Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

Pingu14 schreef: wo 05 dec 2018, 21:02
guigou schreef: wo 05 dec 2018, 20:18
letter schreef: di 04 dec 2018, 07:56
Pioen schreef: di 04 dec 2018, 00:56
letter schreef: ma 03 dec 2018, 14:02 (Leden) Tussen aanhalingstekens die absolut maar absolut niet actief meewerken ! Ze posten één maal een facebook wedstrijd wat niet moeilijk is om die te vinden zodat de blokjes vrij komen en zo 14 dagen verder met alle wedstrijden kunnen meespelen.
Dat vind ik veel minder erg dan leden die zich alleen melden als er iets gratis te rapen valt en het lukt hen regelmatig om iets te krijgen, dit weekend weer.
Alle twee hebben ze een storend gedrag ;-)
en ik stoor me nog het meest aan degene die totaal niet actief zijn maar wel komen plaatsen wat ze allemaal winnen en hoeveel keer :shock:
Ik aan diegene die hun aantal posts naar boven willen krijgen door constant proficiat te zetten bij elke post in het winnaars gedeelte.
Wow, we hebben een dieptepunt bereikt. We mogen elkaar niet meer feliciteren :-(
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
Pingu14
Kenner
Berichten: 631
Lid geworden op: ma 09 mar 2015, 17:44
Wedstrijden dit jaar: 10 (#158)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pingu14 »

Craz schreef: wo 05 dec 2018, 21:10
Pingu14 schreef: wo 05 dec 2018, 21:02
guigou schreef: wo 05 dec 2018, 20:18
letter schreef: di 04 dec 2018, 07:56
Pioen schreef: di 04 dec 2018, 00:56

Dat vind ik veel minder erg dan leden die zich alleen melden als er iets gratis te rapen valt en het lukt hen regelmatig om iets te krijgen, dit weekend weer.
Alle twee hebben ze een storend gedrag ;-)
en ik stoor me nog het meest aan degene die totaal niet actief zijn maar wel komen plaatsen wat ze allemaal winnen en hoeveel keer :shock:
Ik aan diegene die hun aantal posts naar boven willen krijgen door constant proficiat te zetten bij elke post in het winnaars gedeelte.
Wow, we hebben een dieptepunt bereikt. We mogen elkaar niet meer feliciteren :-(
Oh jawel, maar ik heb gewoon de indruk dat er ook zijn die gewoon maar vlug proficiat zeggen om hun aantal posts de hoogte in te krijgen. Altijd dezelfde bij elke wedstrijd.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Afgunst en kortzichtigheid, vieze beestjes.

Vandaag nog eens blinde besparingsmaatregelen proberen aan te pakken. Leiden er toe dat er minder effectief en efficiënt gewerkt kan worden, waardoor het totaalplaatje niet al te besparend uitvalt. Maar daar is weinig oog voor, zolang de rekensommetjes in het begin maar kloppen.
Laatst gewijzigd door Sam op do 06 dec 2018, 08:12, 1 keer totaal gewijzigd.

letter
Gevorderde
Berichten: 2498
Lid geworden op: zo 19 apr 2015, 13:07
Wedstrijden dit jaar: 91 (#11)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door letter »

guigou schreef: wo 05 dec 2018, 20:18
letter schreef: di 04 dec 2018, 07:56
Pioen schreef: di 04 dec 2018, 00:56
letter schreef: ma 03 dec 2018, 14:02 (Leden) Tussen aanhalingstekens die absolut maar absolut niet actief meewerken ! Ze posten één maal een facebook wedstrijd wat niet moeilijk is om die te vinden zodat de blokjes vrij komen en zo 14 dagen verder met alle wedstrijden kunnen meespelen.
Dat vind ik veel minder erg dan leden die zich alleen melden als er iets gratis te rapen valt en het lukt hen regelmatig om iets te krijgen, dit weekend weer.
Alle twee hebben ze een storend gedrag ;-)
en ik stoor me nog het meest aan degene die totaal niet actief zijn maar wel komen plaatsen wat ze allemaal winnen en hoeveel keer :shock:
Dat is toch een beetje het zelfde, kijken , niets doen en winnen.

hha
Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: wo 15 jun 2016, 14:04
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door hha »

dat ik toch alweer een tijd ziek ben geweest. Vecht om beetje gezond te zijn.

Gebruikersavatar
nijntje64
Gevorderde
Berichten: 1657
Lid geworden op: za 07 mar 2015, 14:29
Wedstrijden dit jaar: 21 (#99)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door nijntje64 »

zelfmoord van een ex-klasgenootje van de dochter... zo'n zonde op 16-jarige leeftijd!! Echt triest!

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

trage pc, printer die ineens die een foertmentaliteit heeft
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
lientje
Gevorderde
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 23:29
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door lientje »

- afrekening electrabel waar ik zo van schrok : maar mijn gasverbruik (vloerverwarming) is met 31% gestegen!!! terwijl er een persoon minder in mijn huis woont. Ik snap er niets van? Ik heb zelf de meter opgenomen en doorgegeven, dus die standen "kloppen"....

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

lientje schreef: do 13 dec 2018, 15:48 - afrekening electrabel waar ik zo van schrok : maar mijn gasverbruik (vloerverwarming) is met 31% gestegen!!! terwijl er een persoon minder in mijn huis woont. Ik snap er niets van? Ik heb zelf de meter opgenomen en doorgegeven, dus die standen "kloppen"....
Een persoon minder die warmte geeft? :-?

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#169)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

dat ik met iets zit en niemand heb om mijn hart te luchten :-(
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Plaats reactie