Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

guigou schreef: di 06 jul 2021, 21:08
Zjef schreef: di 06 jul 2021, 21:00
Sam schreef: di 06 jul 2021, 20:43
guigou schreef: di 06 jul 2021, 16:40
pete301073 schreef: di 06 jul 2021, 14:42 een wedstrijd posten en het antwoord niet open laten voor anderen een punt voor de quota te gunnen


en mods die antwoorden/wedstrijden posten :-(
Nu moet ik even aan deze wedstrijd denken. Ontgaat er mij nu iets?
viewtopic.php?f=33&t=178130&p=438719
Nee hoor, iets met pot, ketel, en zwart.
omdat ik onmiddellijk aan die wedstrijd heb deelgenomen en het antwoord had opgezocht , maar ik spreek over antwoorden die erbij geplaatst worden door mods bij wedstrijden die door leden gepost worden
En niettemin beaam je toch het bericht van pete301073?

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2497
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

guigou schreef: di 06 jul 2021, 21:08 omdat ik onmiddellijk aan die wedstrijd heb deelgenomen en het antwoord had opgezocht , maar ik spreek over antwoorden die erbij geplaatst worden door mods bij wedstrijden die door leden gepost worden
Ja, dat maakt het helemaal anders natuurlijk.
Ipv te denken wie wat wel niet wanneer mag posten, geniet gewoon voor een keer eens van de hoeveelheid info die je hier kan vinden om eenvoudig wedstrijden te kunnen spelen. En dat is door en voor iedereen die hier lid is, mod of gewoon lid.

Gebruikersavatar
basme
Kenner
Berichten: 1212
Lid geworden op: vr 07 sep 2018, 17:59
Wedstrijden dit jaar: 44 (#34)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door basme »

Zjef schreef: di 06 jul 2021, 23:50 Ja, dat maakt het helemaal anders natuurlijk.
Ipv te denken wie wat wel niet wanneer mag posten, geniet gewoon voor een keer eens van de hoeveelheid info die je hier kan vinden om eenvoudig wedstrijden te kunnen spelen. En dat is door en voor iedereen die hier lid is, mod of gewoon lid.
Volledig mee eens. Het geklaag over de wedstrijden/antwoorden mag gaan stoppen wat mij betreft (ergernis) :)
Er zijn genoeg wedstrijden waar niet alle antwoorden worden gegeven en zeker op het einde van de maand als de quota behaald zijn...

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

basme schreef: wo 07 jul 2021, 20:56
Zjef schreef: di 06 jul 2021, 23:50 Ja, dat maakt het helemaal anders natuurlijk.
Ipv te denken wie wat wel niet wanneer mag posten, geniet gewoon voor een keer eens van de hoeveelheid info die je hier kan vinden om eenvoudig wedstrijden te kunnen spelen. En dat is door en voor iedereen die hier lid is, mod of gewoon lid.
Volledig mee eens. Het geklaag over de wedstrijden/antwoorden mag gaan stoppen wat mij betreft (ergernis) :)
Er zijn genoeg wedstrijden waar niet alle antwoorden worden gegeven en zeker op het einde van de maand als de quota behaald zijn...
Concrete voorbeelden zijn altijd welkom, daar kan ook uit geleerd worden, anders zijn het ook maar loze beweringen.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#169)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

Sam schreef: vr 09 jul 2021, 12:52
basme schreef: wo 07 jul 2021, 20:56
Zjef schreef: di 06 jul 2021, 23:50 Ja, dat maakt het helemaal anders natuurlijk.
Ipv te denken wie wat wel niet wanneer mag posten, geniet gewoon voor een keer eens van de hoeveelheid info die je hier kan vinden om eenvoudig wedstrijden te kunnen spelen. En dat is door en voor iedereen die hier lid is, mod of gewoon lid.
Volledig mee eens. Het geklaag over de wedstrijden/antwoorden mag gaan stoppen wat mij betreft (ergernis) :)
Er zijn genoeg wedstrijden waar niet alle antwoorden worden gegeven en zeker op het einde van de maand als de quota behaald zijn...
Concrete voorbeelden zijn altijd welkom, daar kan ook uit geleerd worden, anders zijn het ook maar loze beweringen.
er mogen geen links meer gepost worden waar er nog antwoorden ontbreken ; je moet het zelf maar uitzoeken en je mag niemand meer helpen ook
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
basme
Kenner
Berichten: 1212
Lid geworden op: vr 07 sep 2018, 17:59
Wedstrijden dit jaar: 44 (#34)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door basme »

Sam schreef: vr 09 jul 2021, 12:52 Concrete voorbeelden zijn altijd welkom, daar kan ook uit geleerd worden, anders zijn het ook maar loze beweringen.
Je mag zelf beetje moeite doen, maar daar wringt het schoentje ;)
Je privéberichten zeggen genoeg :thumb:

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

basme schreef: vr 09 jul 2021, 13:32
Sam schreef: vr 09 jul 2021, 12:52 Concrete voorbeelden zijn altijd welkom, daar kan ook uit geleerd worden, anders zijn het ook maar loze beweringen.
Je mag zelf beetje moeite doen, maar daar wringt het schoentje ;)
Je privéberichten zeggen genoeg :thumb:
25 wedstrijden per pagina, bijvoorbeeld 10 pagina's doorlopen zonder nog enige antwoordmogelijkheid. Dan spreken van geen moeite doen, zie je zelf in hoe kortzichtig dat is? Geef gerust voorbeelden, dat mag via PB, want je stelt dat zelfs niet achter antwoordmogelijkheden gezocht moet worden. 100 % garantie krijg je dat ik op die wedstrijden geen antwoord geef. Is er dan nog een drogargument dat je ervan weerhoudt je beweringen te staven?

Gebruikersavatar
popelka
Gevorderde
Berichten: 1529
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:52
Wedstrijden dit jaar: 17 (#113)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door popelka »

Iemand komt na mij binnen in de bib. maar nam NET voor mijn neus mijn boek mee waar ik speciaal voor naar daar was gereden :-o
(Ik was er voor het openingsuur maar was eerste keer in die bib (is een hele cinema om aan die boekenreeks te geraken ...) dus was de "categorie" nog aan 't zoeken en tja ondertussen "voorbij gestoken". Daarvoor liet ik dan een toffe afspraak met de sportclub links liggen deze ochtend :-( )

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

mijnen dikken teen tegen de tafelpoot gestompt.....
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

popelka schreef: za 10 jul 2021, 14:47 Iemand komt na mij binnen in de bib. maar nam NET voor mijn neus mijn boek mee waar ik speciaal voor naar daar was gereden :-o
(Ik was er voor het openingsuur maar was eerste keer in die bib (is een hele cinema om aan die boekenreeks te geraken ...) dus was de "categorie" nog aan 't zoeken en tja ondertussen "voorbij gestoken". Daarvoor liet ik dan een toffe afspraak met de sportclub links liggen deze ochtend :-( )
Een knuffelsmiley zou toch handig zijn :-|

Plaats reactie