Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17224
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

Sam schreef: do 02 mei 2019, 14:20
Klantendienst is al gecontacteerd, raden enkel aan langs te gaan in de winkel en verder zou er niks gedaan kunnen worden zonder aankoopbewijs gezien ze het bestelnummer niet terugvinden. Dan loopt het maar via externe partijen als een bestelling zichtbaar in een klantenaccount blijkbaar onvoldoende bewijs is, wat haaks staat op de informatie in hun automatische e-mails en op hun website.
Mogen we ook weten over welke online-winkel het gaat ?

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6345
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 6 (#168)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

bloemeke schreef: do 02 mei 2019, 20:47
Sam schreef: do 02 mei 2019, 14:20
Klantendienst is al gecontacteerd, raden enkel aan langs te gaan in de winkel en verder zou er niks gedaan kunnen worden zonder aankoopbewijs gezien ze het bestelnummer niet terugvinden. Dan loopt het maar via externe partijen als een bestelling zichtbaar in een klantenaccount blijkbaar onvoldoende bewijs is, wat haaks staat op de informatie in hun automatische e-mails en op hun website.
Mogen we ook weten over welke online-winkel het gaat ?
staat hierboven
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Mister_Bobby
Kenner
Berichten: 1072
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 14:13
Wedstrijden dit jaar: 28 (#63)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Mister_Bobby »

Normaal volg ik cash-back acties niet op maar aangezien ik er recent wel een aantal had meegedaan toch eens op de rekening gekeken en tot mijn verbazing (voorlopig?) 2 nog niet teruggekregen .... zowaar kruidvat-actie van paradontax en ééntje van Campina, platte kaas :-o :-o :-o

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 7956
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Mister_Bobby schreef: vr 10 mei 2019, 13:33 Normaal volg ik cash-back acties niet op maar aangezien ik er recent wel een aantal had meegedaan toch eens op de rekening gekeken en tot mijn verbazing (voorlopig?) 2 nog niet teruggekregen .... zowaar kruidvat-actie van paradontax en ééntje van Campina, platte kaas :-o :-o :-o

Zoiets kan gerust 6 tot 8 weken duren, voor je uw geld krijgt

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17224
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

Mister_Bobby schreef: vr 10 mei 2019, 13:33 Normaal volg ik cash-back acties niet op maar aangezien ik er recent wel een aantal had meegedaan toch eens op de rekening gekeken en tot mijn verbazing (voorlopig?) 2 nog niet teruggekregen .... zowaar kruidvat-actie van paradontax en ééntje van Campina, platte kaas :-o :-o :-o
campina werd bij mij begin deze week teruggestort, paradontax nog niet ontvangen

activia, fa deo en philadelphia ook reeds terugbetaald gekregen

Mister_Bobby
Kenner
Berichten: 1072
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 14:13
Wedstrijden dit jaar: 28 (#63)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Mister_Bobby »

bloemeke schreef: vr 10 mei 2019, 18:48
Mister_Bobby schreef: vr 10 mei 2019, 13:33 Normaal volg ik cash-back acties niet op maar aangezien ik er recent wel een aantal had meegedaan toch eens op de rekening gekeken en tot mijn verbazing (voorlopig?) 2 nog niet teruggekregen .... zowaar kruidvat-actie van paradontax en ééntje van Campina, platte kaas :-o :-o :-o
campina werd bij mij begin deze week teruggestort, paradontax nog niet ontvangen

activia, fa deo en philadelphia ook reeds terugbetaald gekregen
bedankt voor de toelichting :thumb:

Little_star
Gevorderde
Berichten: 2126
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 15:42
Wedstrijden dit jaar: 35 (#35)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Little_star »

Mister_Bobby schreef: vr 10 mei 2019, 18:53
bloemeke schreef: vr 10 mei 2019, 18:48
Mister_Bobby schreef: vr 10 mei 2019, 13:33 Normaal volg ik cash-back acties niet op maar aangezien ik er recent wel een aantal had meegedaan toch eens op de rekening gekeken en tot mijn verbazing (voorlopig?) 2 nog niet teruggekregen .... zowaar kruidvat-actie van paradontax en ééntje van Campina, platte kaas :-o :-o :-o
campina werd bij mij begin deze week teruggestort, paradontax nog niet ontvangen

activia, fa deo en philadelphia ook reeds terugbetaald gekregen
bedankt voor de toelichting :thumb:
Het komt niet zelden voor dat Highco vertraging heeft met de terugbetalingen.. Geduld moet je vaak hebben, maar meestal komt dat in orde hoor :-).
(Als je echt zeker van wil zijn dat je betalingsaanvraag in orde is, kan je altijd mailtje sturen naar highco).

Little_star
Gevorderde
Berichten: 2126
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 15:42
Wedstrijden dit jaar: 35 (#35)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Little_star »

Als uw familie iets nodig heeft van u, dan kennen ze u.
Maar, o jo, als ik eens iets vraag om te doen.... :-(

Gisteren ook weer,... K'vroeg of hij iets wou gaan afgeven bij een zaak (op een minuut (!) rijden van waar ze wonen), maar dit was precies al een té grote moeite voor hem... Zucht. :roll:

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Little_star schreef: ma 13 mei 2019, 18:41 Als uw familie iets nodig heeft van u, dan kennen ze u.
Maar, o jo, als ik eens iets vraag om te doen.... :-(

Gisteren ook weer,... K'vroeg of hij iets wou gaan afgeven bij een zaak (op een minuut (!) rijden van waar ze wonen), maar dit was precies al een té grote moeite voor hem... Zucht. :roll:

aaah ja dat ken ik
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Backdraft
Kenner
Berichten: 1337
Lid geworden op: zo 01 mar 2015, 13:41
Wedstrijden dit jaar: 34 (#38)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Backdraft »

NMBS ... OP twee dagen tijd al drie keer mijn trein afgeschaft zien worden. Twee keer defecten en vanmorgen vandalenstreek in Brussel Noord... Grrrrrrrrr. Trein is altijd een beetje reizen... ja maar... :-(
"Alles is veel voor wie niet veel verwacht" (J.C. Bloem)

Plaats reactie