Humor

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Leentje58
Gevorderde
Berichten: 3305
Lid geworden op: ma 06 jul 2015, 16:29
Wedstrijden dit jaar: 27 (#81)

hilarisch

Bericht door Leentje58 »


Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#168)

Re: Humor

Bericht door guigou »

efkes deze weer naar boven halen, iemand een mopje, iets grappigs meegemaakt ...
laat ons maar lachen :lol: :lol: :lol:
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Leentje58
Gevorderde
Berichten: 3305
Lid geworden op: ma 06 jul 2015, 16:29
Wedstrijden dit jaar: 27 (#81)

Re: Humor

Bericht door Leentje58 »


Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Een jongen gaat op een dag naar de vader van zijn liefje om hem de hand van zijn dochter te vragen.
"Oh, vergeet het maar!" krijgt hij te horen.
"Ik wil niet dat mijn dochter haar leven verknoeit bij een domme lul!"
De knaap kijkt de man recht in de ogen en zegt: "Ik ook niet, meneer, daarom kom ik nu juist haar hand vragen!"

Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Drie vrouwen vinden samen de dood na een verkeersongeval. Ze komen aan in de hemel en Sint-Pieter komt naar hun toe.
Hij zegt:"Er is maar 1 regel en die moet je altijd volgen en dat is : trap niet op de eendjes."
De vrouwen gaan binnen en ja hoor allemaal eendjes, je kon er bijna niet naast trappen.
Een half uurtje later trapt de eerste vrouw al op een eendje. En jawel, eendje dood.
Sint-Pieter komt er al aan met een lelijke man. Hij ketent ze aaneen en zegt: "jij moet tot in de eeuwigheid vastgeketend blijven aan deze lelijke man."
De andere vrouwen zijn voorzichtig, maar een drietal maanden later, heeft de tweede ook prijs, en ja hoor, St-Pieter komt er al aan met een lelijke man en ook zij wordt vastgeketend tot in de eeuwigheid.
De derde vrouw nu heeeeeeel voorzichtig, loopt na 6 maanden nog altijd rond en ze heeft nog niet op een eendje getrapt. Plots staat St-Pieter daar met een knappe jonge gast, een echte chippendale. En hij ketent hen vast en vertrekt. "Allee zegt die vrouw, wat heb ik gedaan om dat te verdienen?" "Wat gij gedaan hebt weet ik niet" , zegt de jonge gast, " maar ik had op een eendje getrapt."

Gebruikersavatar
Leentje58
Gevorderde
Berichten: 3305
Lid geworden op: ma 06 jul 2015, 16:29
Wedstrijden dit jaar: 27 (#81)

Re: Humor

Bericht door Leentje58 »

Nestibus schreef: vr 08 feb 2019, 16:01 Drie vrouwen vinden samen de dood na een verkeersongeval. Ze komen aan in de hemel en Sint-Pieter komt naar hun toe.
Hij zegt:"Er is maar 1 regel en die moet je altijd volgen en dat is : trap niet op de eendjes."
De vrouwen gaan binnen en ja hoor allemaal eendjes, je kon er bijna niet naast trappen.
Een half uurtje later trapt de eerste vrouw al op een eendje. En jawel, eendje dood.
Sint-Pieter komt er al aan met een lelijke man. Hij ketent ze aaneen en zegt: "jij moet tot in de eeuwigheid vastgeketend blijven aan deze lelijke man."
De andere vrouwen zijn voorzichtig, maar een drietal maanden later, heeft de tweede ook prijs, en ja hoor, St-Pieter komt er al aan met een lelijke man en ook zij wordt vastgeketend tot in de eeuwigheid.
De derde vrouw nu heeeeeeel voorzichtig, loopt na 6 maanden nog altijd rond en ze heeft nog niet op een eendje getrapt. Plots staat St-Pieter daar met een knappe jonge gast, een echte chippendale. En hij ketent hen vast en vertrekt. "Allee zegt die vrouw, wat heb ik gedaan om dat te verdienen?" "Wat gij gedaan hebt weet ik niet" , zegt de jonge gast, " maar ik had op een eendje getrapt."
:lol: :lol: :lol: :lol:

Verwijderde gebruiker 69

Re: Humor

Bericht door Verwijderde gebruiker 69 »

EEEEEEE Mijn rijbewijs ingenomen door de politie.
Ik baal als een stekker.
vandaag was ik op weg naar huis toen ik door de politie aangehouden werd.
Zegt de agent tegen mij autopapieren, rijbewijs en uitstappen want ik denk dat U dronken bent.
Nou ik en dronken. Iedereen die mij kent weet dat zo iets niet bestaat.
Dus ik zeg tegen die beste man: Ik verzeker U dat ik niets gedronken heb.
Zegt de Agent oke ik stel U een vraag als test.
Het is donker en er komen twee lichten op U af. Wat is dat?
Dus ik antwoord dat is simpel. Een auto.
Zegt de agent. Natuurlijk, maar wat voor auto een Mercedes, BMW of een Audi.
Nou ik heb er al moeite mee om die bij daglicht op een afstand te herkennen dus ik zeg: Absoluut geen idee.
Ziet u wel zei de agent vrolijk. U bent dronken.
ik word een beetje boos en zeg hoe komt U er toch bij ik garandeer U dat het niet zo is.
Goed zegt hij nog een testvraag dan.
U rijdt in het donker en er komt 1 licht op U af. Wat is dat?
Eitje natuurlijk en ik antwoord een motor.
Dat is duidelijk zegt de agent, maar wat voor een Honda, een Kawasaki of een Suzuki?
Ja hoe weet ik dat nou. Ik heb geen motor en zal er ook nooit eentje hebben in de toekomst.
Ziet u wel roept de agent triomfantelijk. Toch dronken.
Nou je begrijpt wel dat ik nu helemaal over de kook was.
En ik werd er helemaal opstandig van.
Dus ik zeg tegen die agent. Ik heb ook een vraag.
Het is donker en U rijdt een straat in. Onder de lantaarnpaal staat een vrouw. Kort rokje, netkousen en Hoge hakken.
Wat is dat dan?
Nou zegt de agent dat is simpel. Dat is een publiek vrouw van licht zeden.
Jaaaaa zeg ik, maar welke: U dochter, U vrouw of Uw moeder?
Hoppa weg rijbewijs.

robinhoody

Re: Humor

Bericht door robinhoody »

TC-Matic schreef: za 09 feb 2019, 13:22 EEEEEEE Mijn rijbewijs ingenomen door de politie.
Ik baal als een stekker.
vandaag was ik op weg naar huis toen ik door de politie aangehouden werd.
Zegt de agent tegen mij autopapieren, rijbewijs en uitstappen want ik denk dat U dronken bent.
Nou ik en dronken. Iedereen die mij kent weet dat zo iets niet bestaat.
Dus ik zeg tegen die beste man: Ik verzeker U dat ik niets gedronken heb.
Zegt de Agent oke ik stel U een vraag als test.
Het is donker en er komen twee lichten op U af. Wat is dat?
Dus ik antwoord dat is simpel. Een auto.
Zegt de agent. Natuurlijk, maar wat voor auto een Mercedes, BMW of een Audi.
Nou ik heb er al moeite mee om die bij daglicht op een afstand te herkennen dus ik zeg: Absoluut geen idee.
Ziet u wel zei de agent vrolijk. U bent dronken.
ik word een beetje boos en zeg hoe komt U er toch bij ik garandeer U dat het niet zo is.
Goed zegt hij nog een testvraag dan.
U rijdt in het donker en er komt 1 licht op U af. Wat is dat?
Eitje natuurlijk en ik antwoord een motor.
Dat is duidelijk zegt de agent, maar wat voor een Honda, een Kawasaki of een Suzuki?
Ja hoe weet ik dat nou. Ik heb geen motor en zal er ook nooit eentje hebben in de toekomst.
Ziet u wel roept de agent triomfantelijk. Toch dronken.
Nou je begrijpt wel dat ik nu helemaal over de kook was.
En ik werd er helemaal opstandig van.
Dus ik zeg tegen die agent. Ik heb ook een vraag.
Het is donker en U rijdt een straat in. Onder de lantaarnpaal staat een vrouw. Kort rokje, netkousen en Hoge hakken.
Wat is dat dan?
Nou zegt de agent dat is simpel. Dat is een publiek vrouw van licht zeden.
Jaaaaa zeg ik, maar welke: U dochter, U vrouw of Uw moeder?
Hoppa weg rijbewijs.
:-D :-D :-D

cecilet
Gevorderde
Berichten: 3090
Lid geworden op: ma 24 jul 2017, 21:34
Wedstrijden dit jaar: 42 (#37)

Re: Humor

Bericht door cecilet »

:lol:

Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Een timmerman, metselaar en een elektricien zitten tegen elkaar op te snijden over wie het oudste beroep heeft. De timmerman: "Weet je nog: Jezus. Die lag in een stalletje, en dat stalletje is gebouwd door, jawel, een timmerman." Zegt de metselaar: "Nou en, de piramiden stonden er toen al eeuwen en die zijn toch gemetseld." Zegt die elektricien: "Jullie moeten niet zo ruziën want wij hebben toch het oudste beroep." "Op de eerste dag zei god: 'er was licht!' en toen hadden wij de leidingen al liggen."

Plaats reactie