heeft de aanvraag opnieuw gedaan, en ik heb direct een bevestigingsmail ontvangen.
Over de bevestigingsmails wist ze te zeggen dat niet iedereen een mail ontvangt omwille van technische problemen.
Al jumpend de prijzen tegemoet...

Leentje58
Gevorderde
Wedstrijden dit jaar: 168 (#17)

Bericht door Leentje58 »

ik had ook maar één bevestiging, toch beiden ontvangen op dezelfde dag

boosterke
Lid
Wedstrijden dit jaar: 99 (#58)

Bericht door boosterke »

nooit bevestigingsmail ontvangen. wel alle aangevraagde railpassen gekregen. :-D

Plaats reactie