Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

spelertje schreef: zo 24 mar 2019, 09:52
Sam schreef: za 23 mar 2019, 18:17
spelertje schreef: za 23 mar 2019, 18:04 welke verhalen sommigen verzinnen en je proberen wijs te maken en dit door pure jaloersheid = echt ziekelijk :roll:
Zoals?
zeggen dat je niet meer bevriend wil zijn omdat je geen tijd en goesting meer hebt om aan wedstrijden deel te nemen "omdat je toch 'nooit' wint" en je er mee stopt, en ik niet 'relevant' ben als vriend omdat ik veel te ver uit de buurt woon, maar dan nog meer wedstrijden spelen dan ervoor :lol: :lol:
en dan wedstrijden posten enkel en alleen uit mijn regio :lol: :lol: wel handig hé, zo moet ik ze niet meer zoeken :lol: :lol:
hoe ziekelijk en jaloers kan je zijn :roll:
Jaloersheid wil louter zeggen iets ook te willen, dus op zich niets mis mee. Afgunst is een ander paar mouwen. Misschien is het gewoon ook een wispelturig iemand en/of durft men niet eerlijk en rechtuit zijn.

spelertje

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door spelertje »

Sam schreef: zo 24 mar 2019, 12:05
spelertje schreef: zo 24 mar 2019, 09:52
Sam schreef: za 23 mar 2019, 18:17
spelertje schreef: za 23 mar 2019, 18:04 welke verhalen sommigen verzinnen en je proberen wijs te maken en dit door pure jaloersheid = echt ziekelijk :roll:
Zoals?
zeggen dat je niet meer bevriend wil zijn omdat je geen tijd en goesting meer hebt om aan wedstrijden deel te nemen "omdat je toch 'nooit' wint" en je er mee stopt, en ik niet 'relevant' ben als vriend omdat ik veel te ver uit de buurt woon, maar dan nog meer wedstrijden spelen dan ervoor :lol: :lol:
en dan wedstrijden posten enkel en alleen uit mijn regio :lol: :lol: wel handig hé, zo moet ik ze niet meer zoeken :lol: :lol:
hoe ziekelijk en jaloers kan je zijn :roll:
Jaloersheid wil louter zeggen iets ook te willen, dus op zich niets mis mee. Afgunst is een ander paar mouwen. Misschien is het gewoon ook een wispelturig iemand en/of durft men niet eerlijk en rechtuit zijn.
het is eerder afgunst jammergenoeg :roll:
ik ben blijkbaar niet de enige persoon , dus zegt genoeg :shock:

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Zoveel te doen, en weet niet waar te beginnen......
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Miss Jones schreef: di 26 mar 2019, 11:38 Zoveel te doen, en weet niet waar te beginnen......
Oplijsten en prioriteiten stellen. Even prioritair, begin je met het bovenste. Niet alles gedaan krijgen is niet per se een ramp en doorgaans beter dan talmen en weinig tot niets gedaan krijgen.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Sam schreef: di 26 mar 2019, 19:28
Miss Jones schreef: di 26 mar 2019, 11:38 Zoveel te doen, en weet niet waar te beginnen......
Oplijsten en prioriteiten stellen. Even prioritair, begin je met het bovenste. Niet alles gedaan krijgen is niet per se een ramp en doorgaans beter dan talmen en weinig tot niets gedaan krijgen.
Ja zoiezo,
door mijn ziete moet ik soms dingen zo laten... en dan stapelt het op eh.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Miss Jones schreef: do 28 mar 2019, 11:44
Sam schreef: di 26 mar 2019, 19:28
Miss Jones schreef: di 26 mar 2019, 11:38 Zoveel te doen, en weet niet waar te beginnen......
Oplijsten en prioriteiten stellen. Even prioritair, begin je met het bovenste. Niet alles gedaan krijgen is niet per se een ramp en doorgaans beter dan talmen en weinig tot niets gedaan krijgen.
Ja zoiezo,
door mijn ziete moet ik soms dingen zo laten... en dan stapelt het op eh.
Ken het, er stapelt zich hier sinds verhuis al anderhalf jaar vanalles (letterlijk) op waar door het werk vaak geen tijd of fut meer voor is.

Gebruikersavatar
Nagelz
Schiftingen & Lijsttoegangen
Berichten: 727
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 13:59

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Nagelz »

Zoveelste keer rugklachten, eindelijk heeft mijn arts beeldvorming laten doen en is er een hernia waargenomen .. :-(
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Afhangen van anderen die er een zootje van maken. 't Leven zit vol saboteurs.

robinhoody

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door robinhoody »

Sinds dinsdagavond helemaal geen stem meer tengevolge van onderzoek onder narcose. Dit is al de 2e keer. 3jaar geleden zat ik zo 3 weken zonder stem. Kan dit een allergie zijn voor de narcose? Dokter weet het niet en stuurde me naar huis met advies 'warme thee drinken'. 2u later had ik hevige koorts en om 21u kwam de huisarts--> antibiotica. Advies: rusten!

robinhoody

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door robinhoody »

Sam schreef: wo 03 apr 2019, 19:52 Afhangen van anderen die er een zootje van maken. 't Leven zit vol saboteurs.
Heel vaak weten ze zelf niet dat ze saboteren, maar is het gewoon onkunde van hun kant denk ik. Een nobel idee: loslaten en verdergaan, maar... moeilijk om uit te voeren. Courage!

Plaats reactie