Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

miekehill
Lid
Berichten: 458
Lid geworden op: za 22 okt 2016, 19:08
Wedstrijden dit jaar: 14 (#111)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door miekehill »

Ik krijg regelmatig mails van gratis.be met oa wedstrijdjes in.

Toen ik daar vanochtend meedeed om een box lotus producten te winnen - gelukkig heb ik dat niet meteen hier gepost - volgde meteen na ingave van gegevens allerlei vragen over energie- en data-leveranciers enzovoort. Uiteindelijk werd je bijna verplicht een testabo op de seniorenkaart te nemen!!!

Een paar uur later nu heb ik op mijn smartphone al een aanbieding om van energieleverancier te veranderen en op mijn mailadres berichten van vakantieveilingen en nog een paar dingen in de spammap die anders nooit toekomen.

Totaal onverantwoord om mensen er zo te laten inlopen!

Saar_
Lid
Berichten: 176
Lid geworden op: wo 15 jul 2015, 06:17
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Saar_ »

Geen idee of ik de enige ben die er zo over denkt, maar mij stoort het soms hoe snel wedstrijden verwijderd worden, hoeveel ik niet correct gedaan heb etc...

Ik heb soms het gevoel alsof ik niks goed kan doen als ik een wedstrijd post. Is het soms niet makkelijker om zelf dingen aan te passen dan direct op de verwijder-knop te drukken?

Als jullie het aantal geposte wedstrijden bekijken met bvb een jaar terug (in volle paniek van Corona) kan het toch onmogelijk zijn dat de wedstrijden zo verminderd zijn?

Is er dan misschien iets anders aan de hand? Iets te streng misschien?

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2491
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

Saar_ schreef: ma 26 apr 2021, 15:08 Geen idee of ik de enige ben die er zo over denkt, maar mij stoort het soms hoe snel wedstrijden verwijderd worden, hoeveel ik niet correct gedaan heb etc...

Ik heb soms het gevoel alsof ik niks goed kan doen als ik een wedstrijd post. Is het soms niet makkelijker om zelf dingen aan te passen dan direct op de verwijder-knop te drukken?

Als jullie het aantal geposte wedstrijden bekijken met bvb een jaar terug (in volle paniek van Corona) kan het toch onmogelijk zijn dat de wedstrijden zo verminderd zijn?

Is er dan misschien iets anders aan de hand? Iets te streng misschien?
Even opgezocht: sinds april vorig jaar tel ik 6 wedstrijden en 1 reactie die verwijderd werden, waarvan bijna de helft wegens dubbel, en de andere helft wegens fout gepost (instructies in eerste vak en dat soort dingen). Je kan toch moeilijk van ons verwachten dat we dubbele laten staan, of instructies in het vak uitleg e.d.

Kunnen we dat zelf aanpassen? Ja hoor, dat hebben we de eerste 5 jaar gedaan, en dan zie je dat leden dat wel gemakkelijk vinden, en gewoon dingen posten met 't idee "de mods passen het wel aan als 't niet goed is". Dat is niet de bedoeling, en daarom wordt er tegenwoordig al sneller verwijderd, zeker bij leden die het na al die jaren eigenlijk al lang zouden moeten weten, want verwijderen blijkt het enige te zijn dat wel werkt om de aandacht van leden te krijgen.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

ik wil er gewoon eens uit!
een weekendje weg...
Maar mij zal je niet zien op een terras dit weekend, het is nog te vroeg en de schrik zit er nog veel te veel in.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Als ik binnen 4 weken wederom nog niet aan mijn gezondheid mag gaan werken in het fit- en wellnesscentrum, dan gaat er toch een bom barsten.

Gebruikersavatar
Nagelz
Schiftingen & Lijsttoegangen
Berichten: 725
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 13:59

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Nagelz »

Sam schreef: di 04 mei 2021, 19:56 Als ik binnen 4 weken wederom nog niet aan mijn gezondheid mag gaan werken in het fit- en wellnesscentrum, dan gaat er toch een bom barsten.
Het word een echt circus hier, alle regels ..
ik citeer;

Hoho mannekes, ik ga een TOPWEEKEND tegemoet! :-D Ik ga dit weekend een terraske doen, wel maximum me 4 me een mondmasker aan. Tenzij er nog mensen meewillen? Dan kunnen we naast het terras me 10 man op de grond gaan zitten, zonder mondmasker. As we dan wille en gusting hebbe kunne we bootje varen, mo dan mutte we nog volk bijzoeken want da mag me 16, mo wel apart in groepjes gaan want we mogen maximum me 10 naar het bootje stappen. As we dan terug zen van den boottocht, kunne we terug me 4 opt terras gaan zitten tot 22 uur om de horeca te steunen. Als we dan van het terras mutte, kunne we nog wel wa rondlopen int stad me 10 man terug, ma wel ma tot 0:00 want om 0:01 mutte we terug opsplitse in groepjes van 3. MAAAAR, we kunne dan wel in onzen hof een feestje gan doen, want da mag me 10, hoe zalig is da??? As we na huis gaan voor 5 uur vant feestje, mutte we wel maximum terug me 3, tenzij dat na 5 uur is, dan kan heel den hoop tegelijk vertrekken. As ge nu wel, en da versta ik mor al te goe, door het huis moet van den tuin tot opt straat, das maximum per 1 da ge door het huis moogt. Das nen duidelijke regel en tenminste coronaproof. Ik heb er ZIN in. Danku om de regels nu eindelijk eens duidelijk te maken... nu zit er tenminste een lijn in. :thumb: :-D
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

Sam schreef: di 04 mei 2021, 19:56 Als ik binnen 4 weken wederom nog niet aan mijn gezondheid mag gaan werken in het fit- en wellnesscentrum, dan gaat er toch een bom barsten.
Lopen, fietsen, wandelen, zwemmen, geen optie?
Ik snap dat het niet hetzelfde is als gewichten heffen/duwen/trekken in de fitness, of andere toestellen die je daar vindt, maar aan gezondheid werken door sport kan op andere manieren, al was het maar in afwachting van :)
Ik heb mijn abonnement vorig jaar opgezegd, aangezien de fitnesszaak waar ik lid was het normaal vond dat ze elke maand geld gingen afboeken, terwijl ze niet open mochten zijn of dat ze vorige zomer wel open mochten maar ik het niet ok vond om in volle coronacrisis tussen andere zwetende mensen te gaan sporten (en er ook geen mogelijkheid geboden werd om abonnement te pauzeren). Dus ze zoeken het maar uit, ik sport gewoon buiten :wave:
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Craz schreef: di 04 mei 2021, 21:08
Sam schreef: di 04 mei 2021, 19:56 Als ik binnen 4 weken wederom nog niet aan mijn gezondheid mag gaan werken in het fit- en wellnesscentrum, dan gaat er toch een bom barsten.
Lopen, fietsen, wandelen, zwemmen, geen optie?
Ik snap dat het niet hetzelfde is als gewichten heffen/duwen/trekken in de fitness, of andere toestellen die je daar vindt, maar aan gezondheid werken door sport kan op andere manieren, al was het maar in afwachting van :)
Ik heb mijn abonnement vorig jaar opgezegd, aangezien de fitnesszaak waar ik lid was het normaal vond dat ze elke maand geld gingen afboeken, terwijl ze niet open mochten zijn of dat ze vorige zomer wel open mochten maar ik het niet ok vond om in volle coronacrisis tussen andere zwetende mensen te gaan sporten (en er ook geen mogelijkheid geboden werd om abonnement te pauzeren). Dus ze zoeken het maar uit, ik sport gewoon buiten :wave:
Wandelen is zowat de dagelijkse standaard hier, rest niet zozeer een optie (wegens blessures). Het gaat ook niet zozeer om het gebruik van toestellen, maar eerder om groepslessen die eerder ook op ruime afstand in goed geventileerde ruimten konden doorgaan in een familiale sfeer. Zowat de familie zoals ieder van ons ze als eerste zou moeten krijgen, maar gelukkig als tweede familie nog op de proppen gekomen. Dat gebrek aan sociaal contact nu maakt alleen maar zwakker en vatbaarder.

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

Sam schreef: di 04 mei 2021, 21:21 Wandelen is zowat de dagelijkse standaard hier, rest niet zozeer een optie (wegens blessures). Het gaat ook niet zozeer om het gebruik van toestellen, maar eerder om groepslessen die eerder ook op ruime afstand in goed geventileerde ruimten konden doorgaan in een familiale sfeer. Zowat de familie zoals ieder van ons ze als eerste zou moeten krijgen, maar gelukkig als tweede familie nog op de proppen gekomen. Dat gebrek aan sociaal contact nu maakt alleen maar zwakker en vatbaarder.
Ok als het niet zozeer om het sportieve gaat, maar vooral het sociale aspect is, dan snap ik dat je dat zo snel mogelijk weer terug wil idd :)
Meer dan een jaar zonder die 2de familie is lang, en digitaal - voor zover dat kon - is dan absoluut geen waardig alternatief.
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Craz schreef: di 04 mei 2021, 21:24
Sam schreef: di 04 mei 2021, 21:21 Wandelen is zowat de dagelijkse standaard hier, rest niet zozeer een optie (wegens blessures). Het gaat ook niet zozeer om het gebruik van toestellen, maar eerder om groepslessen die eerder ook op ruime afstand in goed geventileerde ruimten konden doorgaan in een familiale sfeer. Zowat de familie zoals ieder van ons ze als eerste zou moeten krijgen, maar gelukkig als tweede familie nog op de proppen gekomen. Dat gebrek aan sociaal contact nu maakt alleen maar zwakker en vatbaarder.
Ok als het niet zozeer om het sportieve gaat, maar vooral het sociale aspect is, dan snap ik dat je dat zo snel mogelijk weer terug wil idd :)
Meer dan een jaar zonder die 2de familie is lang, en digitaal - voor zover dat kon - is dan absoluut geen waardig alternatief.
Inderdaad. Kerstavond bijvoorbeeld alleen doorbrengen, en dan de uitbaters die plots aan de deur staan om een verrassingsgeschenkje te brengen. Ik had een beperkt lidmaatschap wegens beperkte inkomsten, maar zal mijn heden bevroren (!) lidmaatschap wel upgraden naar volwaardig wanneer ze heropenen. ‘t Zijn daar mensen met een goed hart :thumb:

Plaats reactie