Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dijkie
Lid
Berichten: 436
Lid geworden op: za 18 mar 2017, 08:46
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Dijkie »

Sam schreef: zo 28 okt 2018, 03:38
Wat deze en andere berichten betreft, het is in feite toch simpel: open communicatie. Aangeven dat het niet zomaar in de schoot geworpen wordt maar je ook iets kost, met name o.a. tijd en moeite, en al kreeg je het zonder financiële kost, zij kunnen gaan omdat je hen daar de kans toe geeft. Het is m.a.w. geen evidentie, maar een traktatie. Begrijpen ze het dan nog niet, ander en beter. Het leven is m.i. te kort om je met zulke toxische mensen te omringen.
Inderdaad. Tegen vrienden die soms ook wel eens met hun ogen draaien omdat ik 'weeral eens gewonnen heb' leg ik vaak uit dat ze niet beseffen hoeveel wedstrijden ik meedoe, en hoe weinig daarvan ik maar win...
Nu, als ik de ervaringen van de andere forumleden lees, heb ik precies wel heel goede kennissen/vrienden, want die zijn altijd dankbaar, en staan er bv. altijd op om mij de hele avond te trakteren als ze meemogen :-D
Laatst gewijzigd door Dijkie op ma 29 okt 2018, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

Dijkie schreef: zo 28 okt 2018, 19:40 Inderdaad. Tegen vrienden die soms ook wel eens met hun ogen draaien omdat ik 'weeral eens gewonnen heb' leg ik vaak uit dat ze niet beseffen hoeveel wedstrijden ik meedoe, en hoe weinig daarvan ik maar win...
Nu, als ik de ervaringen van de andere forumleden lees, heb ik precies wel heel goede kennissen/vrienden, want die zijn altijd dankbaar, en staan er bv. altijd op om mij de hele avond te trakteren als ze meemogen :-D
Hetzelfde hier. Vrienden die ik meeneem zijn altijd dankbaar dat ze mee mogen, en staan erop dat ze iets teruggeven, ofwel in de vorm van traktaties ofwel in de vorm van chauffeur zijn, etc. Sowieso speel ik enkel mee voor tickets waar ik zelf naartoe wil. Ik ga niet spelen voor zaken omdat vrienden er graag naartoe willen en waar ik zelf geen interesse in heb.
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Winnaars musical 40 45

Bericht door dannyboy »

750 duotickets te winnen met het Nieuwsblad en geen enkele schifter :-o :-o :-o

Staan we allemaal op de ZWARTE LIJST of wat :-( :-( :-(
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

cecilet
Gevorderde
Berichten: 3075
Lid geworden op: ma 24 jul 2017, 21:34
Wedstrijden dit jaar: 38 (#31)

Re: Winnaars musical 40 45

Bericht door cecilet »

dannyboy schreef: wo 07 nov 2018, 13:03 750 duotickets te winnen met het Nieuwsblad en geen enkele schifter :-o :-o :-o

Staan we allemaal op de ZWARTE LIJST of wat :-( :-( :-(
inderdaad, dat kan ik ook niet geloven :shock:

letter
Gevorderde
Berichten: 2483
Lid geworden op: zo 19 apr 2015, 13:07
Wedstrijden dit jaar: 86 (#11)

Re: Winnaars musical 40 45

Bericht door letter »

cecilet schreef: do 08 nov 2018, 13:48
dannyboy schreef: wo 07 nov 2018, 13:03 750 duotickets te winnen met het Nieuwsblad en geen enkele schifter :-o :-o :-o

Staan we allemaal op de ZWARTE LIJST of wat :-( :-( :-(
inderdaad, dat kan ik ook niet geloven :shock:
Hier ook 00000 :-(

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 7957
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Aangetekende brieven verstuurd op woensdagochtend 7 november. En nog steeds niet aangekomen.

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17226
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

Leuke fb-wedstrijd die weeral eens wordt verpest door forumleden met fake account en foto's van het internet gepikt !
Maar die houden mij niet tegen om een reactie te plaatsen onder de desbetreffende foto's !
Ik verspeel daardoor hoogstwaarschijnlijk mijn kans om te winnen maar eerlijk is eerlijk.

grrr :oops: :shock: :-?

kabouter02
Lid
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 30 mei 2018, 11:43
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door kabouter02 »

Beste leden en moderators van Schifters,

Via deze weg wil ik even mijn ontgoocheling in enkele schifters uiten. :roll:

Al enkele keren valt het mij op dat steeds DEZELFDE mensen commentaar hebben op andere deelnemers. Ze gaan zodanig ver dat ze firma's contacteren en lastigvallen. Hoe doen ze dit? Firma contacteren en zeggen dat er 'valsspelers' bijzitten en ze hopen hierdoor dat de spelers verwijdert worden zodat ze zelf meer WINSTKANSEN zouden hebben . Heel wat schifters (inclusief mezelf) proberen om wedstrijden te posten, anderen te HELPEN, te ruilen, enz..., maar de rotte appels in de mand zorgen ervoor dat alle appels rot worden. Dit is zeer spijtig om vast te stellen dat anderen helpen en feedback geven om het wel goed te doen wegvalt en enkel het ik-wil winnen nog telt. Mensen kunnen al eens een fout maken door het verkeerde te posten, maar in plaats van hen dan te helpen wordt er direct met commentaar enz gesmeten. Eigenlijk zou ik met deze mensen compassie moeten hebben, want ik zou nooit willen leven als een zure appel :D Voor alle anderen die hier niks mee te maken hebben een dikke duim voor jezelf :thumb: en nog heel veel succes met de wedstrijden!

Groetjes
Kabouter02 :wave:

Gebruikersavatar
Nagelz
Schiftingen & Lijsttoegangen
Berichten: 725
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 13:59

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Nagelz »

kabouter02 schreef: ma 19 nov 2018, 14:52 Beste leden en moderators van Schifters,

Via deze weg wil ik even mijn ontgoocheling in enkele schifters uiten. :roll:

Al enkele keren valt het mij op dat steeds DEZELFDE mensen commentaar hebben op andere deelnemers. Ze gaan zodanig ver dat ze firma's contacteren en lastigvallen. Hoe doen ze dit? Firma contacteren en zeggen dat er 'valsspelers' bijzitten en ze hopen hierdoor dat de spelers verwijdert worden zodat ze zelf meer WINSTKANSEN zouden hebben . Heel wat schifters (inclusief mezelf) proberen om wedstrijden te posten, anderen te HELPEN, te ruilen, enz..., maar de rotte appels in de mand zorgen ervoor dat alle appels rot worden. Dit is zeer spijtig om vast te stellen dat anderen helpen en feedback geven om het wel goed te doen wegvalt en enkel het ik-wil winnen nog telt. Mensen kunnen al eens een fout maken door het verkeerde te posten, maar in plaats van hen dan te helpen wordt er direct met commentaar enz gesmeten. Eigenlijk zou ik met deze mensen compassie moeten hebben, want ik zou nooit willen leven als een zure appel :D Voor alle anderen die hier niks mee te maken hebben een dikke duim voor jezelf :thumb: en nog heel veel succes met de wedstrijden!

Groetjes
Kabouter02 :wave:
Een beetje meer respect voor elkaar zou inderdaad wel op z'n plaats zijn,
want op deze manier verpesten we het alleen maar voor elkaar, en ook voor onszelf uiteindelijk ..
helaas is jaloezie een lelijk beestje! :-(
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Gebruikersavatar
Donkeh
Kenner
Berichten: 566
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 13:56
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Donkeh »

Wel even erbij zeggen dat niet alle spelers van wedstrijden, leden zijn van Schifters... ;)

Dat er direct commentaar gegeven wordt bij het opmerken van fouten in een geposte wedstrijd mag idd de nieuwelingen niet afschrikken. Iedereen moet kunnen bijleren. Maar anderzijds mag een lid met bvb 300 wedstrijden, er al es op aangesproken worden als die blijft (dezelfde) fouten maken, weliswaar op een beleefde manier.
Indien je tevreden bent, geef onze site http://www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Plaats reactie