Wat maakte je blij vandaag?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
Benighted
Kenner
Berichten: 1214
Lid geworden op: vr 08 jun 2018, 18:27
Wedstrijden dit jaar: 55 (#24)
Contacteer:

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Benighted »

bloemeke schreef: do 08 okt 2020, 13:19 toch geen groot verschil in wedstrijden voor en na corona !

ter info :
even een zicht achter de schermen
statistieken van eerste week oktober 2019 (geen corona) t.o.v. eerste week oktober 2020 (wel corona)

...

kwantiteit om wedstrijden te posten is er nog, kwaliteit is (mijn inziens) veel minder
Statistieken zijn leuk, werk er ook graag mee... maar men moet dit in de juiste context bekijken.
  • Ik zie dat ik persoonlijk voor oktober 2019 maar 6 linkjes heb genoteerd, dus de regel van 10 wedstrijden per maand was toen nog niet van tel?
    In verhouding gezien werd er toen véél meer gepost dan nu, omdat de quota nu verdubbeld is.
  • Wat is de verhouding van het aantal leden toen en nu, moet men ook rekening mee houden.
Kwestie van kwaliteit/kwantiteit... volledig mee eens, maar dit is ook een gevolg om minstens één wedstrijd per week te plaatsen. Dan telt de kwaliteit niet.
Op zoek naar een tof cadeautje zoals sleutelhangers of koffietassen mét foto, fluo-hesjes voor kinderen, draag- of strandtassen met een toffe bedrukking, ...
=> Bekijk onze facebook-pagina voor meer informatie.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#152)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Sam »

Nog een drietal weken en ik kan mijn (nieuw) werk hervatten/aanvatten. 't Wordt tijd na maanden ziekmakend, sociaal isolement :-|

Gebruikersavatar
ikkie
Gevorderde
Berichten: 1730
Lid geworden op: ma 30 mar 2015, 19:31
Locatie: OVL
Wedstrijden dit jaar: 20 (#103)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door ikkie »

Sam schreef: do 08 okt 2020, 20:20 Nog een drietal weken en ik kan mijn (nieuw) werk hervatten/aanvatten. 't Wordt tijd na maanden ziekmakend, sociaal isolement :-|
:dance: :dance: :dance: daar ben ik blij om! Veel succes met de nieuwe start alvast :thumb:
Goed zot

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17338
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door bloemeke »

Sam schreef: do 08 okt 2020, 20:20 Nog een drietal weken en ik kan mijn (nieuw) werk hervatten/aanvatten. 't Wordt tijd na maanden ziekmakend, sociaal isolement :-|
Super

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Miss Jones »

Sam schreef: do 08 okt 2020, 20:20 Nog een drietal weken en ik kan mijn (nieuw) werk hervatten/aanvatten. 't Wordt tijd na maanden ziekmakend, sociaal isolement :-|
Awel das fantastisch nieuws!!!!
proficiat.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#152)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Sam »

Miss Jones schreef: vr 09 okt 2020, 11:13
Sam schreef: do 08 okt 2020, 20:20 Nog een drietal weken en ik kan mijn (nieuw) werk hervatten/aanvatten. 't Wordt tijd na maanden ziekmakend, sociaal isolement :-|
Awel das fantastisch nieuws!!!!
proficiat.
bloemeke schreef: do 08 okt 2020, 21:17
Sam schreef: do 08 okt 2020, 20:20 Nog een drietal weken en ik kan mijn (nieuw) werk hervatten/aanvatten. 't Wordt tijd na maanden ziekmakend, sociaal isolement :-|
Super
ikkie schreef: do 08 okt 2020, 21:07
Sam schreef: do 08 okt 2020, 20:20 Nog een drietal weken en ik kan mijn (nieuw) werk hervatten/aanvatten. 't Wordt tijd na maanden ziekmakend, sociaal isolement :-|
:dance: :dance: :dance: daar ben ik blij om! Veel succes met de nieuwe start alvast :thumb:
Merci!

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Miss Jones »

Ik heb al heel lange tijd zin om nog eens konijn te eten, maar ik vond nooit mijn goesting i d winkel. (ik ben mss te kieskeurig)
Gisteren i d vleeshandel zag ik er er liggen, en heb meteen 1 gekocht,
Mijn man is dit nu heerlijk a h klaarmaken, ik word gelukkig van de geur alleen.
Nu nog een nachtje laten trekken, en morgen is het feest aan tafel :-)
:dance: :dance: :dance: :dance:
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#170)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door guigou »

heel toevallig gezien dat ze in de beenhouwerij iemand zochten voor 15u per week , eens binnengesprongen en t was direct in de sjacoche
blij dat ik weer kan gaan werken :dance:
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

letter
Gevorderde
Berichten: 2503
Lid geworden op: zo 19 apr 2015, 13:07
Wedstrijden dit jaar: 96 (#11)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door letter »

guigou schreef: do 15 okt 2020, 18:52 heel toevallig gezien dat ze in de beenhouwerij iemand zochten voor 15u per week , eens binnengesprongen en t was direct in de sjacoche
blij dat ik weer kan gaan werken :dance:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1985
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 46 (#33)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Pioen »

guigou schreef: do 15 okt 2020, 18:52 heel toevallig gezien dat ze in de beenhouwerij iemand zochten voor 15u per week , eens binnengesprongen en t was direct in de sjacoche
blij dat ik weer kan gaan werken :dance:
Dat is wel heel iets anders dan mannenbenen verzorgen. ;-)
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Plaats reactie