Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dannyboy »

We zijn een paar dagen terug van een zalige wandel vakantie van 2 weken in het rustige, stille Zwarte woud.

Zijn de buren aan beide kanten nu met serieuze werken gestart. Lawaai, stof, container voor mijn deur, ...

En dat is nog niet het ergste : communicatie NIHIL met die mensen, dus dan kun je er ook veel minder van verdragen naturrlijk.
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

dannyboy schreef: di 14 sep 2021, 11:31 We zijn een paar dagen terug van een zalige wandel vakantie van 2 weken in het rustige, stille Zwarte woud.

Zijn de buren aan beide kanten nu met serieuze werken gestart. Lawaai, stof, container voor mijn deur, ...

En dat is nog niet het ergste : communicatie NIHIL met die mensen, dus dan kun je er ook veel minder van verdragen naturrlijk.
Ja dat is idd niet fijn.
hier zijn ze de waterleidingen a h vervangen in heel de straat...
En op totaal onverwachte momenten heb je ineens geen water meer, en ook zonder verwittigen.
Voor donderdag hebben ze al een briefje i d bus gestoken, een hele dag geen water.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
nijntje64
Gevorderde
Berichten: 1641
Lid geworden op: za 07 mar 2015, 14:29
Wedstrijden dit jaar: 15 (#110)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door nijntje64 »

Serieuze tandpijn en kan pas bij de tandarts terecht volgende week dinsdag... kan niet meer slapen van de pijn :-?

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1962
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 28 (#60)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pioen »

nijntje64 schreef: do 16 sep 2021, 13:13 Serieuze tandpijn en kan pas bij de tandarts terecht volgende week dinsdag... kan niet meer slapen van de pijn :-?
Bel eens naar je huisarts. Die kan je misschien helpen met tijdelijke pijn- en/of slaapmedicatie. In sommige grote ziekenhuizen (Leuven bv.) kan je onder bepaalde voorwaarden terecht bij een nooddienst voor tandproblemen.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Gebruikersavatar
nijntje64
Gevorderde
Berichten: 1641
Lid geworden op: za 07 mar 2015, 14:29
Wedstrijden dit jaar: 15 (#110)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door nijntje64 »

Pioen schreef: do 16 sep 2021, 14:36
nijntje64 schreef: do 16 sep 2021, 13:13 Serieuze tandpijn en kan pas bij de tandarts terecht volgende week dinsdag... kan niet meer slapen van de pijn :-?
Bel eens naar je huisarts. Die kan je misschien helpen met tijdelijke pijn- en/of slaapmedicatie. In sommige grote ziekenhuizen (Leuven bv.) kan je onder bepaalde voorwaarden terecht bij een nooddienst voor tandproblemen.
Ben ondertussen al tot bij de apotheek geweest voor ontstekingsremmers en pijnstillers... nu proberen om die stoute tand te verdoven!!

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

nijntje64 schreef: do 16 sep 2021, 15:58
Pioen schreef: do 16 sep 2021, 14:36
nijntje64 schreef: do 16 sep 2021, 13:13 Serieuze tandpijn en kan pas bij de tandarts terecht volgende week dinsdag... kan niet meer slapen van de pijn :-?
Bel eens naar je huisarts. Die kan je misschien helpen met tijdelijke pijn- en/of slaapmedicatie. In sommige grote ziekenhuizen (Leuven bv.) kan je onder bepaalde voorwaarden terecht bij een nooddienst voor tandproblemen.
Ben ondertussen al tot bij de apotheek geweest voor ontstekingsremmers en pijnstillers... nu proberen om die stoute tand te verdoven!!
Victim blaming? Meestal zijn het stoute micro-organismen die door een niet al te gezonde levensstijl vrij spel krijgen en de tand het slachtoffer :-|

Ergernis van de voorbije weken: onterecht toegang tot verborgen blokken verliezen van zodra ik mijn browser heropstart. Dus computer kan helemaal niet afgesloten worden, heropstarten voor updates gaat dus evenmin. En nu loopt er van alles vast waardoor heropstarten toch wel eens moet :roll:
Laatst gewijzigd door Sam op do 16 sep 2021, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17224
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

Sam schreef: do 16 sep 2021, 17:09

Ergernis van de voorbije weken: onterecht toegang tot verborgen blokken verliezen van zodra ik mijn browser heropstart. Dus computer kan helemaal niet afgesloten worden, heropstarten voor updates gaat dus evenmin. En nu loopt er van alles vast waardoor heropstarten toch wel eens moet :roll:
En als je nu je computer heropstart juist voordat je toegang tot de verborgen velden vervalt ?

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

bloemeke schreef: do 16 sep 2021, 19:20
Sam schreef: do 16 sep 2021, 17:09

Ergernis van de voorbije weken: onterecht toegang tot verborgen blokken verliezen van zodra ik mijn browser heropstart. Dus computer kan helemaal niet afgesloten worden, heropstarten voor updates gaat dus evenmin. En nu loopt er van alles vast waardoor heropstarten toch wel eens moet :roll:
En als je nu je computer heropstart juist voordat je toegang tot de verborgen velden vervalt ?
Zo heb ik het afgelopen zaterdag even gedaan, maar een computer 24/7 moeten laten draaien om die misschien een uurtje te gebruiken per dag is toch ook een beetje onzinnig. Zonet had ik helaas geen andere keuze dan heropstarten en heb het dus wederom vlaggen (desondanks opvallende VRT ADVERTISING-reclame bij het plaatsen van dit bericht).

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dannyboy »

Los van alle andere ergernissen die ik kan vertellen over de werking van dit forum toch nog even deze :

Mijn reactie op de reactie van een moderator op mijn eigen bericht in de GRATIS rubriek "Vanwege dubbele boeking die zondag, 2 VIP tickets all-in Hilton Antwerp Old Town, ontvangst champagnebar, walking diner, goodiebag, ... Ik heb gebeld, ik mag het doorgeven" werd verwijderd omdat die reactie, ik citeer: "Ja wohl !!!" niet werd gesmaakt nadat ik effectief de datum van het event had doorgegeven.

Mijn reactie kwam er dus op de reactie van een moderator, namelijk : "TWEEDE EN LAATSTE KEER : DATUM TOEVOEGEN IN HET ONDERWERPVAKJE (zie instructies van deze rubriek)" Juist, alles in hoofdletters, dat betekent dus roepen ...

Bij navraag op het verwijderen van mijn bericht (ok, beetje onnozele reactie van mij op de hoofdletters) krijg ik dit bericht van moderator :

Misschien terugkeren naar het eerste leerjaar om te leren lezen.
Dan zou je zien dat ik een overbodige reactie van jou met zinloos commentaar verwijderd hebt
Je topic heb ik laten staat omdat je idd de datum toegevoegd hebt
Ter info : verwijderde berichten of topics zijn helemaal verwijderd en kunnen nooit teruggeplaatst worden


Pardon, leren lezen ?????

Waarom zet ik dit hier ? Omdat ik de absurde gedachtengang, reacties, commentaren, ... van sommige moderators beu ben. En al de tijd dat ik ACTIEF lid was (van 2015 tot begin coronacrisis), heb gezwegen omdat ik de lieve vrede wou bewaren. Ik heb op deze rubriek van alles zien passeren waarvan ik dacht, hoe is dit nu mogelijk. De meesten zwijgen dus, zoals ik, omdat ze niemand voor het hoofd willen stoten, of omdat het toch zinloos is.

Ik heb het gevoel dat regeltjes en regeltjes (en nog eens regeltjes) belangrijker zijn dan mensen. Het is voor iedereen een hobby maar wat hier aan het gebeuren is, is echt niet normaal. Dit forum hanteert strengere, meer complexe, en meer onlogische regels dan de tools van een IT helpdesk. Ik zit zelf in de IT, dus zal het wel weten.

Gooi ik nu mijn eigen ruiten in ? Waarschijnlijk wel.

Het verhaal van hoe ik van de Schifters Facebook groep ben gegooid, vertel ik nog wel eens.

Wie mij persoonlijk wil contacteren kan en mag dit op danny.from.assebroek@gmail.com
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

Gebruikersavatar
filiberreke
Kenner
Berichten: 846
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:45
Wedstrijden dit jaar: 17 (#99)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door filiberreke »

dannyboy schreef: do 23 sep 2021, 14:19 Los van alle andere ergernissen die ik kan vertellen over de werking van dit forum toch nog even deze :

Mijn reactie op de reactie van een moderator op mijn eigen bericht in de GRATIS rubriek "Vanwege dubbele boeking die zondag, 2 VIP tickets all-in Hilton Antwerp Old Town, ontvangst champagnebar, walking diner, goodiebag, ... Ik heb gebeld, ik mag het doorgeven" werd verwijderd omdat die reactie, ik citeer: "Ja wohl !!!" niet werd gesmaakt nadat ik effectief de datum van het event had doorgegeven.

Mijn reactie kwam er dus op de reactie van een moderator, namelijk : "TWEEDE EN LAATSTE KEER : DATUM TOEVOEGEN IN HET ONDERWERPVAKJE (zie instructies van deze rubriek)" Juist, alles in hoofdletters, dat betekent dus roepen ...

Bij navraag op het verwijderen van mijn bericht (ok, beetje onnozele reactie van mij op de hoofdletters) krijg ik dit bericht van moderator :

Misschien terugkeren naar het eerste leerjaar om te leren lezen.
Dan zou je zien dat ik een overbodige reactie van jou met zinloos commentaar verwijderd hebt
Je topic heb ik laten staat omdat je idd de datum toegevoegd hebt
Ter info : verwijderde berichten of topics zijn helemaal verwijderd en kunnen nooit teruggeplaatst worden


Pardon, leren lezen ?????

Waarom zet ik dit hier ? Omdat ik de absurde gedachtengang, reacties, commentaren, ... van sommige moderators beu ben. En al de tijd dat ik ACTIEF lid was (van 2015 tot begin coronacrisis), heb gezwegen omdat ik de lieve vrede wou bewaren. Ik heb op deze rubriek van alles zien passeren waarvan ik dacht, hoe is dit nu mogelijk. De meesten zwijgen dus, zoals ik, omdat ze niemand voor het hoofd willen stoten, of omdat het toch zinloos is.

Ik heb het gevoel dat regeltjes en regeltjes (en nog eens regeltjes) belangrijker zijn dan mensen. Het is voor iedereen een hobby maar wat hier aan het gebeuren is, is echt niet normaal. Dit forum hanteert strengere, meer complexe, en meer onlogische regels dan de tools van een IT helpdesk. Ik zit zelf in de IT, dus zal het wel weten.

Gooi ik nu mijn eigen ruiten in ? Waarschijnlijk wel.

Het verhaal van hoe ik van de Schifters Facebook groep ben gegooid, vertel ik nog wel eens.

Wie mij persoonlijk wil contacteren kan en mag dit op danny.from.assebroek@gmail.com
Ik kan er nog aan toevoegen dat ik voorzichtig (want ik ken het sfeertje en de reacties intussen) had gepost dat wie echt interesse had wel wist wanneer het evenement doorging en dat deze reactie ook zonder meer verwijderd werd.
Ik vind het heel betreurenswaardig dat als iemand zo'n mooie prijs wil wegschenken er zo giftig gereageerd wordt en er met (in mijn ogen) belachelijke regeltjes geschermd wordt. Dat is om moedeloos van te worden. Mensen een beetje belachelijk maken ipv blij te zijn dat ze een ander een plezier willen doen. IK vind dit echt beneden alle peil. Strenge regels voor het posten van wedstrijden tot daar aan toe, maar regels om iets gratis te mogen weggeven??? Komaan zeg...

Plaats reactie