Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

ken je dat gevoel?
gisteren zoveel gedaan, maar als je rondkijkt lijkt het alsof er niets gedaan is...
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Miss Jones schreef: za 16 mar 2019, 14:35 ken je dat gevoel?
gisteren zoveel gedaan, maar als je rondkijkt lijkt het alsof er niets gedaan is...
Valt onder de noemer "leven" :)

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

mijn decoratis voor pasen is allemaal stuk, mijne kelder stond onder met al die regen van een tijdje geleden....
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Met vier collega's een beurtrol, ieder een vaste weekdag voor informatieverstrekking bij vragen en bij afwezigheid schuift het door naar de volgende. Drie collega's langdurig ziek, vierde collega geregeld verlof. Niet veel sprake van beurtrol als ik 5/5 voor mijn rekening mag nemen. Kan het eventueel ook doorspelen naar het contactcenter, maar de rompslomp die erbij komt kijken is al even arbeidsintensief en het verstrekte antwoord blijkt uit ervaring onvollediger en blijft nog langer uit.

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

Miss Jones schreef: do 21 mar 2019, 11:00 mijn decoratis voor pasen is allemaal stuk, mijne kelder stond onder met al die regen van een tijdje geleden....
En mensen maar klagen als je het aandurft om voor 6 december al een kerstbal op te hangen...
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Craz schreef: do 21 mar 2019, 18:15
Miss Jones schreef: do 21 mar 2019, 11:00 mijn decoratis voor pasen is allemaal stuk, mijne kelder stond onder met al die regen van een tijdje geleden....
En mensen maar klagen als je het aandurft om voor 6 december al een kerstbal op te hangen...
Da's dan ook een Sinterklaas-Kerstman(-Kerstmis)-discussie. Bij mijn weten is er hier bijvoorbeeld geen konijn in het spel (of eerder een spel rond een konijn).

cardonna
Kenner
Berichten: 647
Lid geworden op: di 10 mar 2015, 15:09
Wedstrijden dit jaar: 27 (#65)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door cardonna »

Miss Jones schreef: do 21 mar 2019, 11:00 mijn decoratis voor pasen is allemaal stuk, mijne kelder stond onder met al die regen van een tijdje geleden....
Vrolijke paasspullen! 🐰

https://www.action.com/nl-be/moment/pas ... rm=a_49042

spelertje

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door spelertje »

welke verhalen sommigen verzinnen en je proberen wijs te maken en dit door pure jaloersheid = echt ziekelijk :roll:

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

spelertje schreef: za 23 mar 2019, 18:04 welke verhalen sommigen verzinnen en je proberen wijs te maken en dit door pure jaloersheid = echt ziekelijk :roll:
Zoals?

spelertje

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door spelertje »

Sam schreef: za 23 mar 2019, 18:17
spelertje schreef: za 23 mar 2019, 18:04 welke verhalen sommigen verzinnen en je proberen wijs te maken en dit door pure jaloersheid = echt ziekelijk :roll:
Zoals?
zeggen dat je niet meer bevriend wil zijn omdat je geen tijd en goesting meer hebt om aan wedstrijden deel te nemen "omdat je toch 'nooit' wint" en je er mee stopt, en ik niet 'relevant' ben als vriend omdat ik veel te ver uit de buurt woon, maar dan nog meer wedstrijden spelen dan ervoor :lol: :lol:
en dan wedstrijden posten enkel en alleen uit mijn regio :lol: :lol: wel handig hé, zo moet ik ze niet meer zoeken :lol: :lol:
hoe ziekelijk en jaloers kan je zijn :roll:

Plaats reactie