Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

lientje schreef: ma 15 jul 2019, 16:26 Ik word elke dag om de paar uur gebeld door het nummer 037415055. ALtijd iemand anders, man vrouw, maar ik denk dat het Afrikaanse mensen zijn. (aan hun stem te horen) Soms in het Frans, soms in het Engels.
Ik word op mijn vaste lijn gebeld en wij nemen op met "hallo avec La Police de Schoten"... meestal leggen ze op maar vaak vertellen ze verder.
Het gaat erover dat ze me willen wijsmaken dat ze van Microsoft zijn en voor mijn pc en bla bla...

Hoe blokkeer ik dit nummer op de vaste lijn? (niemand anders belt me hier op, maar deze telefoon hoort bij mijn telenet pack, daarom heb ik nog een vaste lijn)

Wie krijgt hier ook altijd telefoons van.

Ik heb het op google opgezocht en die nummers zouden vanuit China worden gebeld?

Iemand tips please? thx
(want ben het zo wat beu aan het worden)
En nee, een fluitje heb ik niet in mijn bezit :D
De politie schrikt hen blijkbaar ook niet af want het is steeds iemand anders die belt...
Telenet al bevraagd?

Gebruikersavatar
lientje
Gevorderde
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 23:29
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door lientje »

nee, nog niet aan telenet (die heb ik de laatste 2 dagen al genoeg nodig gehad voor internet, phone en digibox maar daar niet gevraagd ivm dit nr...)

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

lientje schreef: ma 15 jul 2019, 16:51 nee, nog niet aan telenet (die heb ik de laatste 2 dagen al genoeg nodig gehad voor internet, phone en digibox maar daar niet gevraagd ivm dit nr...)
Nochtans zijn zij de partij bij uitstek voor hulp te bevragen. Ook eens zo handig als je citeert waarop je reageert :-)

picar
Kenner
Berichten: 1104
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 00:09
Wedstrijden dit jaar: 53 (#26)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door picar »

Ik krijg daar regelmatig telefoontjes van. Het is nooit exact hetzelfde nummer, maar wel hetzelfde verhaal. Ik blijf gewoon Nederlands praten en dan haken ze in.

assani

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door assani »

lientje schreef: ma 15 jul 2019, 16:26 Ik word elke dag om de paar uur gebeld door het nummer 037415055. ALtijd iemand anders, man vrouw, maar ik denk dat het Afrikaanse mensen zijn. (aan hun stem te horen) Soms in het Frans, soms in het Engels.
Ik word op mijn vaste lijn gebeld en wij nemen op met "hallo avec La Police de Schoten"... meestal leggen ze op maar vaak vertellen ze verder.
Het gaat erover dat ze me willen wijsmaken dat ze van Microsoft zijn en voor mijn pc en bla bla...

Hoe blokkeer ik dit nummer op de vaste lijn? (niemand anders belt me hier op, maar deze telefoon hoort bij mijn telenet pack, daarom heb ik nog een vaste lijn)

Wie krijgt hier ook altijd telefoons van.

Ik heb het op google opgezocht en die nummers zouden vanuit China worden gebeld?

Iemand tips please? thx
(want ben het zo wat beu aan het worden)
En nee, een fluitje heb ik niet in mijn bezit :D
De politie schrikt hen blijkbaar ook niet af want het is steeds iemand anders die belt...
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... wedstrijd/

Succes en veel moed x

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#168)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

mensen die op gans de familie meespelen ... die veel winnen en dan kritiek hebben dat een ander wint :roll: :roll: :roll:
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

guigou schreef: wo 24 jul 2019, 09:44 mensen die op gans de familie meespelen ... die veel winnen en dan kritiek hebben dat een ander wint :roll: :roll: :roll:
Wat luidt de kritiek misschien?

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#168)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

Sam schreef: wo 24 jul 2019, 21:25
guigou schreef: wo 24 jul 2019, 09:44 mensen die op gans de familie meespelen ... die veel winnen en dan kritiek hebben dat een ander wint :roll: :roll: :roll:
Wat luidt de kritiek misschien?
dat je blijkbaar niet mag meespelen om een prijs te winnen die je ooit al eens gewonnen hebt :roll: :shock:
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

guigou schreef: do 25 jul 2019, 08:05
Sam schreef: wo 24 jul 2019, 21:25
guigou schreef: wo 24 jul 2019, 09:44 mensen die op gans de familie meespelen ... die veel winnen en dan kritiek hebben dat een ander wint :roll: :roll: :roll:
Wat luidt de kritiek misschien?
dat je blijkbaar niet mag meespelen om een prijs te winnen die je ooit al eens gewonnen hebt :roll: :shock:
Da’s dan aan de organisator om te beslissen, bij eenzelfde organisator natuurlijk. Ik vraag het beleefdheidshalve toch altijd even na. Bij een andere organisator vind ik het toch vrij belachelijke kritiek.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#168)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

Sam schreef: do 25 jul 2019, 08:41
guigou schreef: do 25 jul 2019, 08:05
Sam schreef: wo 24 jul 2019, 21:25
guigou schreef: wo 24 jul 2019, 09:44 mensen die op gans de familie meespelen ... die veel winnen en dan kritiek hebben dat een ander wint :roll: :roll: :roll:
Wat luidt de kritiek misschien?
dat je blijkbaar niet mag meespelen om een prijs te winnen die je ooit al eens gewonnen hebt :roll: :shock:
Da’s dan aan de organisator om te beslissen, bij eenzelfde organisator natuurlijk. Ik vraag het beleefdheidshalve toch altijd even na. Bij een andere organisator vind ik het toch vrij belachelijke kritiek.
maar was bij een andere organisator hoor , das t ergste :shock: :roll:
viewtopic.php?f=33&t=117980#p307874
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Plaats reactie