Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
filiberreke
Kenner
Berichten: 846
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:45
Wedstrijden dit jaar: 17 (#99)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door filiberreke »

Weeral. Je zet iets gratis en ze zijn daar. Langer dan een jaar lid, 0 posts en ik wil, ik wil...Al 2x iets aan gegeven en verder nooit iets gehoord. Zelfs geen merci of mail goed ontvangen. Geen derde keer he!

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

Ik geef nog maar zelden hier dingen gratis weg. Je voelt je net een kadaver waar een hele meute gieren op afkomt.
Ik geef nu weg via de FB groep van de gemeente, daar zijn ze vaak nog wel oprecht dankbaar wanneer men bv gratis tickets krijgt, meestal met nog een extra bedanking achteraf. Kunnen veel leden hier nog heel veel van leren.

Edit: weggeven op de Schifters FB groep werkt ook nog wel. Daar moeten ze met hun echte naam reageren, dat wringt voor sommigen :) Sowieso iemand die met een nep naam op Facebook zit, maakt geen enkele kans om iets te krijgen van mij.
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17223
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

filiberreke schreef: wo 10 okt 2018, 12:25 Weeral. Je zet iets gratis en ze zijn daar. Langer dan een jaar lid, 0 posts en ik wil, ik wil...Al 2x iets aan gegeven en verder nooit iets gehoord. Zelfs geen merci of mail goed ontvangen. Geen derde keer he!
zet je bericht "verborgen" dan schakel je al een heel deel profiteurs uit

Gebruikersavatar
Kuikentje
Gevorderde
Berichten: 1847
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 10:53
Wedstrijden dit jaar: 12 (#121)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Kuikentje »

bloemeke schreef: wo 10 okt 2018, 15:11
filiberreke schreef: wo 10 okt 2018, 12:25 Weeral. Je zet iets gratis en ze zijn daar. Langer dan een jaar lid, 0 posts en ik wil, ik wil...Al 2x iets aan gegeven en verder nooit iets gehoord. Zelfs geen merci of mail goed ontvangen. Geen derde keer he!
zet je bericht "verborgen" dan schakel je al een heel deel profiteurs uit
Zo doe ik dat ook hier op het forum, "hidden" en er zullen er al een pak niet kunnen meekijken.

Gebruikersavatar
wuyten_d
Gevorderde
Berichten: 1810
Lid geworden op: do 12 okt 2017, 22:54
Locatie: Berlaar
Wedstrijden dit jaar: 32 (#45)
Contacteer:

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door wuyten_d »

Mijn ergernis ... het niet posten van de antwoorden op schiftingsvragen bij gewonnen wedstrijden. Onlangs zelf tickets gewonnen voor de cross in Meulebeke (met HLN en schifting netjes doorgegeven) en daar vernomen dat er ook winnaars van Lampiris (VIP-tickets) aanwezig waren. Nochtans is daar niets van terug te vinden in de schiftingen. :shock:

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2491
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

wuyten_d schreef: vr 12 okt 2018, 15:52 Mijn ergernis ... het niet posten van de antwoorden op schiftingsvragen bij gewonnen wedstrijden. Onlangs zelf tickets gewonnen voor de cross in Meulebeke (met HLN en schifting netjes doorgegeven) en daar vernomen dat er ook winnaars van Lampiris (VIP-tickets) aanwezig waren. Nochtans is daar niets van terug te vinden in de schiftingen. :shock:
Niet iedereen heeft toegang tot de schiftingslijst, waar de vereiste is dat je schiftingen doorstuurt.
Als je zeker wil zijn geef je het door aan de beheerders van de lijst, zij kunnen dat nakijken of die schiftingen moeten doorgegeven worden of niet.
En als blijkt dat het niet gebeurt, dan hangen daar ook gevolgen aan vast. Verschillende leden hebben al mogen ondervinden dat we dit niet zomaar zeggen als bangmakerij.

Gebruikersavatar
wuyten_d
Gevorderde
Berichten: 1810
Lid geworden op: do 12 okt 2017, 22:54
Locatie: Berlaar
Wedstrijden dit jaar: 32 (#45)
Contacteer:

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door wuyten_d »

filiberreke schreef: wo 10 okt 2018, 12:25 Weeral. Je zet iets gratis en ze zijn daar. Langer dan een jaar lid, 0 posts en ik wil, ik wil...Al 2x iets aan gegeven en verder nooit iets gehoord. Zelfs geen merci of mail goed ontvangen. Geen derde keer he!
Idem hier. Net gepost en binnen de 2 minuten reactie : meer dan een jaar lid, géén wedstrijd gepost en géén berichten terug te vinden.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2491
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

wuyten_d schreef: za 13 okt 2018, 13:05
filiberreke schreef: wo 10 okt 2018, 12:25 Weeral. Je zet iets gratis en ze zijn daar. Langer dan een jaar lid, 0 posts en ik wil, ik wil...Al 2x iets aan gegeven en verder nooit iets gehoord. Zelfs geen merci of mail goed ontvangen. Geen derde keer he!
Idem hier. Net gepost en binnen de 2 minuten reactie : meer dan een jaar lid, géén wedstrijd gepost en géén berichten terug te vinden.
Je kan het natuurlijk ook gewoon letterlijk vermelden dat je geen reacties wil van leden met geen (of amper) wedstrijden. Nu post je iets dat gratis weggegeven wordt, zonder verdere info, dus die leden zonder wedstrijden of berichten kunnen ook niet weten dat je dat niet aan hen wil geven ;)

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dannyboy »

Zjef schreef: za 13 okt 2018, 09:14
wuyten_d schreef: vr 12 okt 2018, 15:52 Mijn ergernis ... het niet posten van de antwoorden op schiftingsvragen bij gewonnen wedstrijden. Onlangs zelf tickets gewonnen voor de cross in Meulebeke (met HLN en schifting netjes doorgegeven) en daar vernomen dat er ook winnaars van Lampiris (VIP-tickets) aanwezig waren. Nochtans is daar niets van terug te vinden in de schiftingen. :shock:
Niet iedereen heeft toegang tot de schiftingslijst, waar de vereiste is dat je schiftingen doorstuurt.
Als je zeker wil zijn geef je het door aan de beheerders van de lijst, zij kunnen dat nakijken of die schiftingen moeten doorgegeven worden of niet.
En als blijkt dat het niet gebeurt, dan hangen daar ook gevolgen aan vast. Verschillende leden hebben al mogen ondervinden dat we dit niet zomaar zeggen als bangmakerij.
Klopt, ik was aanwezig, als VIP :-) :-) :-)
Fantastische ervaring; champagne à volonté, ongelooflijk lekker eten, lekkere wijnen bij het eten, fantastische dessertjes, en daarna open bar. Kortom het kon niet op. En daarbij ook nog heel gezellig gezelschap ;-)
Heb ik gewonnen :-?
Neen :shock:
Tickets GEKREGEN van een lid die geen toegang heeft tot de lijst. Iemand die van mij ook al eens iets serieus heeft gekregen (4 tickets Rock Werchter) en die ik af en toe eens tegenkom 8-) Een leuk iemand.
Als de beheerders een naam willen, kan ik ze die geven (in PM)
Wat ik gewoon wil zeggen is, oordeel niet te snel over niet doorgegeven schiftingen :-| :-| :-| :-|
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

bloemeke schreef: wo 10 okt 2018, 15:11
filiberreke schreef: wo 10 okt 2018, 12:25 Weeral. Je zet iets gratis en ze zijn daar. Langer dan een jaar lid, 0 posts en ik wil, ik wil...Al 2x iets aan gegeven en verder nooit iets gehoord. Zelfs geen merci of mail goed ontvangen. Geen derde keer he!
zet je bericht "verborgen" dan schakel je al een heel deel profiteurs uit
Goede tip, maar de "profiteurs" meedelen waarom ze niets krijgen kan meer positieve verandering teweegbrengen.
dannyboy schreef: zo 14 okt 2018, 19:00
Zjef schreef: za 13 okt 2018, 09:14
wuyten_d schreef: vr 12 okt 2018, 15:52 Mijn ergernis ... het niet posten van de antwoorden op schiftingsvragen bij gewonnen wedstrijden. Onlangs zelf tickets gewonnen voor de cross in Meulebeke (met HLN en schifting netjes doorgegeven) en daar vernomen dat er ook winnaars van Lampiris (VIP-tickets) aanwezig waren. Nochtans is daar niets van terug te vinden in de schiftingen. :shock:
Niet iedereen heeft toegang tot de schiftingslijst, waar de vereiste is dat je schiftingen doorstuurt.
Als je zeker wil zijn geef je het door aan de beheerders van de lijst, zij kunnen dat nakijken of die schiftingen moeten doorgegeven worden of niet.
En als blijkt dat het niet gebeurt, dan hangen daar ook gevolgen aan vast. Verschillende leden hebben al mogen ondervinden dat we dit niet zomaar zeggen als bangmakerij.
Klopt, ik was aanwezig, als VIP :-) :-) :-)
Fantastische ervaring; champagne à volonté, ongelooflijk lekker eten, lekkere wijnen bij het eten, fantastische dessertjes, en daarna open bar. Kortom het kon niet op. En daarbij ook nog heel gezellig gezelschap ;-)
Heb ik gewonnen :-?
Neen :shock:
Tickets GEKREGEN van een lid die geen toegang heeft tot de lijst. Iemand die van mij ook al eens iets serieus heeft gekregen (4 tickets Rock Werchter) en die ik af en toe eens tegenkom 8-) Een leuk iemand.
Als de beheerders een naam willen, kan ik ze die geven (in PM)
Wat ik gewoon wil zeggen is, oordeel niet te snel over niet doorgegeven schiftingen :-| :-| :-| :-|
Er wordt inderdaad al te vaak een onterecht oordeel geveld, bedankt voor de nuancering. Kortzichtigheid is vandaag ook weer de ergernis van het moment gebleken, spijtig dat constructiviteit net zoals begrip en vriendelijkheid vaak ver zoek is. Gelukkig zijn er ook tal van mensen die tonen hoe het wel kan.

Plaats reactie