Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3039
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Backdraft schreef: vr 14 jun 2019, 12:01 Studeren en examens maken is iets, maar examens verbeteren is dat ook ... :-?
ja ik denk dat dat ook nen hoop is.
Veel courage :thumb:
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Backdraft
Kenner
Berichten: 1337
Lid geworden op: zo 01 mar 2015, 13:41
Wedstrijden dit jaar: 34 (#38)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Backdraft »

Miss Jones schreef: vr 14 jun 2019, 13:51
Backdraft schreef: vr 14 jun 2019, 12:01 Studeren en examens maken is iets, maar examens verbeteren is dat ook ... :-?
ja ik denk dat dat ook nen hoop is.
Veel courage :thumb:
Merci - onze beloning als leerkracht komt er natuurlijk ook wel aan :thumb:
"Alles is veel voor wie niet veel verwacht" (J.C. Bloem)

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1962
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 28 (#64)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pioen »

Backdraft schreef: vr 14 jun 2019, 12:01 Studeren en examens maken is iets, maar examens verbeteren is dat ook ... :-?
Ik heb mijn moeder dat vele jaren zien doen (en eindwerken en andere taken die ze gaf en lesvoorbereidingen maken). Dat is ook de reden waarom ik niet in het onderwijs wou staan. Veel moed, het is niet meer lang.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3039
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

zaterdag door mijne rug gegaan...
:-o :-o :-o
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Mister_Bobby
Kenner
Berichten: 1072
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 14:13
Wedstrijden dit jaar: 28 (#65)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Mister_Bobby »

bloemeke schreef: do 16 mei 2019, 11:48
Mister_Bobby schreef: vr 10 mei 2019, 13:33 Normaal volg ik cash-back acties niet op maar aangezien ik er recent wel een aantal had meegedaan toch eens op de rekening gekeken en tot mijn verbazing (voorlopig?) 2 nog niet teruggekregen .... zowaar kruidvat-actie van paradontax en ééntje van Campina, platte kaas :-o :-o :-o
Beste,

Hopelijk bent u heel tevreden over uw "Parodontax product". U vulde ook een aanvraag voor terugbetaling in, maar u was natuurlijk niet de enige. Door het grote succes kunnen we onze belofte om uw aanvraag binnen de 6 weken uit te betalen jammer genoeg niet nakomen.

Zoals u vinden wij dit heel vervelend. We doen momenteel het nodige om het retourbedrag zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven rekeningnummer terug te storten.

Heeft u nog een vraag of wenst u meer informatie? Contacteer ons via infolijn@promolife.be of via telefoon op het nummer +32 352 03 90.

Vriendelijke groeten,
Hier nog steeds niks, nu duurt het wel héél erg lang :shock: :shock: :shock:

Mister_Bobby
Kenner
Berichten: 1072
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 14:13
Wedstrijden dit jaar: 28 (#65)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Mister_Bobby »

Na baaldag waarin zowat alles tegenging nog moeten vernemen dat een prijs die je nog moet ontvangen zogezegd al is afgeleverd aan jouw adres én ondertekend voor ontvangst :-( :-( :-( En ook al was het maar iets klein, ik was er héél blij mee en blijkbaar iemand anders ook.

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 7957
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Mister_Bobby schreef: do 27 jun 2019, 23:36 Na baaldag waarin zowat alles tegenging nog moeten vernemen dat een prijs die je nog moet ontvangen zogezegd al is afgeleverd aan jouw adres én ondertekend voor ontvangst :-( :-( :-( En ook al was het maar iets klein, ik was er héél blij mee en blijkbaar iemand anders ook.
Is het niet bij uw buren terecht gekomen? Hier ook nog voor gehad. Maar gelukkig wel eerlijke buren, die het me achteraf bezorgden.

MDB
Gevorderde
Berichten: 3463
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 17:28
Wedstrijden dit jaar: 35 (#37)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door MDB »

grietje schreef: vr 28 jun 2019, 09:23
Mister_Bobby schreef: do 27 jun 2019, 23:36 Na baaldag waarin zowat alles tegenging nog moeten vernemen dat een prijs die je nog moet ontvangen zogezegd al is afgeleverd aan jouw adres én ondertekend voor ontvangst :-( :-( :-( En ook al was het maar iets klein, ik was er héél blij mee en blijkbaar iemand anders ook.
Is het niet bij uw buren terecht gekomen? Hier ook nog voor gehad. Maar gelukkig wel eerlijke buren, die het me achteraf bezorgden.
Normaal steken ze dan toch een kaartje in je bus op welk adres ze het afgeleverd hebben...

Mister_Bobby
Kenner
Berichten: 1072
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 14:13
Wedstrijden dit jaar: 28 (#65)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Mister_Bobby »

MDB schreef: vr 28 jun 2019, 10:14
grietje schreef: vr 28 jun 2019, 09:23
Mister_Bobby schreef: do 27 jun 2019, 23:36 Na baaldag waarin zowat alles tegenging nog moeten vernemen dat een prijs die je nog moet ontvangen zogezegd al is afgeleverd aan jouw adres én ondertekend voor ontvangst :-( :-( :-( En ook al was het maar iets klein, ik was er héél blij mee en blijkbaar iemand anders ook.
Is het niet bij uw buren terecht gekomen? Hier ook nog voor gehad. Maar gelukkig wel eerlijke buren, die het me achteraf bezorgden.
Normaal steken ze dan toch een kaartje in je bus op welk adres ze het afgeleverd hebben...
Normaal wel maar is niet de eerste keer dat dit niet het geval is (meermaals zelf), buren nemen wel pakketje aan maar ook toen als eens reactie gekregen "uw pakket staat hier al een week" terwijl ik er pas achter kwam dat het geleverd was na navraag bij leverancier.

MDB
Gevorderde
Berichten: 3463
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 17:28
Wedstrijden dit jaar: 35 (#37)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door MDB »

Mister_Bobby schreef: vr 28 jun 2019, 10:43
MDB schreef: vr 28 jun 2019, 10:14
grietje schreef: vr 28 jun 2019, 09:23
Mister_Bobby schreef: do 27 jun 2019, 23:36 Na baaldag waarin zowat alles tegenging nog moeten vernemen dat een prijs die je nog moet ontvangen zogezegd al is afgeleverd aan jouw adres én ondertekend voor ontvangst :-( :-( :-( En ook al was het maar iets klein, ik was er héél blij mee en blijkbaar iemand anders ook.
Is het niet bij uw buren terecht gekomen? Hier ook nog voor gehad. Maar gelukkig wel eerlijke buren, die het me achteraf bezorgden.
Normaal steken ze dan toch een kaartje in je bus op welk adres ze het afgeleverd hebben...
Normaal wel maar is niet de eerste keer dat dit niet het geval is (meermaals zelf), buren nemen wel pakketje aan maar ook toen als eens reactie gekregen "uw pakket staat hier al een week" terwijl ik er pas achter kwam dat het geleverd was na navraag bij leverancier.
Raar....en ben je het hen nu al gaan vragen....?

Plaats reactie