Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2492
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

letter schreef: wo 25 mar 2020, 17:53
Zjef schreef: wo 25 mar 2020, 17:25
letter schreef: wo 25 mar 2020, 14:13 In deze tijden zou Bender beter zijn automatisch op zoek functie uitschakelen niemand heeft een kans om iets van Rootsime te posten
Oei ja, je hebt zo veel tijd dat je dit nu overal gaat posten. :thumb:
Er zijn aanpassingen ingevoerd waarin je OCHARME 1 WEDSTRIJD in de maand maart moet gepost hebben om alles te kunnen zien en doen. En zelfs dat is al te veel gevraagd. Proficiat.
Het gaat daar nu niet om ! Ik kijk al een hele tijd of er wedstrijden van Rootsime zijn maar jou automatisch op zoek functie is iedereen voor niemand krijg hier de kans om iets te posten van Rootsime ! En erbij ik heb geen meer tijd dan anders ik moet en ga nog elke dag gaan werken !!!
Daar gaat het duidelijk wel om. Als je geen tijd hebt moet je hier ook vooral je tijd niet komen verdoen.

letter
Gevorderde
Berichten: 2480
Lid geworden op: zo 19 apr 2015, 13:07
Wedstrijden dit jaar: 83 (#11)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door letter »

Zjef schreef: wo 25 mar 2020, 18:31
letter schreef: wo 25 mar 2020, 17:53
Zjef schreef: wo 25 mar 2020, 17:25
letter schreef: wo 25 mar 2020, 14:13 In deze tijden zou Bender beter zijn automatisch op zoek functie uitschakelen niemand heeft een kans om iets van Rootsime te posten
Oei ja, je hebt zo veel tijd dat je dit nu overal gaat posten. :thumb:
Er zijn aanpassingen ingevoerd waarin je OCHARME 1 WEDSTRIJD in de maand maart moet gepost hebben om alles te kunnen zien en doen. En zelfs dat is al te veel gevraagd. Proficiat.
Het gaat daar nu niet om ! Ik kijk al een hele tijd of er wedstrijden van Rootsime zijn maar jou automatisch op zoek functie is iedereen voor niemand krijg hier de kans om iets te posten van Rootsime ! En erbij ik heb geen meer tijd dan anders ik moet en ga nog elke dag gaan werken !!!
Daar gaat het duidelijk wel om. Als je geen tijd hebt moet je hier ook vooral je tijd niet komen verdoen.
Ik spreek hier niet voor mijzelf maar voor vele schifters ! En ik zeg dat ik niet meer tijd heb dan anders

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2492
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

letter schreef: wo 25 mar 2020, 18:33 Ik spreek hier niet voor mijzelf maar voor vele schifters ! En ik zeg dat ik niet meer tijd heb dan anders
Dus voordat corona er was, was de regel dat je 1 wedstrijd per week moest posten, en de bestaande regels om lijst toegang te hebben.
Dat lukte blijkbaar wel.

Nu is corona er, en je hoeft maar 1 wedstrijd VOOR DE HELE MAAND MAART te posten om verborgen blokken te zien, en geen links te verzamelen voor maart voor lijst toegang. En dat kan ineens niet meer, want je hebt maar evenveel tijd dan anders.

Denk je nu echt dat je de enige persoon in Belgie bent die nog moet werken? Velen hier hoor, en die hebben er blijkbaar geen moeite mee, OM DIE ENE WEDSTRIJD VOOR DE MAAND MAART te posten.

Echt, dat noem ik nu eens ondankbaar zijn, en onwil om iets bij te dragen zoals anderen hier wel doen.

beveke
Kenner
Berichten: 1068
Lid geworden op: di 06 sep 2016, 19:07
Wedstrijden dit jaar: 1 (#195)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door beveke »

Eindeloze discussies... Over wat?

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6345
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 6 (#168)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

beveke schreef: wo 25 mar 2020, 21:28 Eindeloze discussies... Over wat?
zeg wel :roll:
maar weer een vb dat je niks mag zeggen en dat het op 'zijn schifters' geinterpreteerd wordt
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2492
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

guigou schreef: do 26 mar 2020, 09:28
beveke schreef: wo 25 mar 2020, 21:28 Eindeloze discussies... Over wat?
zeg wel :roll:
maar weer een vb dat je niks mag zeggen en dat het op 'zijn schifters' geinterpreteerd wordt
Of op z'n calimero's he Vero, daar ben je goed in.
Als de zaken hier je niet aanstaan, dan zijn er nog andere sites waar je terecht kan.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6345
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 6 (#168)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

Zjef schreef: do 26 mar 2020, 10:32
guigou schreef: do 26 mar 2020, 09:28
beveke schreef: wo 25 mar 2020, 21:28 Eindeloze discussies... Over wat?
zeg wel :roll:
maar weer een vb dat je niks mag zeggen en dat het op 'zijn schifters' geinterpreteerd wordt
Of op z'n calimero's he Vero, daar ben je goed in.
Als de zaken hier je niet aanstaan, dan zijn er nog andere sites waar je terecht kan.
op z'n calimero's , dat ken ik niet , sorry (zal wel aan mij liggen zeker omdat ik nen westvlaming ben)
t probleem is dat je hier geen eigen mening mag hebben maar dat iedereen moet meelopen als een kuddedier.
wat letter aanhaalt is zeker niet ondankbaar, ze probeert ook maar anderen te helpen
probeer eens wat minder gefrustreerd te zijn en niet alles persoonlijk op te vatten
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2492
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

guigou schreef: do 26 mar 2020, 10:40 op z'n calimero's , dat ken ik niet , sorry (zal wel aan mij liggen zeker omdat ik nen westvlaming ben)
t probleem is dat je hier geen eigen mening mag hebben maar dat iedereen moet meelopen als een kuddedier.
wat letter aanhaalt is zeker niet ondankbaar, ze probeert ook maar anderen te helpen
probeer eens wat minder gefrustreerd te zijn en niet alles persoonlijk op te vatten
Het probleem is dat jij (en anderen) niet bepalen hoe wij dit forum laten draaien.
Goed, je stopt Bender liefst 3km onder de grond. Dat is dan jouw mening, maar dat hoeft niet onder elk topic van Bender gepost te worden, of elke zoveel dagen hier. Bender is er, en dat verandert niet.
Bender elke keer als excuus gebruiken om toch maar geen moeite te moeten doen om een wedstrijd te posten is ook zinloos. En al helemaal als je dat gaat doen terwijl er momenteel vrijwel geen quota bestaat, dat is gewoonweg triest.
Je post zelf meerdere wedstrijden, zelfs deze week nog, dus dat Bender bepaalde wedstrijden post is niet het probleem. Wel dat sommige leden liever gewoon een oneindige bron van rootstime wedstrijden aanspreken, ipv een minimum aan moeite te doen en op zoek te gaan naar een wedstrijd.

We zullen het anders stellen: rootstime wedstrijden mogen voortaan door iedereen gepost worden, en we doen de quota's gewoon evenredig met de massale toestroom van dat soort wedstrijden, en dan kunnen jullie daar weer over klagen en zagen. Als het niet in de schoot geworpen wordt, zal het nooit goed zijn, toch niet voor die paar leden die constant terug willen grijpen naar de gemakkelijke bron van wedstrijden, want er zijn veel meer leden die niet eens omkijken naar rootstime, en er wel gewoon in slagen om wedstrijden te vinden, zelfs nu (kijk bv naar jezelf, je post er verschillende zonder rootstime ook maar nodig te hebben als bron).

Reageer er gerust op, maar ik laat het hierbij. Ik heb andere dingen te doen deze dagen, die ik nuttiger vind dan deze discussie eindeloos weer opnieuw voeren.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6345
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 6 (#168)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

Zjef schreef: do 26 mar 2020, 11:11
guigou schreef: do 26 mar 2020, 10:40 op z'n calimero's , dat ken ik niet , sorry (zal wel aan mij liggen zeker omdat ik nen westvlaming ben)
t probleem is dat je hier geen eigen mening mag hebben maar dat iedereen moet meelopen als een kuddedier.
wat letter aanhaalt is zeker niet ondankbaar, ze probeert ook maar anderen te helpen
probeer eens wat minder gefrustreerd te zijn en niet alles persoonlijk op te vatten
Het probleem is dat jij (en anderen) niet bepalen hoe wij dit forum laten draaien.
Goed, je stopt Bender liefst 3km onder de grond. Dat is dan jouw mening, maar dat hoeft niet onder elk topic van Bender gepost te worden, of elke zoveel dagen hier. Bender is er, en dat verandert niet.
Bender elke keer als excuus gebruiken om toch maar geen moeite te moeten doen om een wedstrijd te posten is ook zinloos. En al helemaal als je dat gaat doen terwijl er momenteel vrijwel geen quota bestaat, dat is gewoonweg triest.
Je post zelf meerdere wedstrijden, zelfs deze week nog, dus dat Bender bepaalde wedstrijden post is niet het probleem. Wel dat sommige leden liever gewoon een oneindige bron van rootstime wedstrijden aanspreken, ipv een minimum aan moeite te doen en op zoek te gaan naar een wedstrijd.

We zullen het anders stellen: rootstime wedstrijden mogen voortaan door iedereen gepost worden, en we doen de quota's gewoon evenredig met de massale toestroom van dat soort wedstrijden, en dan kunnen jullie daar weer over klagen en zagen. Als het niet in de schoot geworpen wordt, zal het nooit goed zijn, toch niet voor die paar leden die constant terug willen grijpen naar de gemakkelijke bron van wedstrijden, want er zijn veel meer leden die niet eens omkijken naar rootstime, en er wel gewoon in slagen om wedstrijden te vinden, zelfs nu (kijk bv naar jezelf, je post er verschillende zonder rootstime ook maar nodig te hebben als bron).

Reageer er gerust op, maar ik laat het hierbij. Ik heb andere dingen te doen deze dagen, die ik nuttiger vind dan deze discussie eindeloos weer opnieuw voeren.
ik heb het hier niet over bender of rootstime maar over de manier waarop je letter aanspreekt en zegt dat ze ondankbaar is omdat ze haar eigen mening zegt
en zoals je zegt, ik post (veel) wedstrijden en geraak makkelijk aan mijn quota, maar heb daar nog nooit over geklaagd toch ?
integendeel, ik post linkjes om antwoorden te posten , maar geen kat die er naar om kijkt
en via pm stuur ik ook linkjes en antwoorden door naar leden die er om vragen
ik denk dat ik toch heel wat bijdraag aan dit forum, dus zo slecht ben ik nog niet zeker ? :roll:
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2492
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

guigou schreef: do 26 mar 2020, 11:39 ik heb het hier niet over bender of rootstime maar over de manier waarop je letter aanspreekt en zegt dat ze ondankbaar is omdat ze haar eigen mening zegt
en zoals je zegt, ik post (veel) wedstrijden en geraak makkelijk aan mijn quota, maar heb daar nog nooit over geklaagd toch ?
integendeel, ik post linkjes om antwoorden te posten , maar geen kat die er naar om kijkt
en via pm stuur ik ook linkjes en antwoorden door naar leden die er om vragen
ik denk dat ik toch heel wat bijdraag aan dit forum, dus zo slecht ben ik nog niet zeker ? :roll:
Je pikt in op een discussie over Bender, vandaar. Verder zeg ik (meermaals) nergens dat je niet actief bent.
Wat betreft letter, als ik verschillende keren aanhaal dat je amper nog iets moet doen dezer dagen en letter blijft maar doorbomen op Bender, dan gaat het lang niet meer over kans krijgen om iets te posten, dat is gewoon onwil om mee te werken op manieren die voor andere leden geen probleem zijn. Heeft verder niets met wel/geen tijd etc te maken. Sowieso, zoals reeds gezegd, als iemand geen tijd heeft, hoeft die persoon de kostbare tijd ook niet hier te spenderen.

En voor mij is dit nu echt einde discussie.

Plaats reactie