Wat maakte je blij vandaag?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
mamaafrika
Gevorderde
Berichten: 1879
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 21:46
Wedstrijden dit jaar: 19 (#101)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door mamaafrika »

guigou schreef: za 01 feb 2020, 10:51
Sam schreef: vr 31 jan 2020, 18:39
guigou schreef: vr 31 jan 2020, 17:41 vandaag nog maar eens bewezen dat het totaal geen probleem is om aan uw maandelijks quota te komen of een wedstrijd te vinden om de verborgen blokken te zien.
Ik heb meer dan 50 wedstrijden gepost gisteren en vandaag , en dit zonder al te veel moeten zoeken (wel allemaal FB wedstrijden)
Er tellen er misschien maar 5 mee (regel m.b.t. sociale media), dus daarmee haalt men de quota al niet. Alsof iedereen überhaupt de tijd heeft die jij eraan kunt spenderen.
Idd er tellen er maar 5 per maand mee , maar sommigen maken er zo een drama van dat ze zelfs geen wedstrijd vinden om de verborgen blokken te zien. In een paar minuten vind je een wedstrijd , dus zo moeilijk is het niet he
Misschien kan je diegenen die het moeilijker hebben om een wedstrijd te vinden een paar tips geven. ;-)
Ik ga, of kan, er mijn nachtrust niet voor laten.

Gebruikersavatar
Kuikentje
Gevorderde
Berichten: 1867
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 10:53
Wedstrijden dit jaar: 16 (#116)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Kuikentje »

guigou schreef: vr 31 jan 2020, 17:41 vandaag nog maar eens bewezen dat het totaal geen probleem is om aan uw maandelijks quota te komen of een wedstrijd te vinden om de verborgen blokken te zien.
Ik heb meer dan 50 wedstrijden gepost gisteren en vandaag , en dit zonder al te veel moeten zoeken (wel allemaal FB wedstrijden)
En bij 'ergernissen van de dag' heb je wel gezet dat het je ergert dat sommige mods zoveel wedstrijden posten (en andere, meestal werkenden, geen kans hebben om iets te posten). Maar nu doe je toch hetzelfde, niet?
Maar jij hebt ze nu gepost, dus : dikke merci om ze te posten :).

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#155)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Sam »

guigou schreef: za 01 feb 2020, 10:51
Sam schreef: vr 31 jan 2020, 18:39
guigou schreef: vr 31 jan 2020, 17:41 vandaag nog maar eens bewezen dat het totaal geen probleem is om aan uw maandelijks quota te komen of een wedstrijd te vinden om de verborgen blokken te zien.
Ik heb meer dan 50 wedstrijden gepost gisteren en vandaag , en dit zonder al te veel moeten zoeken (wel allemaal FB wedstrijden)
Er tellen er misschien maar 5 mee (regel m.b.t. sociale media), dus daarmee haalt men de quota al niet. Alsof iedereen überhaupt de tijd heeft die jij eraan kunt spenderen.
Idd er tellen er maar 5 per maand mee , maar sommigen maken er zo een drama van dat ze zelfs geen wedstrijd vinden om de verborgen blokken te zien. In een paar minuten vind je een wedstrijd , dus zo moeilijk is het niet he
Voor de verborgen blokken is het inderdaad een heel ander verhaal, maar m.b.t. maandelijkse quota bewijst het dus bitter weinig. Voorbije maand ontbrak de tijd me in feite om te liggen zoeken naar wedstrijden andere dan sociale media, en afgelopen week mondjesmaat maar iets geldigs gevonden op een paar uren tijd. Wel tientallen wedstrijden gevonden die niet meetelden voor quota en me dus niet uit de rats hielpen.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#168)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door guigou »

Kuikentje schreef: za 01 feb 2020, 12:19
guigou schreef: vr 31 jan 2020, 17:41 vandaag nog maar eens bewezen dat het totaal geen probleem is om aan uw maandelijks quota te komen of een wedstrijd te vinden om de verborgen blokken te zien.
Ik heb meer dan 50 wedstrijden gepost gisteren en vandaag , en dit zonder al te veel moeten zoeken (wel allemaal FB wedstrijden)
En bij 'ergernissen van de dag' heb je wel gezet dat het je ergert dat sommige mods zoveel wedstrijden posten (en andere, meestal werkenden, geen kans hebben om iets te posten). Maar nu doe je toch hetzelfde, niet?
Maar jij hebt ze nu gepost, dus : dikke merci om ze te posten :).
Idd maar de meeste wedstrijden stonden al enkele dagen online en/of waren dichtbij einddatum en stonden hier nog steeds niet.
Ik had het bij ergernissen meer over de wedstrijden die pas online staan en direct gepost worden (als je kijkt staan die meeste wedstrijden na een paar minuten hier al gepost :-? )

@sam dit zijn er toch al 5, dan nog wat antwoorden erbij en je moet al niet meer zoeken naar gewone wedstrijden om aan je quota te geraken :wave:
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#155)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Sam »

guigou schreef: za 01 feb 2020, 15:11
Kuikentje schreef: za 01 feb 2020, 12:19
guigou schreef: vr 31 jan 2020, 17:41 vandaag nog maar eens bewezen dat het totaal geen probleem is om aan uw maandelijks quota te komen of een wedstrijd te vinden om de verborgen blokken te zien.
Ik heb meer dan 50 wedstrijden gepost gisteren en vandaag , en dit zonder al te veel moeten zoeken (wel allemaal FB wedstrijden)
En bij 'ergernissen van de dag' heb je wel gezet dat het je ergert dat sommige mods zoveel wedstrijden posten (en andere, meestal werkenden, geen kans hebben om iets te posten). Maar nu doe je toch hetzelfde, niet?
Maar jij hebt ze nu gepost, dus : dikke merci om ze te posten :).
Idd maar de meeste wedstrijden stonden al enkele dagen online en/of waren dichtbij einddatum en stonden hier nog steeds niet.
Ik had het bij ergernissen meer over de wedstrijden die pas online staan en direct gepost worden (als je kijkt staan die meeste wedstrijden na een paar minuten hier al gepost :-? )

@sam dit zijn er toch al 5, dan nog wat antwoorden erbij en je moet al niet meer zoeken naar gewone wedstrijden om aan je quota te geraken :wave:
Al te veel antwoorden konden er niet meer gegeven worden, tientallen pagina's aan wedstrijden (honderden dus) tevergeefs opengeklikt.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Miss Jones »

De kleine dingen i h leven,
Vandaag al goed gelachen thuis.
We geven de vaste bezoekers van onze tuin (de vogels) allemaal een naam, julleke de duif, kwetter de ekster enz enz. Dit kan voor grappige momenten zorgen. :lol: mees a, b , c,...
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 7997
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door grietje »

Leuk dat het zonneke zo mooi schijnt, efkes lentegevoel. Voor de beloofde storm in het weekend.

assani

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door assani »

Miss Jones schreef: za 01 feb 2020, 19:07 De kleine dingen i h leven,
Vandaag al goed gelachen thuis.
We geven de vaste bezoekers van onze tuin (de vogels) allemaal een naam, julleke de duif, kwetter de ekster enz enz. Dit kan voor grappige momenten zorgen. :lol: mees a, b , c,...
Tof :-).

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Miss Jones »

Mijn zoon die naast me kwam staan en me spontaan zo eens vastpakte en vroeg hoe ist met ons mamatje?
hij is 2M en ik 1.68. Dus ik moet echt al naar boven kijken :-D
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Benighted
Kenner
Berichten: 1213
Lid geworden op: vr 08 jun 2018, 18:27
Wedstrijden dit jaar: 54 (#23)
Contacteer:

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Benighted »

Bender 2x kunnen verslaan! :dance:

Als we erover mogen klagen, mogen we ook eens juichen als we eens een keertje sneller zijn.

Hoewel het daarna weer omsloeg in frustratie.
Op zoek naar een tof cadeautje zoals sleutelhangers of koffietassen mét foto, fluo-hesjes voor kinderen, draag- of strandtassen met een toffe bedrukking, ...
=> Bekijk onze facebook-pagina voor meer informatie.

Plaats reactie