Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Pioen schreef: vr 21 feb 2020, 13:23
Sam schreef: vr 21 feb 2020, 11:16 Die "slechte" reputatie van Aldi is toch ook wat achterhaald vandaag de dag. Dan is Action en Primark treffender.
Da's waar en zelfs in de Action vind je goede producten. We gaan er dan ministers van de voddenmarkt van maken ;-)
Normaliter zit er ook wel wat goeds tussen, de Action hier in de buurt is niet zo uitnodigend tenzij je al van een overweldigende synthetische parfum houdt.

Ministers van daden, goede welteverstaan, die wil ik zien. Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Zjef schreef: vr 21 feb 2020, 13:32
Sam schreef: do 13 feb 2020, 09:00 Een groot deel qua levensstijl wel (voeding, slaap, beweging en stress-management), maar spijtig genoeg niet alles. Een ongezonde levensstijl leiden is sowieso lijden.
Klopt. Hier het jaar uitgedaan (en ingezet) met klachten van verstoorde slaap. Diagnose gekregen die met de neus op de feiten drukte.
Intussen eetpatroon omgegooid, en slaaphygiene ingebouwd, wat minder tijd hier spenderen, en vooral al het geklaag en gezaag negeren van de laatste maanden. En er begint toch al lichte verbetering te komen van de klachten, langzaam, maar zeker.
Mooi, sommige strijden zijn het niet waard om te voeren. Onzin is ook tijdverspilling m.i.

Qua slaapstoornis ook nog wel een weg te gaan, nu ja.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Goh...
Veel te veel
Veel is niet genoeg!
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

letter
Gevorderde
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 19 apr 2015, 13:07
Wedstrijden dit jaar: 82 (#11)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door letter »

Dat ze maar blijven doordrammen over de tomaten gooien naar Jan Jambon, nu juist terug op vtm. O god ik was erbij en zag het gebeuren . Ze waren met 6 denk ik waarvan er twee of drie hebben gesmeten en dat waren dan jongeren ik schat ze tussen 19 EN 24 jaar, maar dat hij ook veel applaus heeft gekregen daar spreken ze niet van ! Ps ik ben ook geen fan van Jan Jambon, maar juist is juist

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

letter schreef: zo 23 feb 2020, 13:32 Dat ze maar blijven doordrammen over de tomaten gooien naar Jan Jambon, nu juist terug op vtm. O god ik was erbij en zag het gebeuren . Ze waren met 6 denk ik waarvan er twee of drie hebben gesmeten en dat waren dan jongeren ik schat ze tussen 19 EN 24 jaar, maar dat hij ook veel applaus heeft gekregen daar spreken ze niet van ! Ps ik ben ook geen fan van Jan Jambon, maar juist is juist
Jah, ik ben ook geen fan hoor,
maar als er iets is waar de mensen goed in zijn …. dan is het overdrijven....
Pas op ik moest er mee lachen hoor, maar eigenlijk doe je dat niet eh.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Waardeloze klantenservices.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Sam schreef: di 03 mar 2020, 20:02 Waardeloze klantenservices.
Oh dat is echt een ramp he!
dat is echt boertig
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Miss Jones schreef: wo 04 mar 2020, 11:10
Sam schreef: di 03 mar 2020, 20:02 Waardeloze klantenservices.
Oh dat is echt een ramp he!
dat is echt boertig
"Boertig" zijn ze gelukkig niet, da's misschien een label dat ze op "lastige" klanten kunnen kleven, maar eens lezen wat er staat i.p.v. iemands tijd te verspillen is precies nogal moeilijk. Afgelopen dagen al enkele die dat flikken. En tegemoetkomen wanneer er vanalles fout gaat zoals verkeerde producten opsturen, levertermijnen die uitlopen en voorraadgegevens die foutief blijken waardoor annuleringen volgen, da's nog een euvel. In deze digitale tijden kunnen die zich zo'n zaken natuurlijk gemakkelijk veroorloven, klanten genoeg. Hier en daar een slechte recensie verdwijnt eerder in de massa.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Sam schreef: wo 04 mar 2020, 11:36
Miss Jones schreef: wo 04 mar 2020, 11:10
Sam schreef: di 03 mar 2020, 20:02 Waardeloze klantenservices.
Oh dat is echt een ramp he!
dat is echt boertig
"Boertig" zijn ze gelukkig niet, da's misschien een label dat ze op "lastige" klanten kunnen kleven, maar eens lezen wat er staat i.p.v. iemands tijd te verspillen is precies nogal moeilijk. Afgelopen dagen al enkele die dat flikken. En tegemoetkomen wanneer er vanalles fout gaat zoals verkeerde producten opsturen, levertermijnen die uitlopen en voorraadgegevens die foutief blijken waardoor annuleringen volgen, da's nog een euvel. In deze digitale tijden kunnen die zich zo'n zaken natuurlijk gemakkelijk veroorloven, klanten genoeg. Hier en daar een slechte recensie verdwijnt eerder in de massa.

Ik begrijp je volkomen,
om een ander vb te geven, het bankkantoor, er is iemand die aan zo een infokiosk staat, en van daar zegt wat je moet doen, wil je een verrichting, wel dat gaat niet, dat kan perfect via de automaat enz enz, alleen voor leningen en beleggingen en verzekeringen hebben ze tijd... Ik vind dit schandalig.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Miss Jones schreef: wo 04 mar 2020, 11:52
Sam schreef: wo 04 mar 2020, 11:36
Miss Jones schreef: wo 04 mar 2020, 11:10
Sam schreef: di 03 mar 2020, 20:02 Waardeloze klantenservices.
Oh dat is echt een ramp he!
dat is echt boertig
"Boertig" zijn ze gelukkig niet, da's misschien een label dat ze op "lastige" klanten kunnen kleven, maar eens lezen wat er staat i.p.v. iemands tijd te verspillen is precies nogal moeilijk. Afgelopen dagen al enkele die dat flikken. En tegemoetkomen wanneer er vanalles fout gaat zoals verkeerde producten opsturen, levertermijnen die uitlopen en voorraadgegevens die foutief blijken waardoor annuleringen volgen, da's nog een euvel. In deze digitale tijden kunnen die zich zo'n zaken natuurlijk gemakkelijk veroorloven, klanten genoeg. Hier en daar een slechte recensie verdwijnt eerder in de massa.

Ik begrijp je volkomen,
om een ander vb te geven, het bankkantoor, er is iemand die aan zo een infokiosk staat, en van daar zegt wat je moet doen, wil je een verrichting, wel dat gaat niet, dat kan perfect via de automaat enz enz, alleen voor leningen en beleggingen en verzekeringen hebben ze tijd... Ik vind dit schandalig.
Da's eerder ongenoegen met hun aanbod dan dan dat ze fouten maken en pas na veel vijven en zessen (enigszins) met een oplossing op de proppen komen. Bij mijn banken is het ook de keuze tussen zelfredzaamheid (gratis) of betalen voor manuele verrichtingen e.d. Het is natuurlijk geen vzw.

Plaats reactie