Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

bloemeke schreef: za 14 nov 2020, 19:30 Kijk he, ik ben het strontebeu

- HERLEES JULLIE WEDSTRIJDEN
- GEEN FB OR GOOGLE VERTALINGEN
- KIJK NA OF EEN BUITENLANDSE TOEGELATEN IS+
- OPEN HET WEDSTRIJDREGLEMENT VOOR EINDDATUM EN EVENTUELE VOORWAARDEN
- TIJD VAN SPELEN IS GEDAAN
- GENOEG WAARSCHUWINGEN GEGEVEN
- VANAF NU : NIET VOLGENS INSTRUCTIES GEPOST => WEG ERMEE
Heb je op veel vlakken gelijk in, zoals meerdere wedstrijden die ik meldde omdat Belgen niet deel konden nemen. Maar soms reageer je ook wel (onnodig) heftig … zoals toen ik iets in het vet zette dat geen antwoord was.
bloemeke schreef:Alleen antwoorden moeten in "bold" geplaatst worden !
't Is niet dat het ene in het vet moet dat het andere daarom niet in het vet mag, dat komt dan behoorlijk schreeuwerig over waar in feite geen regel overtreden werd.

Soit, hopelijk worden de wedstrijden wat vollediger geplaatst, maar jaag je er voor je eigen goed toch niet te veel in op. Het lik-op-stukbeleid dat je voorstelt zal alleszins meer opleveren dat telkens handjes vasthouden en zelf verbeteren.

mamaafrika
Gevorderde
Berichten: 1871
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 21:46
Wedstrijden dit jaar: 18 (#96)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door mamaafrika »

Mijn geplaatste wedstrijd werd verwijderd door Zjef. Reden: niet in de originele taal. Heb dit nog eens nagekeken en zie geen andere taal dan het Nederlands. In Rumst (Antwerpen) waar de zaak gevestigd is spreken ze geen chinees of een andere taal.


https://www.facebook.com/gutsandgoats/p ... 2881755469

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2491
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

mamaafrika schreef: di 17 nov 2020, 15:47 Mijn geplaatste wedstrijd werd verwijderd door Zjef. Reden: niet in de originele taal. Heb dit nog eens nagekeken en zie geen andere taal dan het Nederlands. In Rumst (Antwerpen) waar de zaak gevestigd is spreken ze geen chinees of een andere taal.


https://www.facebook.com/gutsandgoats/p ... 2881755469
Dat ik een wedstrijd verwijder van mamaafrika die niet in de orginele taal gepost werd, nochtans een regel die al lang toegepast wordt hier.
Ik heb zelfs eens de volledige uitleg gepost in het Vraag & Antwoord topic hoe het komt dat wedstrijden altijd in het Nederlands op Facebook staan, maar dat topic wordt ook amper door iemand gelezen. Ze posten dan wel snel een berichtje in het Grote Ergernis topic, alsof we daar de zaken gaan opvolgen. Alsof wij het kunnen helpen dat een bedrijf in Vlaanderen interessant wil doen door hun Facebook posts in het Engels te plaatsen. Ze vonden er zelfs niets beter op dan een Engelse naam te verzinnen voor hun bedrijf. 🤷

Ik ga ook eens mijn ergernis daarover posten in het Grote Ergernis topic. Wie weet leest de persoon in kwestie dan wel dat de info gewoon op het forum te vinden is.

Met name hier: viewtopic.php?p=388475#p388475

mamaafrika
Gevorderde
Berichten: 1871
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 21:46
Wedstrijden dit jaar: 18 (#96)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door mamaafrika »

Zjef schreef: di 17 nov 2020, 15:53
mamaafrika schreef: di 17 nov 2020, 15:47 Mijn geplaatste wedstrijd werd verwijderd door Zjef. Reden: niet in de originele taal. Heb dit nog eens nagekeken en zie geen andere taal dan het Nederlands. In Rumst (Antwerpen) waar de zaak gevestigd is spreken ze geen chinees of een andere taal.


https://www.facebook.com/gutsandgoats/p ... 2881755469
Dat ik een wedstrijd verwijder van mamaafrika die niet in de orginele taal gepost werd, nochtans een regel die al lang toegepast wordt hier.
Ik heb zelfs eens de volledige uitleg gepost in het Vraag & Antwoord topic hoe het komt dat wedstrijden altijd in het Nederlands op Facebook staan, maar dat topic wordt ook amper door iemand gelezen. Ze posten dan wel snel een berichtje in het Grote Ergernis topic, alsof we daar de zaken gaan opvolgen. Alsof wij het kunnen helpen dat een bedrijf in Vlaanderen interessant wil doen door hun Facebook posts in het Engels te plaatsen. Ze vonden er zelfs niets beter op dan een Engelse naam te verzinnen voor hun bedrijf. 🤷

Ik ga ook eens mijn ergernis daarover posten in het Grote Ergernis topic. Wie weet leest de persoon in kwestie dan wel dat de info gewoon op het forum te vinden is.

Met name hier: viewtopic.php?p=388475#p388475
Dankjewel Zjef voor de uitleg.
Sommigen, zoals ik :oops:, hebben meer moeite om computertaal te verstaan.
Met de link heb ik het gevonden hoe ik het kan veranderen en is aangepast.
Mijn ergernis is opgelost :thumb

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Excel-problemen. Geen goede combinatie met een hectische werkvloer.

soccie
Kenner
Berichten: 709
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:33
Wedstrijden dit jaar: 11 (#138)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door soccie »

Dringend een mail moeten doorsturen en Telenet Webmail die al een paar uur plat ligt :-(

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 7955
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

soccie schreef: do 19 nov 2020, 18:43 Dringend een mail moeten doorsturen en Telenet Webmail die al een paar uur plat ligt :-(

Hier lukt telenet webmail al enkele uren niet op iPad. Wel via gsm.

soccie
Kenner
Berichten: 709
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:33
Wedstrijden dit jaar: 11 (#138)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door soccie »

grietje schreef: do 19 nov 2020, 19:31
soccie schreef: do 19 nov 2020, 18:43 Dringend een mail moeten doorsturen en Telenet Webmail die al een paar uur plat ligt :-(

Hier lukt telenet webmail al enkele uren niet op iPad. Wel via gsm.


Zowel pc als gsm werkt niet. Gebeld naar telenet en is een algemeen probleem die de hoogste prioriteit heeft... Blijkbaar moeilijk probleemloos

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 7955
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

soccie schreef: do 19 nov 2020, 20:50
grietje schreef: do 19 nov 2020, 19:31
soccie schreef: do 19 nov 2020, 18:43 Dringend een mail moeten doorsturen en Telenet Webmail die al een paar uur plat ligt :-(

Hier lukt telenet webmail al enkele uren niet op iPad. Wel via gsm.


Zowel pc als gsm werkt niet. Gebeld naar telenet en is een algemeen probleem die de hoogste prioriteit heeft... Blijkbaar moeilijk probleemloos
Werkt hier ondertussen weer

soccie
Kenner
Berichten: 709
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:33
Wedstrijden dit jaar: 11 (#138)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door soccie »

grietje schreef: do 19 nov 2020, 21:50
soccie schreef: do 19 nov 2020, 20:50
grietje schreef: do 19 nov 2020, 19:31
soccie schreef: do 19 nov 2020, 18:43 Dringend een mail moeten doorsturen en Telenet Webmail die al een paar uur plat ligt :-(

Hier lukt telenet webmail al enkele uren niet op iPad. Wel via gsm.


Zowel pc als gsm werkt niet. Gebeld naar telenet en is een algemeen probleem die de hoogste prioriteit heeft... Blijkbaar moeilijk probleemloos
Werkt hier ondertussen weer
Oef hier ook

Plaats reactie