Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1982
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 43 (#37)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pioen »

bloemeke schreef: ma 28 jan 2019, 18:26 Dochter gaat vandaag met auto naar de schouwing. Daar toegekomen gaat de portier achteraan chauffeur niet meer open, gevolg rode kaart. :shock:

Ze probeert nog enkele keren, en gaat nog niet open, rijdt door naar garage, daar proberen ze enkele keren en deur gaat wel open.

Ze vraagt of ze hiervoor geen waarschuwing kan krijgen in plaats van rood
antwoord : Ah neen hé juffrouwke, als uwe auto in brand schiet, moeten ze er toch uit kunnen !

Om te beginnen is het een 5 deurs en achteraan zit er nooit iemand in, auto is 16 jaar oud en nieuwe sloten steken zou 200 euro kosten + werkuren.
Haar auto staat nu hier bij mij met de deuren niet vergrendeld, ik zal mij morgen maar opofferen voor herkeuring, en hopelijk springt de deur ondertussen niet in het slot.
Vorig jaar hetzelfde gehad. Maar bij mij waren ze heel behulpzaam. Ze hebben met twee op allerlei manieren geholpen om te proberen het portier open te krijgen. Ik ben op handen en voeten over de achterbank gekropen om aan dat slot te sleuren. Een controleur heeft dat daarna ook nog eens gedaan, maar niks. Op het moment kon ik er niet om lachen, maar eigenlijk was het om te filmen.

Ik gebruik dat portier ook niet, maar ze moeten allemaal open kunnen. Dus ook terug moeten gaan.

De garage heeft het hersteld voor 20-25 euro. Bij mij was er een kabeltje kapot en moest dat alleen vervangen worden, dat schijnt vaker voor te komen. De centrale vergrendeling werkt wel niet meer bij dat portier, maar dat is ook niet nodig.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

wakkamoon
Lid
Berichten: 432
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 16:10
Locatie: Brussel
Wedstrijden dit jaar: 23 (#91)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door wakkamoon »

Zaterdag scheurde de achillespees van mijn man zijn rechtervoet af. Twee jaar geleden had hij het voor met zijn linkervoet dus we wisten direct hoe erg het was. Na in de file te zitten van het autosalon, op spoed beland kort na de middag zaterdag. Daar hoorden we al toen we binnenkwamen dat heel het ziekenhuis vol lag. Vorige keer kwamen we op spoed, echo en nog geen 3 u later werd hij geopereerd. Nu kreeg hij een gips aan zaterdag, gisteren moesten we terug voor echo en pas donderdag is er een plek vrij in het operatiekwartier om hem te opereren. Dit lijkt me toch niet meer normaal? Of vergis ik me? Dat is dan een super groot universitair ziekenhuis...

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1883
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#157)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

wakkamoon schreef: di 29 jan 2019, 09:53 Zaterdag scheurde de achillespees van mijn man zijn rechtervoet af. Twee jaar geleden had hij het voor met zijn linkervoet dus we wisten direct hoe erg het was. Na in de file te zitten van het autosalon, op spoed beland kort na de middag zaterdag. Daar hoorden we al toen we binnenkwamen dat heel het ziekenhuis vol lag. Vorige keer kwamen we op spoed, echo en nog geen 3 u later werd hij geopereerd. Nu kreeg hij een gips aan zaterdag, gisteren moesten we terug voor echo en pas donderdag is er een plek vrij in het operatiekwartier om hem te opereren. Dit lijkt me toch niet meer normaal? Of vergis ik me? Dat is dan een super groot universitair ziekenhuis...
Als de bezetting dusdanig is, is dat normaal. Wenselijk of optimaal is een ander verhaal.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#169)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

Sam schreef: di 29 jan 2019, 18:33
wakkamoon schreef: di 29 jan 2019, 09:53 Zaterdag scheurde de achillespees van mijn man zijn rechtervoet af. Twee jaar geleden had hij het voor met zijn linkervoet dus we wisten direct hoe erg het was. Na in de file te zitten van het autosalon, op spoed beland kort na de middag zaterdag. Daar hoorden we al toen we binnenkwamen dat heel het ziekenhuis vol lag. Vorige keer kwamen we op spoed, echo en nog geen 3 u later werd hij geopereerd. Nu kreeg hij een gips aan zaterdag, gisteren moesten we terug voor echo en pas donderdag is er een plek vrij in het operatiekwartier om hem te opereren. Dit lijkt me toch niet meer normaal? Of vergis ik me? Dat is dan een super groot universitair ziekenhuis...
Als de bezetting dusdanig is, is dat normaal. Wenselijk of optimaal is een ander verhaal.
ja idd, en een 'spoed'geval is het nu ook niet als je het vergelijkt met de andere gevallen waarschijnlijk
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 963
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dannyboy »

Van de ene dag op de ander van 1400+ berichten op 700+ berichten komen vind ik niet echt motiverend :-( :-( :-( :-( :-( :-(

En ik veronderstel dat ik niet de enige ben !

Dit is gewoon niet leuk als je (zoals ik) probeert positief mee te werken aan dit forum :-|
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 963
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dannyboy »

P.S. ik ben ook mijn achillespees gescheurd en geopereerd 3 dagen later, dus don't tell me ...............
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

letter
Gevorderde
Berichten: 2497
Lid geworden op: zo 19 apr 2015, 13:07
Wedstrijden dit jaar: 91 (#11)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door letter »

dannyboy schreef: ma 04 feb 2019, 00:36 Van de ene dag op de ander van 1400+ berichten op 700+ berichten komen vind ik niet echt motiverend :-( :-( :-( :-( :-( :-(

En ik veronderstel dat ik niet de enige ben !

Dit is gewoon niet leuk als je (zoals ik) probeert positief mee te werken aan dit forum :-|
ik ben ook terug Kenner geworden :-(

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8002
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

dannyboy schreef: ma 04 feb 2019, 00:36 Van de ene dag op de ander van 1400+ berichten op 700+ berichten komen vind ik niet echt motiverend :-( :-( :-( :-( :-( :-(

En ik veronderstel dat ik niet de enige ben !

Dit is gewoon niet leuk als je (zoals ik) probeert positief mee te werken aan dit forum :-|

Ik dacht dat deze site vooral bedoeld was. Om wedstrijden te verzamelen.

Een mens kuist toch ook eens zijn kleerkast uit. Zo liggen er ook plots heel wat minder kleren in uw kast. En is er weer plaats voor nieuwe.

Positief bekijken, zo is de ouwe rommel weg.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#169)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

dannyboy schreef: ma 04 feb 2019, 00:36 Van de ene dag op de ander van 1400+ berichten op 700+ berichten komen vind ik niet echt motiverend :-( :-( :-( :-( :-( :-(

En ik veronderstel dat ik niet de enige ben !

Dit is gewoon niet leuk als je (zoals ik) probeert positief mee te werken aan dit forum :-|
ik heb al je onnodige berichten gewist, het is niet de bedoeling om berichten te plaatsen met onzin en af te tellen om zo je aantal berichten te doen omhoog gaan.
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 963
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dannyboy »

guigou schreef: ma 04 feb 2019, 08:29
dannyboy schreef: ma 04 feb 2019, 00:36 Van de ene dag op de ander van 1400+ berichten op 700+ berichten komen vind ik niet echt motiverend :-( :-( :-( :-( :-( :-(

En ik veronderstel dat ik niet de enige ben !

Dit is gewoon niet leuk als je (zoals ik) probeert positief mee te werken aan dit forum :-|
ik heb al je onnodige berichten gewist, het is niet de bedoeling om berichten te plaatsen met onzin en af te tellen om zo je aantal berichten te doen omhoog gaan.
Die onzin was (uiteraard) als grapje bedoeld :-P
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

Plaats reactie