Wat maakte je blij vandaag?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Miss Jones »

Het is maar een gewone keelontsteking... Geen .....
Awel ik ben blij met zomaar een keelontsteking.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

mamaafrika
Gevorderde
Berichten: 1879
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 21:46
Wedstrijden dit jaar: 19 (#102)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door mamaafrika »

mijn 1ste corona spuitje is vandaag gezet in Lint.

Gebruikersavatar
pekkeisback
Gevorderde
Berichten: 3300
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 14:32
Wedstrijden dit jaar: 36 (#55)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door pekkeisback »

mamaafrika schreef: za 01 mei 2021, 21:23 mijn 1ste corona spuitje is vandaag gezet in Lint.
Ik morgen in Niel om 14u06.
Personen die veel doen maken fouten,
personen die minder doen maken minder fouten,
ik ken personen die geen fouten maken.

mamaafrika
Gevorderde
Berichten: 1879
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 21:46
Wedstrijden dit jaar: 19 (#102)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door mamaafrika »

pekkeisback schreef: zo 02 mei 2021, 09:51
mamaafrika schreef: za 01 mei 2021, 21:23 mijn 1ste corona spuitje is vandaag gezet in Lint.
Ik morgen in Niel om 14u06.
vandaag ne stijve arm :roll:
We voelen ons toch wat safer.
Schoondochter zit weer in quarantaine als leerkracht in de Parkschool in Mortsel. :-(

Gebruikersavatar
wommel
Kenner
Berichten: 1056
Lid geworden op: ma 02 mar 2015, 13:39
Wedstrijden dit jaar: 24 (#88)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door wommel »

mamaafrika schreef: zo 02 mei 2021, 10:43
pekkeisback schreef: zo 02 mei 2021, 09:51
mamaafrika schreef: za 01 mei 2021, 21:23 mijn 1ste corona spuitje is vandaag gezet in Lint.
Ik morgen in Niel om 14u06.
vandaag ne stijve arm :roll:
We voelen ons toch wat safer.
Schoondochter zit weer in quarantaine als leerkracht in de Parkschool in Mortsel. :-(

zo rap mag je jezelf niet safe voelen. Enkele weken wachten en dan best nog 10 dagen na tweede spuitje. Ik heb beide spuitjes al gehad, nog 5 dagen en ik mag mij safe voelen. Oef - safe in zoverre dat je toch nog wat ziek kan worden, maar niet zo erg dat je naar het ziekenhuis moet. En dat is al een hele troost

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 42 (#41)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Pioen »

wommel schreef: zo 02 mei 2021, 11:06
zo rap mag je jezelf niet safe voelen. Enkele weken wachten en dan best nog 10 dagen na tweede spuitje. Ik heb beide spuitjes al gehad, nog 5 dagen en ik mag mij safe voelen. Oef - safe in zoverre dat je toch nog wat ziek kan worden, maar niet zo erg dat je naar het ziekenhuis moet. En dat is al een hele troost
Hoe is het gegaan met het tweede spuitje ? Sommige mensen schijnen er toch behoorlijk last van te hebben, bij Pfizer toch.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Gebruikersavatar
wommel
Kenner
Berichten: 1056
Lid geworden op: ma 02 mar 2015, 13:39
Wedstrijden dit jaar: 24 (#88)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door wommel »

Pioen schreef: zo 02 mei 2021, 14:59
wommel schreef: zo 02 mei 2021, 11:06
zo rap mag je jezelf niet safe voelen. Enkele weken wachten en dan best nog 10 dagen na tweede spuitje. Ik heb beide spuitjes al gehad, nog 5 dagen en ik mag mij safe voelen. Oef - safe in zoverre dat je toch nog wat ziek kan worden, maar niet zo erg dat je naar het ziekenhuis moet. En dat is al een hele troost
Hoe is het gegaan met het tweede spuitje ? Sommige mensen schijnen er toch behoorlijk last van te hebben, bij Pfizer toch.

Het was idd Pfizer, zowel bij 1 als bij 2 gedurende 2 dagen wat pijn op de plaats van de injectie, maar voor de rest geen enkel probleem. Dus je hoeft geen bang te hebben. Go for it ! het geeft je in ieder geval wat meer zekerheid, 100% ben je natuurlijk nooit, zolang er nog veel mensen rondlopen die geen vaccin hebben gekregen....of die er geen willen ....

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#168)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door guigou »

zelfs met een spuitje kan je nog besmet geraken en andere mensen besmetten

ik twijfel nog heel erg of ik eigenlijk een spuitje wil , maar zal wss verplicht zijn als ik naar het buitenland wil , jammer dat je je vrijheid moet 'kopen'

ik noem gans die coronatoestand een beetje het moderne communisme, we zullen nergens meer naar toe kunnen of iets doen zonder dat alles opgevolgd wordt :(
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 42 (#41)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Pioen »

wommel schreef: zo 02 mei 2021, 21:09 Het was idd Pfizer, zowel bij 1 als bij 2 gedurende 2 dagen wat pijn op de plaats van de injectie, maar voor de rest geen enkel probleem. Dus je hoeft geen bang te hebben. Go for it ! het geeft je in ieder geval wat meer zekerheid, 100% ben je natuurlijk nooit, zolang er nog veel mensen rondlopen die geen vaccin hebben gekregen....of die er geen willen ....
"Mijne zieke" heeft vandaag de tweede prik gekregen, het is toch een beetje spannend. Hopelijk gaat alles goed, zeker als iemand al kwetsbaar is. De vorige keer niks gevoeld en geen bijwerkingen achteraf. Zelf heb ik geluk, want ik moet in het Brusselse gaan, daar gaat het sneller omdat minder mensen zich laten vaccineren. Al half geprikt en dat is toch een opluchting.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 7997
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door grietje »

wommel schreef: zo 02 mei 2021, 21:09
Pioen schreef: zo 02 mei 2021, 14:59
wommel schreef: zo 02 mei 2021, 11:06
zo rap mag je jezelf niet safe voelen. Enkele weken wachten en dan best nog 10 dagen na tweede spuitje. Ik heb beide spuitjes al gehad, nog 5 dagen en ik mag mij safe voelen. Oef - safe in zoverre dat je toch nog wat ziek kan worden, maar niet zo erg dat je naar het ziekenhuis moet. En dat is al een hele troost
Hoe is het gegaan met het tweede spuitje ? Sommige mensen schijnen er toch behoorlijk last van te hebben, bij Pfizer toch.

Het was idd Pfizer, zowel bij 1 als bij 2 gedurende 2 dagen wat pijn op de plaats van de injectie, maar voor de rest geen enkel probleem. Dus je hoeft geen bang te hebben. Go for it ! het geeft je in ieder geval wat meer zekerheid, 100% ben je natuurlijk nooit, zolang er nog veel mensen rondlopen die geen vaccin hebben gekregen....of die er geen willen ....
Niet te vroeg victorie kraaien.

Ik ken 3 mensen die hun eerste vaccin al gekregen hebben.

Persoon 1, 4 weken na zijn eerste Pfizer. Ligt met zware longontsteking in het ziekenhuis.
Persoon 2 positief, maar niet al te ziek. 3 weken na zijn eerste Pfizer.
Persoon 3, heeft serieuze hoofdpijn, koorts enz... ook 3 weken na haar Pfizer.

Ik zit in nu quarantaine omdat ik bij persoon 1 geweest ben om hem te helpen. Zonder dat we toen wisten dat hij positief was. Ik heb half maart mijn eerste AstraZeneca gekregen.

Plaats reactie