een mens is gewaarschuwd

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.
wuyten_d
Lid
Wedstrijden: 97 (#27)

Re: een mens is gewaarschuwd

Bericht door wuyten_d » di 07 aug 2018, 16:35

filiberreke schreef:
di 07 aug 2018, 16:34
guigou schreef:
di 07 aug 2018, 14:08
ben ik dan de enige die hier durft toegeven dat ik verkoop ?
wel ja, ik verkoop wel gewonnen spullen, so what ? iedereen doet toch zelf wat hij wil ?
en aan diegene die uitzoeken wie wat verkoopt zou ik zeggen : get a life :wave:

en ik ben hier zeker de enige niet, integendeel, en sommigen hebben dan nog het lef om andere verkopers te bekritiseren :roll:

ja schijnheiligheid en jaloesie zijn de grootste kenmerken van bepaalde wedstrijdspelers zeker ?
Ik wil gerust toegeven dat ik het heel moeilijk heb met dat gemarchandeer met gewonnen zaken. En dat heeft echt niks met jaloezie te maken. En nog minder met schijnheiligheid. Integendeel, het is juist omdat ik het de liefhebbers zo gun dat dit soort hebberigheid mij zo stoort.
:thumb:

guigou
Moderator
Wedstrijden: 16 (#211)

Re: een mens is gewaarschuwd

Bericht door guigou » wo 08 aug 2018, 08:46

wuyten_d schreef:
di 07 aug 2018, 16:35
filiberreke schreef:
di 07 aug 2018, 16:34
guigou schreef:
di 07 aug 2018, 14:08
ben ik dan de enige die hier durft toegeven dat ik verkoop ?
wel ja, ik verkoop wel gewonnen spullen, so what ? iedereen doet toch zelf wat hij wil ?
en aan diegene die uitzoeken wie wat verkoopt zou ik zeggen : get a life :wave:

en ik ben hier zeker de enige niet, integendeel, en sommigen hebben dan nog het lef om andere verkopers te bekritiseren :roll:

ja schijnheiligheid en jaloesie zijn de grootste kenmerken van bepaalde wedstrijdspelers zeker ?
Ik wil gerust toegeven dat ik het heel moeilijk heb met dat gemarchandeer met gewonnen zaken. En dat heeft echt niks met jaloezie te maken. En nog minder met schijnheiligheid. Integendeel, het is juist omdat ik het de liefhebbers zo gun dat dit soort hebberigheid mij zo stoort.
:thumb:
ik begrijp je ook wel hoor maar weet wel dat ik ook al meerdere dingen heb weggegeven aan forumleden. Ik zal het niet openbaar zetten omdat ik eerst de mensen contacteer waarvan ik weet dat er interesse is of waarbij ik nog in het krijt sta.
En eerlijk gezegd speel ik zelden of nooit mee voor tickets voor AP's of voorstellingen/festivals/... waar ikzelf niet naar toe ga.
En de redenen zijn :
1. wil voorkomen dat iemand die mijn tickets krijgt ze niet meekrijgt bij het ophalen omdat het persoonlijk (bewijs ID) moet gebeuren
2. de kans laat voor mensen die echt interesse hebben (en zo te voorkomen dat er geen interesse is in mijn tickets en dat ze in de vuilbak vliegen)
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Plaats reactie