Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1962
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 28 (#59)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pioen »

Een mailtje krijgen dat je via Flair een jas van 100 euro hebt gewonnen (puffer jacket) en dan blijken ze hem maar in 3 maten te hebben en helaas niet de mijne. :-( Bij de wedstrijd stond geen info over de maten.

Mailtje gestuurd naar Roularta om te zien of daar iets aan gedaan kan worden. Nee, sorry. Ik ga S.Oliver contacteren om te zien of ze hem in een andere maat (want die bestaan wel in een hoop maten) kunnen bezorgen.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

Zo ook ooit eens een herenfiets gewonnen, en toen ze hem kwamen leveren bleek het een kleine fiets eerder voor jongens dan voor heren te zijn :(
Wel iemand anders blij mee kunnen maken, en dan maar voor mezelf een grote fiets aangekocht :p
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Ze zijn al enkele weken a h werken in onze straat, en dat geeft zovee stof...
zelfs in huis vind ik zand en stof v d werken.
Nen helen dag die machines die lawaai maken, auto's die toeteren omdat ze nie door kunnen (terwijl er duidelijk wegomlegging staat, en als ze ogen in hun hoofd zouden hebben ze zien dat het openligt)
enz...
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6345
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 6 (#168)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

Miss Jones schreef: wo 17 okt 2018, 15:23 Ze zijn al enkele weken a h werken in onze straat, en dat geeft zovee stof...
zelfs in huis vind ik zand en stof v d werken.
Nen helen dag die machines die lawaai maken, auto's die toeteren omdat ze nie door kunnen (terwijl er duidelijk wegomlegging staat, en als ze ogen in hun hoofd zouden hebben ze zien dat het openligt)
enz...
tegen wie zeg je het, wij wonen in een nieuwe wijk die ingesloten ligt in een oude wijk , met maar 1 uitgang
maar ze zijn die oude wijk volledig aan het vernieuwen, nieuwe rioleringen, nieuwe wegen, nieuwe voetpaden, parkeerstroken ... + aan de ingang van de wijk zijn ze begonnen om appartementen te plaatsen.
alles is op dezelfde dag gestart, blijkbaar wist den enen aannemer niet van den anderen, dus wat nu? de toegang naar onze wijk is afgesloten en het gemeentebestuur had daar niet aan gedacht dat wij maar langs daar door kunnen :roll:
met als gevolg dat we met momenten totaal niet weg kunnen , ofwel we lang moeten wachten om door te kunnen, en als we dan doorkunnen is het ene hobbel en bobbel, al meerder buren hebben schade aan de auto
is al van in t voorjaar zo en is zeker tot voorjaar volgend jaar
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

guigou schreef: wo 17 okt 2018, 15:32
Miss Jones schreef: wo 17 okt 2018, 15:23 Ze zijn al enkele weken a h werken in onze straat, en dat geeft zovee stof...
zelfs in huis vind ik zand en stof v d werken.
Nen helen dag die machines die lawaai maken, auto's die toeteren omdat ze nie door kunnen (terwijl er duidelijk wegomlegging staat, en als ze ogen in hun hoofd zouden hebben ze zien dat het openligt)
enz...
tegen wie zeg je het, wij wonen in een nieuwe wijk die ingesloten ligt in een oude wijk , met maar 1 uitgang
maar ze zijn die oude wijk volledig aan het vernieuwen, nieuwe rioleringen, nieuwe wegen, nieuwe voetpaden, parkeerstroken ... + aan de ingang van de wijk zijn ze begonnen om appartementen te plaatsen.
alles is op dezelfde dag gestart, blijkbaar wist den enen aannemer niet van den anderen, dus wat nu? de toegang naar onze wijk is afgesloten en het gemeentebestuur had daar niet aan gedacht dat wij maar langs daar door kunnen :roll:
met als gevolg dat we met momenten totaal niet weg kunnen , ofwel we lang moeten wachten om door te kunnen, en als we dan doorkunnen is het ene hobbel en bobbel, al meerder buren hebben schade aan de auto
is al van in t voorjaar zo en is zeker tot voorjaar volgend jaar
ja en u ramen zijn constant smerig door t stof, ge kunt blijven poetsen....
Soms moet je de ramen zelfs toedoen...
Allez tzal nog ff duren zene...

Pas op en die hebben allemaal lang ner t scholeke geweest he.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1962
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 28 (#59)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pioen »

Pioen schreef: di 16 okt 2018, 19:09 Een mailtje krijgen dat je via Flair een jas van 100 euro hebt gewonnen (puffer jacket) en dan blijken ze hem maar in 3 maten te hebben en helaas niet de mijne. :-( Bij de wedstrijd stond geen info over de maten.

Mailtje gestuurd naar Roularta om te zien of daar iets aan gedaan kan worden. Nee, sorry. Ik ga S.Oliver contacteren om te zien of ze hem in een andere maat (want die bestaan wel in een hoop maten) kunnen bezorgen.
Is opgelost. De klantendienst van S.Oliver stuurt er me eentje rechtstreeks op in mijn maat. Heel klantvriendelijk :-D
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Gebruikersavatar
filiberreke
Kenner
Berichten: 846
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:45
Wedstrijden dit jaar: 17 (#99)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door filiberreke »

letter schreef: za 20 okt 2018, 13:07 Tickets hebben ze al hebben alleen maar interesse in parkeerkaart sorry ik vind dit degoutant !!
viewtopic.php?f=21&t=94412
:shock: :shock: :shock:

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

letter schreef: za 20 okt 2018, 13:07 Tickets hebben ze al hebben alleen maar interesse in parkeerkaart sorry ik vind dit degoutant !!
viewtopic.php?f=21&t=94412
Wat is daar mis mee ? Het wordt aangeboden, dus waarom mag daar dan niet op gereageerd worden?
De persoon kon ook gewoon zeggen dat hij/zij het wil hebben, en vervolgens de 2 tickets in de vuilbak gooien.
Nu wordt iig gezegd dat er enkel interesse is voor de parkeerkaart, wel correct tov anderen die evt de tickets nog willen?
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

wakkamoon
Lid
Berichten: 428
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 16:10
Locatie: Brussel
Wedstrijden dit jaar: 20 (#89)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door wakkamoon »

Op korte tijd veel weggegeven en dat maar 1 iemand me effectief laat weten uit eigen beweging dat de tickets goed zijn toegekomen, en hoe is geweest. Van de andere moet je 'zagen' of het goed toekwam en hoop je dat de tickets effectief gebruikt werden...
Wat me ook wel tegen de borst sloeg was dat er me geld werd gevraagd voor filmtickets voor de Sint... Gelukkig dankzij 2 goede zielen wel kunnen gaan... (maar dit hoort bij dit maakt me blij :)) ) Iedereen doet wat hij wil met zijn gewonnen zaken, maar verkopen doe je dan maar ergens anders...

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17224
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

wakkamoon schreef: ma 22 okt 2018, 14:16
Wat me ook wel tegen de borst sloeg was dat er me geld werd gevraagd voor filmtickets voor de Sint...
doorgeven aan de mod's !

Plaats reactie