Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donkeh
Kenner
Berichten: 566
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 13:56
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Donkeh »

bloemeke schreef: za 17 nov 2018, 23:39 Leuke fb-wedstrijd die weeral eens wordt verpest door forumleden met fake account en foto's van het internet gepikt !
Maar die houden mij niet tegen om een reactie te plaatsen onder de desbetreffende foto's !
Ik verspeel daardoor hoogstwaarschijnlijk mijn kans om te winnen maar eerlijk is eerlijk.

grrr :oops: :shock: :-?
Durf ik ook wel es doen, met de link naar 'HUN' foto erbij :)
Zet ze wel graag voor paal :p
Indien je tevreden bent, geef onze site http://www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

kabouter02
Lid
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 30 mei 2018, 11:43
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door kabouter02 »

Donkeh schreef: ma 19 nov 2018, 15:33 Wel even erbij zeggen dat niet alle spelers van wedstrijden, leden zijn van Schifters... ;)

Dat er direct commentaar gegeven wordt bij het opmerken van fouten in een geposte wedstrijd mag idd de nieuwelingen niet afschrikken. Iedereen moet kunnen bijleren. Maar anderzijds mag een lid met bvb 300 wedstrijden, er al es op aangesproken worden als die blijft (dezelfde) fouten maken, weliswaar op een beleefde manier.
inderdaad ! :thumb: ik denk dat we elkaar verstaan !

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#169)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

kabouter02 schreef: ma 19 nov 2018, 14:52 Beste leden en moderators van Schifters,

Via deze weg wil ik even mijn ontgoocheling in enkele schifters uiten. :roll:

Al enkele keren valt het mij op dat steeds DEZELFDE mensen commentaar hebben op andere deelnemers. Ze gaan zodanig ver dat ze firma's contacteren en lastigvallen. Hoe doen ze dit? Firma contacteren en zeggen dat er 'valsspelers' bijzitten en ze hopen hierdoor dat de spelers verwijdert worden zodat ze zelf meer WINSTKANSEN zouden hebben . Heel wat schifters (inclusief mezelf) proberen om wedstrijden te posten, anderen te HELPEN, te ruilen, enz..., maar de rotte appels in de mand zorgen ervoor dat alle appels rot worden. Dit is zeer spijtig om vast te stellen dat anderen helpen en feedback geven om het wel goed te doen wegvalt en enkel het ik-wil winnen nog telt. Mensen kunnen al eens een fout maken door het verkeerde te posten, maar in plaats van hen dan te helpen wordt er direct met commentaar enz gesmeten. Eigenlijk zou ik met deze mensen compassie moeten hebben, want ik zou nooit willen leven als een zure appel :D Voor alle anderen die hier niks mee te maken hebben een dikke duim voor jezelf :thumb: en nog heel veel succes met de wedstrijden!

Groetjes
Kabouter02 :wave:
misschien kan je er ook meteen bijvertellen dat je zelf op oneerlijke manieren meespeelt met bepaalde wedstrijden ? :shock: :roll:
en dat je liegt over de afkomst van bepaalde foto's ? dan is het inderdaad heel normaal dat de eigenaars van de foto's vragen om 'jouw' foto onmiddellijk te verwijderen
wedstrijdreglementen zijn er om zich aan te houden, waarom worden ze anders bij een wedstrijd gepost ?
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

kabouter02
Lid
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 30 mei 2018, 11:43
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door kabouter02 »

guigou schreef: wo 21 nov 2018, 17:42
kabouter02 schreef: ma 19 nov 2018, 14:52 Beste leden en moderators van Schifters,

Via deze weg wil ik even mijn ontgoocheling in enkele schifters uiten. :roll:

Al enkele keren valt het mij op dat steeds DEZELFDE mensen commentaar hebben op andere deelnemers. Ze gaan zodanig ver dat ze firma's contacteren en lastigvallen. Hoe doen ze dit? Firma contacteren en zeggen dat er 'valsspelers' bijzitten en ze hopen hierdoor dat de spelers verwijdert worden zodat ze zelf meer WINSTKANSEN zouden hebben . Heel wat schifters (inclusief mezelf) proberen om wedstrijden te posten, anderen te HELPEN, te ruilen, enz..., maar de rotte appels in de mand zorgen ervoor dat alle appels rot worden. Dit is zeer spijtig om vast te stellen dat anderen helpen en feedback geven om het wel goed te doen wegvalt en enkel het ik-wil winnen nog telt. Mensen kunnen al eens een fout maken door het verkeerde te posten, maar in plaats van hen dan te helpen wordt er direct met commentaar enz gesmeten. Eigenlijk zou ik met deze mensen compassie moeten hebben, want ik zou nooit willen leven als een zure appel :D Voor alle anderen die hier niks mee te maken hebben een dikke duim voor jezelf :thumb: en nog heel veel succes met de wedstrijden!

Groetjes
Kabouter02 :wave:
misschien kan je er ook meteen bijvertellen dat je zelf op oneerlijke manieren meespeelt met bepaalde wedstrijden ? :shock: :roll:
en dat je liegt over de afkomst van bepaalde foto's ? dan is het inderdaad heel normaal dat de eigenaars van de foto's vragen om 'jouw' foto onmiddellijk te verwijderen
wedstrijdreglementen zijn er om zich aan te houden, waarom worden ze anders bij een wedstrijd gepost ?
Ik zal hier niet verder beginn n over discussiëren. Misschien moet je best eens voor je eigen door vegen ipv voor de deur van iemand anders. Groetjes

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#169)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

kabouter02 schreef: do 22 nov 2018, 11:43
guigou schreef: wo 21 nov 2018, 17:42
kabouter02 schreef: ma 19 nov 2018, 14:52 Beste leden en moderators van Schifters,

Via deze weg wil ik even mijn ontgoocheling in enkele schifters uiten. :roll:

Al enkele keren valt het mij op dat steeds DEZELFDE mensen commentaar hebben op andere deelnemers. Ze gaan zodanig ver dat ze firma's contacteren en lastigvallen. Hoe doen ze dit? Firma contacteren en zeggen dat er 'valsspelers' bijzitten en ze hopen hierdoor dat de spelers verwijdert worden zodat ze zelf meer WINSTKANSEN zouden hebben . Heel wat schifters (inclusief mezelf) proberen om wedstrijden te posten, anderen te HELPEN, te ruilen, enz..., maar de rotte appels in de mand zorgen ervoor dat alle appels rot worden. Dit is zeer spijtig om vast te stellen dat anderen helpen en feedback geven om het wel goed te doen wegvalt en enkel het ik-wil winnen nog telt. Mensen kunnen al eens een fout maken door het verkeerde te posten, maar in plaats van hen dan te helpen wordt er direct met commentaar enz gesmeten. Eigenlijk zou ik met deze mensen compassie moeten hebben, want ik zou nooit willen leven als een zure appel :D Voor alle anderen die hier niks mee te maken hebben een dikke duim voor jezelf :thumb: en nog heel veel succes met de wedstrijden!

Groetjes
Kabouter02 :wave:
misschien kan je er ook meteen bijvertellen dat je zelf op oneerlijke manieren meespeelt met bepaalde wedstrijden ? :shock: :roll:
en dat je liegt over de afkomst van bepaalde foto's ? dan is het inderdaad heel normaal dat de eigenaars van de foto's vragen om 'jouw' foto onmiddellijk te verwijderen
wedstrijdreglementen zijn er om zich aan te houden, waarom worden ze anders bij een wedstrijd gepost ?
Ik zal hier niet verder beginn n over discussiëren. Misschien moet je best eens voor je eigen door vegen ipv voor de deur van iemand anders. Groetjes
ik wil ook niet discussieren, ik zeg enkel de waarheid.
ik veeg voor mijn eigen deur, maar ik kan je garanderen dat ik nog aan geen enkele wedstrijd heb meegespeeld op een valse manier.
en zoals ik ook al meerdere keren vermeld heb, ga ik niet achter het gat naar organisators om te roddelen, ik ken wel meerdere personen die dit wel doen (en ik ken ook heel wat wedstrijdspelers die geen lid zijn van schifters, dus denk nu niet dat het van hier komt) maar daarvoor moet ik niet beschuldigd worden. Iedereen die mij kent , en dit zijn er heel wat, weet dat ik het hart op de tong heb, en alles openbaar plaats als ik van mening ben dat een wedstrijd/deelname niet op een eerlijke manier verloopt.
einde discussie :wave:
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 963
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dannyboy »

Om eens iets anders te plaatsen : Vandaag om 7 uur wakker geworden omdat de buren werken hebben gepland. Dat op zich is niet zo erg, maar een kleine communicatie hierover was wel op zijn plaats geweest. Gelukkig ook op tijd alle vensters dicht gedaan want anders lag ons huis vol rood stof van de bakstenen die ze aan het slijpen zijn. Het glas boven mijn veranda ligt ook al vol van dat stof. Plezant is anders. Maar dat die mensen gewoon te dom zijn om even op voorhand te zeggen dat ze werken gaan uitvoeren vandaag. Verdomme toch. Klojo's. Waarom moet ik ook in een rijwoning wonen. Moest mij even van het hart ....

Afbeelding
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Ja dat is idd niet fijn eh!
ge zou voor minder vloeken.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1883
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#157)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

dannyboy schreef: do 22 nov 2018, 15:57 Om eens iets anders te plaatsen : Vandaag om 7 uur wakker geworden omdat de buren werken hebben gepland. Dat op zich is niet zo erg, maar een kleine communicatie hierover was wel op zijn plaats geweest. Gelukkig ook op tijd alle vensters dicht gedaan want anders lag ons huis vol rood stof van de bakstenen die ze aan het slijpen zijn. Het glas boven mijn veranda ligt ook al vol van dat stof. Plezant is anders. Maar dat die mensen gewoon te dom zijn om even op voorhand te zeggen dat ze werken gaan uitvoeren vandaag. Verdomme toch. Klojo's. Waarom moet ik ook in een rijwoning wonen. Moest mij even van het hart ....

Afbeelding
Best dat je dit dan ook met hun bespreekt.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Mijn dagplanning helemaal om zeep door problemen met de boiler....
Alles was uitgestippeld.
en nu ja vergeet t he.
Ook nog teleurgesteld in sommige zaken, maar dat los ik wel op.
Maar mijn planning i d war brengen is nen hoop frustratie!
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

letter
Gevorderde
Berichten: 2497
Lid geworden op: zo 19 apr 2015, 13:07
Wedstrijden dit jaar: 91 (#11)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door letter »

(Leden) Tussen aanhalingstekens die absolut maar absolut niet actief meewerken ! Ze posten één maal een facebook wedstrijd wat niet moeilijk is om die te vinden zodat de blokjes vrij komen en zo 14 dagen verder met alle wedstrijden kunnen meespelen.

Plaats reactie