Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17331
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

Miss Jones schreef: vr 24 aug 2018, 14:12 de besparingen id gezondheidszorg!

Bedankt maggie :roll: :roll:
oei, problemen?

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

bloemeke schreef: vr 24 aug 2018, 15:16
Miss Jones schreef: vr 24 aug 2018, 14:12 de besparingen id gezondheidszorg!

Bedankt maggie :roll: :roll:
oei, problemen?
goh neen, maar ze betalen nog maar 3 behandelingen a d nek terug per jaar, en heb er minimum 4 nodig... das dus pijn lijden...
ook de pleisters die ik heb voor de zenuwpijn a d huid zijn niet terugbetaald, ook al heb ik die nodig..
die pleisters kosten 100 euro voor 2 maanden. op zich zijn dat allemaal geen grote bedragen eh, maar tzijn allemaal kleintjes die je op den duur toch begint de voelen ze.
is echt pure frustratie!
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2497
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

bloemeke schreef: vr 24 aug 2018, 10:55 niet alleen bij fb wedstrijden

een voorbeeldje hiervan zijn :

Lola Liza - Lolaliza
Prik&Tik - Prik en Tik
Plus Club - Plus Magazine

kan daar iets "geautomatiseerd" worden ?
Daar bestaat al iets voor, maar voor elke schrijfwijze die wij automatisch corrigeren verzinnen leden weer 5 andere schrijfwijzes :p
Hangt ook wat van mod tot mod af, of ze de foute schrijfwijze opnemen in dat systeem of enkel die ene wedstrijd manueel aanpassen.
nolleke schreef: vr 24 aug 2018, 10:04 Ik weet dat ik het ben :-P Maar de titel moest toch kort zijn en dit heb ik dan nu ook gedaan. De buitenwereld moet toch niet alles weten :-D Waar ik mij soms aan erger zijn de acties op fb. De organisator zou best gekopieerd zijn zoals in de balk van fb en nadien geplakt. Zo kan men deze meteen terug vinden bij opzoeking. Nu post ik soms dubbel omdat de schrijfwijze anders is.

Zag deze morgen ook een privebericht maar als ik erop klikte kreeg ik dit : Je mag geen privéberichten lezen die teruggehouden worden.
Waarover ging dit mss?
Titel moet begrijpbaar zijn. Dus geen teksten die afgekapt worden omdat je 800 karakters in dat veld plakt, en het dan niet naleest nadien om te zien dat de helft verdwenen is. Titel moet ook niet superkort zijn, je hebt daar 120 karakters plaats, dus iets als bv "DVD's" mag gerust iets specifieker zijn en je mag de resterende 115 karakters ook gebruiken :p

Ivm dat privébericht:
Jouw inbox zit vol, waardoor je geen nieuwe berichten meer kan lezen. Dus eerst wat opkuisen, en dan kan je nadien dat bericht wel openen.

nolleke
Expert
Berichten: 5494
Lid geworden op: do 05 mar 2015, 23:18
Wedstrijden dit jaar: 139 (#8)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door nolleke »

Zjef schreef: vr 24 aug 2018, 18:55
bloemeke schreef: vr 24 aug 2018, 10:55 niet alleen bij fb wedstrijden

een voorbeeldje hiervan zijn :

Lola Liza - Lolaliza
Prik&Tik - Prik en Tik
Plus Club - Plus Magazine

kan daar iets "geautomatiseerd" worden ?
Daar bestaat al iets voor, maar voor elke schrijfwijze die wij automatisch corrigeren verzinnen leden weer 5 andere schrijfwijzes :p
Hangt ook wat van mod tot mod af, of ze de foute schrijfwijze opnemen in dat systeem of enkel die ene wedstrijd manueel aanpassen.
nolleke schreef: vr 24 aug 2018, 10:04 Ik weet dat ik het ben :-P Maar de titel moest toch kort zijn en dit heb ik dan nu ook gedaan. De buitenwereld moet toch niet alles weten :-D Waar ik mij soms aan erger zijn de acties op fb. De organisator zou best gekopieerd zijn zoals in de balk van fb en nadien geplakt. Zo kan men deze meteen terug vinden bij opzoeking. Nu post ik soms dubbel omdat de schrijfwijze anders is.

Zag deze morgen ook een privebericht maar als ik erop klikte kreeg ik dit : Je mag geen privéberichten lezen die teruggehouden worden.
Waarover ging dit mss?
Titel moet begrijpbaar zijn. Dus geen teksten die afgekapt worden omdat je 800 karakters in dat veld plakt, en het dan niet naleest nadien om te zien dat de helft verdwenen is. Titel moet ook niet superkort zijn, je hebt daar 120 karakters plaats, dus iets als bv "DVD's" mag gerust iets specifieker zijn en je mag de resterende 115 karakters ook gebruiken :p

Ivm dat privébericht:
Jouw inbox zit vol, waardoor je geen nieuwe berichten meer kan lezen. Dus eerst wat opkuisen, en dan kan je nadien dat bericht wel openen.
Sorry voor de last :-(
Als ik in de toekomst met iets kan helpen roep dan maar. In de week heb ik tijd zat :-)

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2497
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

Geen probleem het is hier nu gezegd, dus hopelijk leren diegenen waar het over gaat om in de toekomst duidelijke titels te vormen, met de nodige info en zonder de overbodige balast erin :)

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#168)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

Craz schreef: do 23 aug 2018, 20:22 Leden die halve wedstrijden posten en duidelijk niks nalezen. Belangrijke info staat niet in de wedstrijd, of er worden ellenlange titels letterlijk gekopieerd en geplakt waardoor de tekst halfweg stopt. Of er worden vage beschrijvingen in de titel gezet ("Tickets", "Vip tickets", "DVD's", ...) ipv de belangrijke en nuttige info daar te zetten...
NALEZEN wat je post, zo moeilijk is dat toch niet :(
het is inderdaad erg de laatste tijd :-(

en het valt enorm op als er een wedstrijd gepost is omdat men de blokken niet meer kan zien, vlug een link en de rest moeten ze maar zelf uitzoeken, als ik maar weer de verborgen blokken kan zien :(
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

guigou schreef: vr 24 aug 2018, 20:37
Craz schreef: do 23 aug 2018, 20:22 Leden die halve wedstrijden posten en duidelijk niks nalezen. Belangrijke info staat niet in de wedstrijd, of er worden ellenlange titels letterlijk gekopieerd en geplakt waardoor de tekst halfweg stopt. Of er worden vage beschrijvingen in de titel gezet ("Tickets", "Vip tickets", "DVD's", ...) ipv de belangrijke en nuttige info daar te zetten...
NALEZEN wat je post, zo moeilijk is dat toch niet :(
het is inderdaad erg de laatste tijd :-(

en het valt enorm op als er een wedstrijd gepost is omdat men de blokken niet meer kan zien, vlug een link en de rest moeten ze maar zelf uitzoeken, als ik maar weer de verborgen blokken kan zien :(
Gewoon verwijderen in zulke gevallen?
Dan leren ze snel genoeg hoe ze correct, of iig met aanvaardbare foutenmarge, een wedstrijd posten :p
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 7997
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

guigou schreef: vr 24 aug 2018, 20:37
Craz schreef: do 23 aug 2018, 20:22 Leden die halve wedstrijden posten en duidelijk niks nalezen. Belangrijke info staat niet in de wedstrijd, of er worden ellenlange titels letterlijk gekopieerd en geplakt waardoor de tekst halfweg stopt. Of er worden vage beschrijvingen in de titel gezet ("Tickets", "Vip tickets", "DVD's", ...) ipv de belangrijke en nuttige info daar te zetten...
NALEZEN wat je post, zo moeilijk is dat toch niet :(
het is inderdaad erg de laatste tijd :-(

en het valt enorm op als er een wedstrijd gepost is omdat men de blokken niet meer kan zien, vlug een link en de rest moeten ze maar zelf uitzoeken, als ik maar weer de verborgen blokken kan zien :(

En wacht maar, binnenkort zijn we weer de eerste van de maand....

letter
Gevorderde
Berichten: 2496
Lid geworden op: zo 19 apr 2015, 13:07
Wedstrijden dit jaar: 90 (#11)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door letter »

Dank zij MDB heb de rondleiding kunnen meemaken van Marvin Gaye, Midnight Love to you te Oostende. Zelf had ik niet gewonnen. Er was 's morgens ook een rondleiding voor 12 duo's. De gids vertelde ons dat er maar 2 duo's waren afgekomen. Wij waren daar voor de middag rondleiding en daar waren ook maar 4 duo's op afgekomen. De gids kon er echt niet mee lachen, hij zal al de namen doorgeven aan KW in hoop dat ze nooit meer zouden kunnen winnen.
De meeste winnaars waren zelf niet van west W-Vl , en het waren diegene die niet zijn afgekomen . ECHT EEN SCHANDE. Dat zijn dan weer de mensen die het hebben verbrod. :-(
Laatst gewijzigd door letter op ma 27 aug 2018, 06:32, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#168)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

letter schreef: zo 26 aug 2018, 18:59 Dank zei MDB heb rondleiding kunnen meemaken van Marvin Gaye, Midnight Love to you te Oostende zelf had ik niet gewonnen. Er waren s 'morgens ook rondleidingen voor 12 duo en de gids vertelde dat er maar 2 duo's zijn afgekomen , Wij waren daar voor de middag rondleiding en dan waren er ook maar 4 duo's afgekomen.De gids kon er echt niet mee lachen hij zal al de namen doorgeven aan KW in hoop dat ze nooit meer zouden kunnen winnen.
De meeste winnaars waren zelf niet van west vl , en het waren die die niet zijn afgekomen . ECHT EEN SCHANDIG. Dat zijn dan weer de mensen die het verbrod hebben. :-(
typisch hé, meedoen om te winnen , echte egoistische wedstrijdspelers :roll:
ik doe nooit mee als ik zelf niet kan gaan, en dit is misschien ten nadele van de mensen die vragen om mee te doen voor hen
maar dit is wel ten voordele voor degene die echt willen gaan: zo maken ze meer kans omdat 'ik' niet mee doe en zo vermijd ik dat die persoon al zelf kaarten gewonnen heeft of er van iemand anders gekregen heeft en ik ze dan niet meer kwijt geraak
Als je niet kan gaan, doe dan niet mee en laat de winstkansen aan degene die wel kunnen gaan :thumb:
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Plaats reactie