Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
letter
Gevorderde
Berichten: 2483
Lid geworden op: zo 19 apr 2015, 13:07
Wedstrijden dit jaar: 86 (#11)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door letter »

bloemeke schreef: ma 18 jun 2018, 14:13
letter schreef: ma 18 jun 2018, 13:58 We hebben meer dan 20.000 aanvragen ontvangen voor deze actie, waarvan de eerste 5.000 binnen enkele uren. We zijn verheugd om te zien dat er zoveel mensen zich willen inzetten voor een duurzamer alternatief op de plastic wegwerpflessen. Voor deze actie hebben we 5.000 gratis exemplaren ter beschikking gesteld. Helaas moeten we u mededelen dat uw inschrijving na de eerste 5.000 aanmeldingen heeft plaatsgevonden.

En daar geloof ik nu eens niet in . Ik heb mij onmiddellijk uitgeschreven hun reclame hoef ik niet
ik kreeg bericht dat ik een fles had, mijn zoon vroeg er eentje aan een aantal uren later, en toen waren er geen meer beschikbaar.
hun uitleg klopt inderdaad niet
Normaal kreeg ik wel een fles tot ik deze morgen deze mail kreeg

Gebruikersavatar
Jumbo
Lid
Berichten: 201
Lid geworden op: do 09 apr 2015, 20:33
Locatie: Waasland
Wedstrijden dit jaar: 3 (#178)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Jumbo »

bloemeke schreef: ma 18 jun 2018, 14:13
letter schreef: ma 18 jun 2018, 13:58 We hebben meer dan 20.000 aanvragen ontvangen voor deze actie, waarvan de eerste 5.000 binnen enkele uren. We zijn verheugd om te zien dat er zoveel mensen zich willen inzetten voor een duurzamer alternatief op de plastic wegwerpflessen. Voor deze actie hebben we 5.000 gratis exemplaren ter beschikking gesteld. Helaas moeten we u mededelen dat uw inschrijving na de eerste 5.000 aanmeldingen heeft plaatsgevonden.

En daar geloof ik nu eens niet in . Ik heb mij onmiddellijk uitgeschreven hun reclame hoef ik niet
ik kreeg bericht dat ik een fles had, mijn zoon vroeg er eentje aan een aantal uren later, en toen waren er geen meer beschikbaar.
hun uitleg klopt inderdaad niet
Zelfde mail gekregen. Ook onmiddellijk uitgeschreven op hun mailing.

MDB
Gevorderde
Berichten: 3458
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 17:28
Wedstrijden dit jaar: 35 (#36)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door MDB »

letter schreef: ma 18 jun 2018, 13:58 We hebben meer dan 20.000 aanvragen ontvangen voor deze actie, waarvan de eerste 5.000 binnen enkele uren. We zijn verheugd om te zien dat er zoveel mensen zich willen inzetten voor een duurzamer alternatief op de plastic wegwerpflessen. Voor deze actie hebben we 5.000 gratis exemplaren ter beschikking gesteld. Helaas moeten we u mededelen dat uw inschrijving na de eerste 5.000 aanmeldingen heeft plaatsgevonden.

En daar geloof ik nu eens niet in . Ik heb mij onmiddellijk uitgeschreven hun reclame hoef ik niet
Hier idem... :-(

Gebruikersavatar
nijntje64
Gevorderde
Berichten: 1641
Lid geworden op: za 07 mar 2015, 14:29
Wedstrijden dit jaar: 15 (#110)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door nijntje64 »

Vandaag werden tot nu toe al 3 wedstrijden die ik postte verwijderd van volgende organisatoren:

- Soccerfanshop.be
- iBOOD.be
- Hunkemoller.be

Telkens werd de opmerking gegeven: buitenlandse wedstrijd en staat niet in lijst toegelaten buitenlandse

Het gaat echter toch telkens over websites en facebook groepen die zich specifiek op de Belgische markt richten en een webadres hebben met de extensie .BE

Ik voel me hier echt niet goed bij en voel me zelfs geviseerd door de mod in kwestie, hoewel ik gewoon heel erg probeer mee te werken aan het forum!

BarbaJela

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door BarbaJela »

nijntje64 schreef: ma 02 jul 2018, 15:31 Vandaag werden tot nu toe al 3 wedstrijden die ik postte verwijderd van volgende organisatoren:

- Soccerfanshop.be
- iBOOD.be
- Hunkemoller.be

Telkens werd de opmerking gegeven: buitenlandse wedstrijd en staat niet in lijst toegelaten buitenlandse

Het gaat echter toch telkens over websites en facebook groepen die zich specifiek op de Belgische markt richten en een webadres hebben met de extensie .BE

Ik voel me hier echt niet goed bij en voel me zelfs geviseerd door de mod in kwestie, hoewel ik gewoon heel erg probeer mee te werken aan het forum!
Ik viseer niemand, ik kijk als een wedstrijd correct is of niet, ik kijk NIET wie een wedstrijd gepost heeft.

Het is niet omdat er een extensie.be staat dat het ook Belgisch is.
- Soccerfanshop.be : http://www.soccerfanshop.be/ --> ga naar algemene voorwaarden: bedrijf uit Breda
- iBOOD.be : http://www.ibood.com/be/nl/terms/ --> bedrijf uit Amsterdam
- Hunkemoller.be: vind ze niet direct terug, maar een ander lid al er zelfs al bijgepost dat het buitenlandse waren.

Conclusie: alle vier (want er waren er 2 van Hunkemoller) buitenlands en (nog) niet in de lijst van de toegelaten buitenlandse.
Oplossing: vraag aan die organisator als Belgen mogen deelnemen (en indien het om fysieke prijzen gaat) als ze de prijzen opsturen. Indien het antwoord bevestigend is kan je ze opnieuw posten.

Gebruikersavatar
nijntje64
Gevorderde
Berichten: 1641
Lid geworden op: za 07 mar 2015, 14:29
Wedstrijden dit jaar: 15 (#110)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door nijntje64 »

BarbaJela schreef: ma 02 jul 2018, 15:41
nijntje64 schreef: ma 02 jul 2018, 15:31 Vandaag werden tot nu toe al 3 wedstrijden die ik postte verwijderd van volgende organisatoren:

- Soccerfanshop.be
- iBOOD.be
- Hunkemoller.be

Telkens werd de opmerking gegeven: buitenlandse wedstrijd en staat niet in lijst toegelaten buitenlandse

Het gaat echter toch telkens over websites en facebook groepen die zich specifiek op de Belgische markt richten en een webadres hebben met de extensie .BE

Ik voel me hier echt niet goed bij en voel me zelfs geviseerd door de mod in kwestie, hoewel ik gewoon heel erg probeer mee te werken aan het forum!
Ik viseer niemand, ik kijk als een wedstrijd correct is of niet, ik kijk NIET wie een wedstrijd gepost heeft.

Het is niet omdat er een extensie.be staat dat het ook Belgisch is.
- Soccerfanshop.be : http://www.soccerfanshop.be/ --> ga naar algemene voorwaarden: bedrijf uit Breda
- iBOOD.be : http://www.ibood.com/be/nl/terms/ --> bedrijf uit Amsterdam
- Hunkemoller.be: vind ze niet direct terug, maar een ander lid al er zelfs al bijgepost dat het buitenlandse waren.

Conclusie: alle vier (want er waren er 2 van Hunkemoller) buitenlands en (nog) niet in de lijst van de toegelaten buitenlandse.
Oplossing: vraag aan die organisator als Belgen mogen deelnemen (en indien het om fysieke prijzen gaat) als ze de prijzen opsturen. Indien het antwoord bevestigend is kan je ze opnieuw posten.
Het maakt toch niet uit waar de maatschappelijke zetel van een bedrijf ligt, als ze duidelijk wedstrijden organiseren voor Belgische deelnemers??

BarbaJela

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door BarbaJela »

nijntje64 schreef: ma 02 jul 2018, 15:43 Het maakt toch niet uit waar de maatschappelijke zetel van een bedrijf ligt, als ze duidelijk wedstrijden organiseren voor Belgische deelnemers??
Als de maatschappelijke zetel niet in België is dan valt dit onder buitenlandse.
Andere voorbeelden: Kneipp, Hellofresh,...

En ook al lijkt het jou duidelijk dat ze wedstrijden organiseren voor Belgische deelnemers toch zijn er regels hier op het forum.

Gebruikersavatar
Kuikentje
Gevorderde
Berichten: 1847
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 10:53
Wedstrijden dit jaar: 12 (#122)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Kuikentje »

Over welke wedstrijden het gaat / ging, dat weet ik niet, want ik zou aan geen enkele van deze meedoen :-D, maar ik zie wel bij het Archief dat er vb wedstrijden van Hunkemöller staan (die dus afgelopen zijn), maar daar gaat het wss over Hunkemöller België ?

Gebruikersavatar
nijntje64
Gevorderde
Berichten: 1641
Lid geworden op: za 07 mar 2015, 14:29
Wedstrijden dit jaar: 15 (#110)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door nijntje64 »

BarbaJela schreef: ma 02 jul 2018, 15:52
nijntje64 schreef: ma 02 jul 2018, 15:43 Het maakt toch niet uit waar de maatschappelijke zetel van een bedrijf ligt, als ze duidelijk wedstrijden organiseren voor Belgische deelnemers??
Als de maatschappelijke zetel niet in België is dan valt dit onder buitenlandse.
Andere voorbeelden: Kneipp, Hellofresh,...

En ook al lijkt het jou duidelijk dat ze wedstrijden organiseren voor Belgische deelnemers toch zijn er regels hier op het forum.
Ik hou ermee op, ik wil deze discussie niet ten top drijven, maar laat het ons erop houden dat dit erg frustrererend en demotiverend werkt voor leden die het goed bedoelen met het forum en zijn medeleden.
Ik besef dat de moderators hard werken voor dit forum en er regels moeten bestaan... ik voelde me vandaag alleen erg respectloos behandeld. Bijgevolg is dit 'mijn ergernis op dit moment'.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2492
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

nijntje64 schreef: ma 02 jul 2018, 15:31 Vandaag werden tot nu toe al 3 wedstrijden die ik postte verwijderd van volgende organisatoren:

- Soccerfanshop.be
- iBOOD.be
- Hunkemoller.be

Telkens werd de opmerking gegeven: buitenlandse wedstrijd en staat niet in lijst toegelaten buitenlandse

Het gaat echter toch telkens over websites en facebook groepen die zich specifiek op de Belgische markt richten en een webadres hebben met de extensie .BE

Ik voel me hier echt niet goed bij en voel me zelfs geviseerd door de mod in kwestie, hoewel ik gewoon heel erg probeer mee te werken aan het forum!
Volgende keer gewoon in het lijstje Buitenlandse organisatoren posten met link naar reglement oid waaruit blijkt dat het op Belgen gericht is (of dat Belgen kunnen deelnemen). Zo staat het ook uitgelegd in die lijst van buitenlandse organisatoren. Mods gaan niet elke wedstrijd openklikken op zoek naar een reglement. Je hebt tijd om de wedstrijd te posten en hier te komen klagen, dan heb je ook tijd om in die lijst buitenlandse organisatoren even aan te vullen met de organisatornaam en link dat Belgen kunnen deelnemen. Extensie .be wil niks zeggen overigens.

Plaats reactie