Humor

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
Pingu14
Kenner
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 09 mar 2015, 17:44
Wedstrijden dit jaar: 9 (#157)

Re: Humor

Bericht door Pingu14 »


Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6344
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 6 (#168)

Re: Humor

Bericht door guigou »

Afbeelding
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Zardoz

Re: Humor

Bericht door Zardoz »

Afbeelding

Zardoz

Re: Humor

Bericht door Zardoz »

Afbeelding

robinhoody

Re: Humor

Bericht door robinhoody »


Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Een man en een vrouw hadden samen een kind gekregen, maar na twee jaar had het kind nog geen woord gezegd. Uiteindelijk na twee jaar zei het kind opeens: “Opa, opa!”, dus die ouders ontzettend blij dat het kind eindelijk z’n eerste woordje had gezegd. De volgende dag belt oma op dat opa overleden is. Na twee weken zegt het kind opeens z’n tweede woordje: “Oma, oma!” Maar de volgende dag belt de dokter op dat oma dood is. Dus die ouders vinden het toch wel raar dat het alweer na het woordje van hun kind gebeurt. Na twee weken zegt het kind: “Papa, papa”, dus die papa helemaal overstuur. Hij valt pas heel laat in slaap, omdat hij bang is de volgende ochtend dood te gaan. Maar hij word toch gewoon weer wakker en begint rustig aan z’n ontbijtje. Even later gaat hij de hond uitlaten. Dan ziet hij dat de melkboer daar dood op de stoep ligt!

Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Een mevrouw is aan het wachten om geopereerd te worden. Wanneer ze de chirurg ziet, zegt ze: "Dokter, ik ben zo bang!"
Chirurg: "Dat is niet nodig mevrouwtje, ik heb deze operatie al meer dan veertig maal uitgevoerd." Zegt de vrouw: "Dan ben ik gerustgesteld dokter."
Chirurg: "dat denk ik ook, die operatie moet toch één keer slagen."

Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Gesprek tussen twee blondjes:

'Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan'...Zegt de ene.
De andere vraagt bezorgd : 'de vragen waren moeilijk, zeker??'

Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Hij en Zij

Hij: 'Heb jij met een andere man geslapen?'
Zij: 'Ik heb alleen geslapen met jou schat, bij die andere was ik
wakker'............

Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Een jonge vent komt bij de drogist om condooms te kopen. De drogist zegt dat ze in twee verpakkingen worden verkocht; een van 3 stuks en een van 12 stuks. De jongen trekt een stoer gezicht en zegt “Nou, ik ben vanavond uitgenodigd om thuis bij een lekker heet meisje te komen eten. Zowat de hele school heeft haar al genaaid en ik voel dat dit mijn geluksdag is. Ik ga ze dus vanavond eens flink pakken en heb er wel een stuk of 10 nodig.” Aldus koopt hij een verpakking met 12 stuks en rekent af. ‘s Avonds zit hij bij het meisje thuis aan tafel en hij vraagt of hij misschien even mag bidden voor het eten. Natuurlijk wordt zo’n verzoek gerespecteerd en hij begint te bidde n… en te bidden … en te bidden … Dat gaat zo een minuut of 10 door en uiteindelijk tikt het meisje hem aan … “Goh, je hebt mij nooit verteld dat jij zo religieus bent … ” Waarop hij antwoordt: “Jij hebt mij ook nooit verteld dat jouw vader drogist is!"

Plaats reactie