Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

guigou schreef: vr 18 sep 2020, 08:22
Sam schreef: vr 18 sep 2020, 08:08
guigou schreef: vr 18 sep 2020, 07:39
Sam schreef: do 17 sep 2020, 22:45
letter schreef: do 17 sep 2020, 20:57

Luister alleen naar je zelf !!! Succes met je eindwerk .
Advies dat nogal contextafhankelijk is :)
letter : bedankt
sam : altijd met je moeilijke uitspraken :oops:
Naargelang de context kan het net nuttig zijn naar anderen te luisteren :)
ik zal eens moeten leren naar mijn eigen te luisteren ipv altijd alles te doen voor een ander en er dan achteraf spijt van te hebben omdat het toch niet gewaardeerd wordt
Zolang er maar open gecommuniceerd wordt zodat de perceptie op zijn minst juist kan zijn. Aan misverstanden door slechte communicatie alvast geen gebrek.

Gebruikersavatar
ikkie
Gevorderde
Berichten: 1729
Lid geworden op: ma 30 mar 2015, 19:31
Locatie: OVL
Wedstrijden dit jaar: 19 (#101)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door ikkie »

wakkamoon schreef: vr 18 sep 2020, 11:23 Dochter van bijna 10 jaar moet verplicht in quarantaine na meerdere besmettingen in haar klas en ook in de parallelklas. Voor haar heel moeilijk want vorig schooljaar is ze 3 dagen ofzo nog naar school mogen gaan wanneer de scholen open gingen. Maar ze begrijpt waarom natuurlijk wel. Maar nu komt de ergernis... we moeten haar laten testen want het telt als hoogrisico contact. Gisteren keken we om een afspraak te maken online (wat moet en ook wenselijk is want uren in een rij staan tussen mensen lijkt me ook geen goed idee) en eerste afspraak zou volgende week donderdag geweest zijn. Hoe hallucinant is dat! Alle andere testcentra nagekeken in Brussel en allemaal hetzelfde of nog later zelfs... Gelukkig begreep onze huisarts de situatie en wilt ze zelf de test afnemen deze namiddag. Maar normaal neemt ze liever zelf geen testen af omdat ze nu al verdrinkt in het werk. Anders waren het vijgen na Pasen als je meer dan een week op een test moet wachten (en dan heb je nog geen resultaat)
ja hallo! Gelukkig een begripvolle huisarts. En hopelijk voor je dochter en jou (en je gezin) een negatieve test!
Goed zot

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 7997
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

wakkamoon schreef: vr 18 sep 2020, 11:23 Dochter van bijna 10 jaar moet verplicht in quarantaine na meerdere besmettingen in haar klas en ook in de parallelklas. Voor haar heel moeilijk want vorig schooljaar is ze 3 dagen ofzo nog naar school mogen gaan wanneer de scholen open gingen. Maar ze begrijpt waarom natuurlijk wel. Maar nu komt de ergernis... we moeten haar laten testen want het telt als hoogrisico contact. Gisteren keken we om een afspraak te maken online (wat moet en ook wenselijk is want uren in een rij staan tussen mensen lijkt me ook geen goed idee) en eerste afspraak zou volgende week donderdag geweest zijn. Hoe hallucinant is dat! Alle andere testcentra nagekeken in Brussel en allemaal hetzelfde of nog later zelfs... Gelukkig begreep onze huisarts de situatie en wilt ze zelf de test afnemen deze namiddag. Maar normaal neemt ze liever zelf geen testen af omdat ze nu al verdrinkt in het werk. Anders waren het vijgen na Pasen als je meer dan een week op een test moet wachten (en dan heb je nog geen resultaat)
Amaai, een week wachten.... hier bij ons al verschilde mensen die ik ken. Hun moeten laten testen. En telkens mochten ze na een paar uur al gaan. Leve de boerebuiten in westvlaanderen. Hopelijk krijg je straks een negatief resultaat

wakkamoon
Lid
Berichten: 432
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 16:10
Locatie: Brussel
Wedstrijden dit jaar: 23 (#91)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door wakkamoon »

grietje schreef: vr 18 sep 2020, 17:38
wakkamoon schreef: vr 18 sep 2020, 11:23 Dochter van bijna 10 jaar moet verplicht in quarantaine na meerdere besmettingen in haar klas en ook in de parallelklas. Voor haar heel moeilijk want vorig schooljaar is ze 3 dagen ofzo nog naar school mogen gaan wanneer de scholen open gingen. Maar ze begrijpt waarom natuurlijk wel. Maar nu komt de ergernis... we moeten haar laten testen want het telt als hoogrisico contact. Gisteren keken we om een afspraak te maken online (wat moet en ook wenselijk is want uren in een rij staan tussen mensen lijkt me ook geen goed idee) en eerste afspraak zou volgende week donderdag geweest zijn. Hoe hallucinant is dat! Alle andere testcentra nagekeken in Brussel en allemaal hetzelfde of nog later zelfs... Gelukkig begreep onze huisarts de situatie en wilt ze zelf de test afnemen deze namiddag. Maar normaal neemt ze liever zelf geen testen af omdat ze nu al verdrinkt in het werk. Anders waren het vijgen na Pasen als je meer dan een week op een test moet wachten (en dan heb je nog geen resultaat)
Amaai, een week wachten.... hier bij ons al verschilde mensen die ik ken. Hun moeten laten testen. En telkens mochten ze na een paar uur al gaan. Leve de boerebuiten in westvlaanderen. Hopelijk krijg je straks een negatief resultaat
Gisterenavond gelukkig eindelijk resultaat en het was negatief!

Gebruikersavatar
Inef
Moderator
Berichten: 1455
Lid geworden op: ma 29 okt 2018, 10:33
Locatie: lommel

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Inef »

wakkamoon schreef: wo 23 sep 2020, 09:06
Gisterenavond gelukkig eindelijk resultaat en het was negatief!
Gelukkig. Wat een goed nieuws.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Incompetentie, dat lijkt pas een pandemie.

Gebruikersavatar
Draco
Kenner
Berichten: 1377
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 15:25
Wedstrijden dit jaar: 67 (#17)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Draco »

nog mensen die problemen hebben met de nieuwe versie van facebook op desktop?
probleem is vooral dat ie traag loopt, kan amper nog doorscrollen en kon tot op eergisteren nog terugschakelen naar de oude versie maar lukt dus nu niet meer. heb dit probleem om alle browsers dus enig idee of dit probleem dan ergens anders vandaan komt?
echt niet leuk meer als ik zo door de sociale media moet scrollen en telkens seconden kan wachten op volgende pagina's.

Gebruikersavatar
Pingu14
Kenner
Berichten: 631
Lid geworden op: ma 09 mar 2015, 17:44
Wedstrijden dit jaar: 10 (#158)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pingu14 »

Draco schreef: vr 25 sep 2020, 11:14 nog mensen die problemen hebben met de nieuwe versie van facebook op desktop?
probleem is vooral dat ie traag loopt, kan amper nog doorscrollen en kon tot op eergisteren nog terugschakelen naar de oude versie maar lukt dus nu niet meer. heb dit probleem om alle browsers dus enig idee of dit probleem dan ergens anders vandaan komt?
echt niet leuk meer als ik zo door de sociale media moet scrollen en telkens seconden kan wachten op volgende pagina's.
Bij mij is die soms ook traag.

soccie
Kenner
Berichten: 712
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:33
Wedstrijden dit jaar: 14 (#134)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door soccie »

Draco schreef: vr 25 sep 2020, 11:14 nog mensen die problemen hebben met de nieuwe versie van facebook op desktop?
probleem is vooral dat ie traag loopt, kan amper nog doorscrollen en kon tot op eergisteren nog terugschakelen naar de oude versie maar lukt dus nu niet meer. heb dit probleem om alle browsers dus enig idee of dit probleem dan ergens anders vandaan komt?
echt niet leuk meer als ik zo door de sociale media moet scrollen en telkens seconden kan wachten op volgende pagina's.
Sedert een paar dagen kan ik ook niet meer terugschakelen naar de oude versie.
Met de nieuwe versie heb ik nu al een keer of 5 mijn paswoord moeten veranderen omdat er iemand anders probeerde in te loggen.
Met de oude FB heb ik dat nooit gehad

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Sloddervossen!
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Plaats reactie