Humor

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Verwijderde gebruiker 69

Humor

Bericht door Verwijderde gebruiker 69 »

een topic dat ik een beetje mis ;)

Aan de Italiaanse grens

Vijf Duitsers in een Audi Quattro komen aan bij de Italiaanse grens.
De Italiaanse grenspolitie houd hen aan en zegt: " Het is illegaal om met vijf personen in een Quattro te zitten."
" Wat bedoelt u met het is illegaal ?" vraagt de Duitse bestuurder verbaasd.
" Quattro betekent vier" zegt de Italiaanse grenspolitie.
" Quattro is de naam van de auto", zegt de Duitser stomverbaasd
"Hier kijk in de papieren: deze auto is ontworpen voor 5 personen."
" Dat is niet mijn schuld!" zegt de agent. "Quattro betekent vier.
U heeft vijf mensen in uw auto zitten en u overtreedt dus de wet."
De Duitser reageert zeer geïrriteerd " Idioot! haal je supervisor, ik wil iemand spreken die intelligenter is dan u!"
" Sorry", zegt de Italiaanse agent, "Dat zal niet gaan. Hij is druk bezig met twee personen in een Fiat Uno."

Gebruikersavatar
Donkeh
Kenner
Berichten: 566
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 13:56
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Humor

Bericht door Donkeh »

Een tiental dagen geleden heb ik thuis mijn 2 verborgen veiligheidscamera's uitgeschakeld.

Dan heb ik mijn alarm abonnement opgezegd bij de brandweer, mijn bank, en de lokale politie, een mooie besparing.

In dezelfde geest heb ik mij uitgeschreven bij de lokale vereniging "waakzame burgers of BIN".

Daarna, heb ik in mijn achtertuin een mast geplant met de Pakistaanse vlag, staat gedomineerd door de Moslims.

Dan, heb ik op de gevel van mijn huis zeer opvallend een vlag van de Islamitische Staat opgehangen.

Sindsdien houdt de Politie mijn huis 24/24 uur in het oog.

Ik heb mij nooit zo veilig gevoeld.
Indien je tevreden bent, geef onze site http://www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Gebruikersavatar
Donkeh
Kenner
Berichten: 566
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 13:56
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Humor

Bericht door Donkeh »

Een type met 20 pinten achter die kiezen bolt naar huis. Onderweg voelt ‘m ne schok, schiet klaarwakker, trekt zijn auto recht en ziet in z’n achteruitkijkspiegel nog een marokkaan de berm inkieperen … Natuurlijk rijdt de man verder. Een half uurtje later en grotendeels ontnuchtert denkt de man: “Miljaarde, zou da na niemand gezien hebben?” Want vaag herinnert hij zich dat, iets verder dan de plaats van het gebeuren, een boer op het achterliggende veld, aan het werk was … Hij rijdt terug, stopt waar hij de boer ziet werken, kijkt eens rond, maar ziet géén marokkaan liggen. Hij besluit zeker te spelen en gaat tot bij de boer.
“Dag boerreke, hier is toch toevallig niks gebeurd zeker?”
“Jawel” zegt de boer, “zo een klein half uurtje geleden heeft er een auto, allee daar zie, precies zo ene gelijk den uwe, een zwarterik overreden!”
“Allee begot” verwonderde blik “ik zie hier toch niemand liggen ….”
“Neeje neeje” antwoordt de boer “ge kunt hem niet zien liggen want ik heb hem al begraven …”
“Miljaar” schrikt de man “was hij dan dood?”
“’t ja dat was nogal een discutie” zegt de boer en hij zwaait met zijn schop “Hij zei van niet en ik zei van wel …”
Indien je tevreden bent, geef onze site http://www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Jos staat in de rij van de supermarkt met achter hem een knappe blondine. Wanneer hij zich omdraait, glimlacht ze lief naar hem en steekt ze haar hand op als begroeting. Verbaast vraagt hij aan haar of zij hem misschien ergens van kent. Stilletjes zegt zij tegen hem: “Je bent volgens mij de vader van een van mijn kinderen.” Jos schrikt en begint diep na te denken... Plots denk hij terug aan zijn vrijgezellenfeest, aan de enige keer dat hij vreemd ging. Hij vraagt haar: “Ben jij soms die blondine die ik op mijn vrijgezellenfeest heb gepakt op de biljarttafel, toen al mijn vrienden stonden toe te juichen?” De vrouw schrik en zegt: “Jos, ik ben gewoon de lerares van je dochter!”

Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Twee Antwerpenaars en een Limburger discussiëren over uitvindingen. Zegt de eerste Antwerpenaar: "Elektriciteit, dat is pas een uitvinding. Je komt de kamer binnen, knipt de schakelaar aan en de lamp brandt." "Mmm," zegt de tweede Antwerpenaar, "ik vind de telefoon beter. Je neemt de hoorn op en je kunt gelijk wie ter wereld bereiken." "Och," zegt de Limburger, "dat is niks in vergelijking met een thermosfles". "Een thermos?", vragen de twee Antwerpenaars zich af. "Ah ja, die houdt je drank koel in de zomer en warm in de winter." "Wel, dat is het principe van een thermosfles?", zeggen de Antwerpenaars verontwaardigd. "Ja," antwoordt de Limburger, "maar hoe weet die thermos wanneer het zomer of winter is?"

Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Een vrouw staat aan het vuur worst in de pan te bakken. Zij snijdt de twee uiteinden eraf. Haar man vraagt: "Schatteke, waarom snijde gij die toppekes er altijd af?" De vrouw antwoordt: "Ik weet niet, dat moet ge eens aan mijn moeder vragen die doet dat ook altijd." Ze gaan naar haar moeder. "Mama", vraagt ze, "waarom snijde gij van de worst altijd die uiteindekes er af?" "Wel schat", zegt haar moeder, "dat moeten we eens aan de Bomma vragen, die deed dat ook altijd." De dag daarop, iedereen naar de Bomma. "Bomma", vragen ze "waarom snijde gij altijd de toppekes van de worst als ge staat te bakken?" "Oooh, jaa ... die toppekes ...", zegt de Bomma. "Ik weet het niet meer, maar ons Meme deed dat ook altijd. Dat moeten we haar toch eens vragen." Dus iedereen naar het rusthuis. Bij de Meme in het rusthuis aangekomen, vragen ze onmiddellijk: "Meme, waarom snijde gij de toppekes altijd van de worst?" Meme is een beetje doof. "Wablief?", roept ze. "MEME, WIJ SNIJDEN DE TOPPEKES VAN DE WORST,WAAROM DOEN WE DAT?" "WATTE?!", roept Meme ... "BAKTE GELLE NOG ALTIJD IN DAT KLEIN PANNEKE?"

Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Een blinde man gaat een bar binnen. Hij vindt zijn weg tot de toog, zet zich neer op een kruk en bestelt iets te drinken. Nadat hij er zo een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap, "Hey, wil jij een blondjesmop horen?" De hele bar wordt in één klap muisstil. Met een diepe, zware, dreigende stem zegt de vrouw naast hem aan de toog, "Vóór u die mop vertelt, meneer, moet je vijf dingen weten: Eén: De persoon achter de tap is een blonde vrouw. Twee: De buitenwipper is een blonde vrouw. Drie: Ik ben een 1,90 m grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte gordel in karate. Vier: De vrouw die naast me zit, is een blonde vrouw en is een professionele gewichthefster. Vijf: De vrouw aan jouw andere zijde is een blonde vrouw en is een professionele worstelaarster. Wel, ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer. Wil je die mop nog altijd vertellen?" De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt: "Nee, niet als ik de mop vijf keer moet gaan uitleggen."

Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Een moeder was in de keuken aan het werken, toen ze haar vijfjarig zoontje hoorde spelen in de living met zijn treintjes. Ze hoorde de trein stoppen en haar zoontje zeggen: "Al de imbicielen die nu willen afstappen moeten gdvrdmme maken dat ze van de trein zijn, want dit is de laatste halte! En al de onnozelaars die nu willen opstappen moeten maken dat ze met hun luie kont op de bank zitten want wij gaan vertrekken!" De verbaasde moeder stapt de living in en zegt tegen haar zoon: "Zulke taal gebruiken wij niet in dit huis, maak dat je in je kamer zit en dit voor twee uren. Als je terug uit je kamer komt wil ik zo geen woorden meer horen!" Twee uur later zit het zoontje terug in de living te spelen met zijn treintjes en hoort de moeder haar zoontje zeggen: "Aan alle passagiers, vergeet a.u.b. uw bagage niet mee te nemen. Wij danken u en hopen dat het een aangename reis was en hopen u weldra terug te mogen ontmoeten." Ze hoort haar kleine bengel verder vragen: "Voor al degenen die juist terug zijn opgestapt, niet roken in de trein aub. Wij hopen dat u vandaag een aangename en ontspannende reis met ons kan meemaken." Op het moment dat de moeder begint te glimlachen, hoort ze haar zoontje zeggen: "En voor al degenen die pisnijdig zijn met de twee uren vertraging, u moet bij die trut in de keuken zijn!"

Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Een blondje ziet een paard naast de winkel staan en besluit er een rondje op te rijden. Ze stapt op het paard, dat spontaan begint te galopperen. Het blondje merkt dat ze niet stevig op haar zadel zit en dreigt er af te vallen. Uit paniek grijpt ze zich vast aan de manen van het paard, maar dat lukt niet. Tevergeefs probeert ze zich nog vast te houden aan de nek van haar paard, maar dat heeft ook geen zin. Het paard galoppeert vol energie verder! De blondine laat het paard los in de hoop dat ze op de grond zou vallen, maar haar voet blijft hangen in de stijgbeugel, waardoor ze in een nog ongelukkigere houding terechtkomt. Haar hoofd klapt een paar keer tegen de grond en ze staat op het punt flauw te vallen ... Tot ineens de manager van C&A haar ziet en de stekker uit het stopcontact trekt.

Gebruikersavatar
Pingu14
Kenner
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 09 mar 2015, 17:44
Wedstrijden dit jaar: 9 (#157)

Re: Humor

Bericht door Pingu14 »

In de gloria: https://www.youtube.com/watch?v=SnU2TS9 ... freload=10

Blijft geniale reeks! Dwoed dwoed drei kiere dwoed :D

Plaats reactie