Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lientje
Gevorderde
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 23:29
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door lientje »

Blijkbaar kunnen we geen foto's duursturen via facebook of messenger? De zender ziet ze wel, maar de ontvanger niet? Eerst ging het niet via pc, nu gaat het ook niet meer via gsm?

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#164)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

lientje schreef: wo 03 jul 2019, 19:33 Blijkbaar kunnen we geen foto's duursturen via facebook of messenger? De zender ziet ze wel, maar de ontvanger niet? Eerst ging het niet via pc, nu gaat het ook niet meer via gsm?
Algemene storing bij Facebook.

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17226
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

Mister_Bobby schreef: do 27 jun 2019, 23:34
bloemeke schreef: do 16 mei 2019, 11:48
Mister_Bobby schreef: vr 10 mei 2019, 13:33 Normaal volg ik cash-back acties niet op maar aangezien ik er recent wel een aantal had meegedaan toch eens op de rekening gekeken en tot mijn verbazing (voorlopig?) 2 nog niet teruggekregen .... zowaar kruidvat-actie van paradontax en ééntje van Campina, platte kaas :-o :-o :-o
Beste,

Hopelijk bent u heel tevreden over uw "Parodontax product". U vulde ook een aanvraag voor terugbetaling in, maar u was natuurlijk niet de enige. Door het grote succes kunnen we onze belofte om uw aanvraag binnen de 6 weken uit te betalen jammer genoeg niet nakomen.

Zoals u vinden wij dit heel vervelend. We doen momenteel het nodige om het retourbedrag zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven rekeningnummer terug te storten.

Heeft u nog een vraag of wenst u meer informatie? Contacteer ons via infolijn@promolife.be of via telefoon op het nummer +32 352 03 90.

Vriendelijke groeten,
Hier nog steeds niks, nu duurt het wel héél erg lang :shock: :shock: :shock:
Vandaag 4,99 euro op rekening gekregen

MDB
Gevorderde
Berichten: 3462
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 17:28
Wedstrijden dit jaar: 35 (#37)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door MDB »

Ik had kaartjes gewonnen voor de Taptoe in Brugge en we keken er zo naar uit.
Juist toen het begon...begon het te druppelen....en daarna altijd maar harder en harder aan het regenen...
Langzaam maar zeker begon daar de leegloop, de ene na de andere vertrok.....
Uiteindelijk hebben we dat ook maar gedaan...zo nat en koud....
Dan iets gaan drinken om er toch nog een beetje een leuke avond van te maken...
Maar....dat was niet de bedoeling om daarvoor naar Brugge te rijden natuurlijk.... :-(

robinhoody

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door robinhoody »

MDB schreef: zo 07 jul 2019, 10:14 Ik had kaartjes gewonnen voor de Taptoe in Brugge en we keken er zo naar uit.
Juist toen het begon...begon het te druppelen....en daarna altijd maar harder en harder aan het regenen...
Langzaam maar zeker begon daar de leegloop, de ene na de andere vertrok.....
Uiteindelijk hebben we dat ook maar gedaan...zo nat en koud....
Dan iets gaan drinken om er toch nog een beetje een leuke avond van te maken...
Maar....dat was niet de bedoeling om daarvoor naar Brugge te rijden natuurlijk.... :-(
Dat is inderdaad heel jammer en bij ons heeft het niet eens geregend. Gelukkig hadden jullie nog een leuke afsluiter :-)

Little_star
Gevorderde
Berichten: 2126
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 15:42
Wedstrijden dit jaar: 35 (#36)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Little_star »

't is vakantie, en daar zijn ze weer hoor, de belletrekkers.. :roll:

Leuk en spannend voor ze, Ik ben ook jong geweest, dus daar niet van, mogen ze gerust eens doen.

maar er is wel een verschil tussen ne keer belletrek komen doen, en dagen na mekaar meermaals >5 avond.. (zeker niet leuk als er kindjes liggen te slapen, en hierdoor steeds wakker worden)

En dan zou je denken dat ze wel stoppen als het hekken toe is, maar neen: hupla door onze bloemen en struiken...
Laatst gewijzigd door Little_star op zo 14 jul 2019, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#164)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Little_star schreef: za 13 jul 2019, 20:05 't is vakantie, en daar zijn ze weer hoor, de belletrekkers.. :roll:

Leuk en spannend voor ze, Ik ben ook jong geweest, dus daar niet van,
maar er is wel een verschil tussen ne keer belletrek komen doen, en dagen na mekaar meermaals per avond.. (zeker niet leuk als er kindjes liggen te slapen)
En dan zou je denken dat ze wel stoppen als het hekken toe is, maar neen: hupla door onze bloemen en struiken...
En waar is het dat ze zo kleingeestig zijn?

Little_star
Gevorderde
Berichten: 2126
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 15:42
Wedstrijden dit jaar: 35 (#36)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Little_star »

ik ben niet kleingeestig,
ze mogen dat gerust eens doen,
maar daarbij onze bloemen kapot trappelen is er wel iets over!

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#164)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Little_star schreef: za 13 jul 2019, 21:53 ik ben niet kleingeestig,
ze mogen dat gerust eens doen,
maar daarbij onze bloemen kapot trappelen is er wel iets over!
Waarom er meteen van uitgaan dat het over jou gaat?

Gebruikersavatar
lientje
Gevorderde
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 23:29
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door lientje »

Ik word elke dag om de paar uur gebeld door het nummer 037415055. ALtijd iemand anders, man vrouw, maar ik denk dat het Afrikaanse mensen zijn. (aan hun stem te horen) Soms in het Frans, soms in het Engels.
Ik word op mijn vaste lijn gebeld en wij nemen op met "hallo avec La Police de Schoten"... meestal leggen ze op maar vaak vertellen ze verder.
Het gaat erover dat ze me willen wijsmaken dat ze van Microsoft zijn en voor mijn pc en bla bla...

Hoe blokkeer ik dit nummer op de vaste lijn? (niemand anders belt me hier op, maar deze telefoon hoort bij mijn telenet pack, daarom heb ik nog een vaste lijn)

Wie krijgt hier ook altijd telefoons van.

Ik heb het op google opgezocht en die nummers zouden vanuit China worden gebeld?

Iemand tips please? thx
(want ben het zo wat beu aan het worden)
En nee, een fluitje heb ik niet in mijn bezit :D
De politie schrikt hen blijkbaar ook niet af want het is steeds iemand anders die belt...

Plaats reactie