Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17335
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

ikkie schreef: do 21 nov 2019, 11:16
Pioen schreef: wo 13 nov 2019, 23:25 Hoort hier eigenlijk niet thuis, maar we hebben geen topic om gewoon vragen te stellen. Dus ik zet het hier neer.

Is de wedstrijd van Feeling wonen waarmee je designprijzen kan winnen verdwenen ? De prijzen ontbraken, maar als iemand het tijdschrift heeft of in de bib komt en een foto maakt, kan het aangevuld worden en kunnen we meespelen.
iemand die intussen de Feeling te pakken heeft gekregen?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 42 (#41)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pioen »

ikkie schreef: do 21 nov 2019, 11:16
Pioen schreef: wo 13 nov 2019, 23:25 Hoort hier eigenlijk niet thuis, maar we hebben geen topic om gewoon vragen te stellen. Dus ik zet het hier neer.

Is de wedstrijd van Feeling wonen waarmee je designprijzen kan winnen verdwenen ? De prijzen ontbraken, maar als iemand het tijdschrift heeft of in de bib komt en een foto maakt, kan het aangevuld worden en kunnen we meespelen.
iemand die intussen de Feeling te pakken heeft gekregen?
In 2 bibs gekeken, maar hij was er niet. Ze hebben hem in heel wat Vlaamse bibs. Begin december kom ik in het Muntpunt waar ze hem zeker hebben, dat zou nog op tijd zijn, loopt af 16/12. Vreemd dat niemand het intussen gepost heeft.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8000
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Pioen schreef: do 21 nov 2019, 14:14
ikkie schreef: do 21 nov 2019, 11:16
Pioen schreef: wo 13 nov 2019, 23:25 Hoort hier eigenlijk niet thuis, maar we hebben geen topic om gewoon vragen te stellen. Dus ik zet het hier neer.

Is de wedstrijd van Feeling wonen waarmee je designprijzen kan winnen verdwenen ? De prijzen ontbraken, maar als iemand het tijdschrift heeft of in de bib komt en een foto maakt, kan het aangevuld worden en kunnen we meespelen.
iemand die intussen de Feeling te pakken heeft gekregen?
In 2 bibs gekeken, maar hij was er niet. Ze hebben hem in heel wat Vlaamse bibs. Begin december kom ik in het Muntpunt waar ze hem zeker hebben, dat zou nog op tijd zijn, loopt af 16/12. Vreemd dat niemand het intussen gepost heeft.
In onze bib helaas ook niet

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#169)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

grietje schreef: do 21 nov 2019, 19:54
Pioen schreef: do 21 nov 2019, 14:14
ikkie schreef: do 21 nov 2019, 11:16
Pioen schreef: wo 13 nov 2019, 23:25 Hoort hier eigenlijk niet thuis, maar we hebben geen topic om gewoon vragen te stellen. Dus ik zet het hier neer.

Is de wedstrijd van Feeling wonen waarmee je designprijzen kan winnen verdwenen ? De prijzen ontbraken, maar als iemand het tijdschrift heeft of in de bib komt en een foto maakt, kan het aangevuld worden en kunnen we meespelen.
iemand die intussen de Feeling te pakken heeft gekregen?
In 2 bibs gekeken, maar hij was er niet. Ze hebben hem in heel wat Vlaamse bibs. Begin december kom ik in het Muntpunt waar ze hem zeker hebben, dat zou nog op tijd zijn, loopt af 16/12. Vreemd dat niemand het intussen gepost heeft.
In onze bib helaas ook niet
is hier dan niemand geabonneerd op Feeling ?? :roll:
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

picar
Kenner
Berichten: 1105
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 00:09
Wedstrijden dit jaar: 54 (#24)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door picar »

Op Feeling wel, maar het is Feeling Wonen.

jurion
Gevorderde
Berichten: 1812
Lid geworden op: vr 23 dec 2016, 09:26
Wedstrijden dit jaar: 53 (#26)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door jurion »

Ik beb feeling wonen bekeken in boekenwinkel, kreeg wel vlug opmerking dat het hier gaan bib is.
Het zijn wel 8 of 9 blz nml. 2 fotos per blz.

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17335
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

jurion schreef: za 23 nov 2019, 15:03 Ik beb feeling wonen bekeken in boekenwinkel, kreeg wel vlug opmerking dat het hier gaan bib is.
Het zijn wel 8 of 9 blz nml. 2 fotos per blz.
en staat er bij welke prijs er onder welke code zit ?

jurion
Gevorderde
Berichten: 1812
Lid geworden op: vr 23 dec 2016, 09:26
Wedstrijden dit jaar: 53 (#26)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door jurion »

Ja, elke prijs heeft een nummer, maar gezien de reactie van de handelaar weet ik niet meer welke prijs bij welk nummer.

Gebruikersavatar
Benighted
Kenner
Berichten: 1213
Lid geworden op: vr 08 jun 2018, 18:27
Wedstrijden dit jaar: 54 (#25)
Contacteer:

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Benighted »

Clubber schreef: vr 15 nov 2019, 11:36 Thuis zijn, nog eens een wedstrijdje willen meedoen.
Half uurtje zoeken, geen wedstrijd te vinden om iets te kunnen lezen, trol BENDER die weer begint , goesting over.
Zal voor andere keer zijn, geen zin meer !
Idem dito! Weer een hoop wedstrijden. Nutteloos om deel te nemen, nuttig voor de quota's!

Was aangenamer toen hij enkele dagen op non-actief stond. Waren enkele schifters bij die toch nog quota's konden halen.

Zal niet lang duren eer er meer zijn die zo gaan werken. Inclusief mezelf misschien :-?
Op zoek naar een tof cadeautje zoals sleutelhangers of koffietassen mét foto, fluo-hesjes voor kinderen, draag- of strandtassen met een toffe bedrukking, ...
=> Bekijk onze facebook-pagina voor meer informatie.

Verwijderde gebruiker 69

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Verwijderde gebruiker 69 »

Benighted schreef: zo 24 nov 2019, 15:49
Clubber schreef: vr 15 nov 2019, 11:36 Thuis zijn, nog eens een wedstrijdje willen meedoen.
Half uurtje zoeken, geen wedstrijd te vinden om iets te kunnen lezen, trol BENDER die weer begint , goesting over.
Zal voor andere keer zijn, geen zin meer !
Idem dito! Weer een hoop wedstrijden. Nutteloos om deel te nemen, nuttig voor de quota's!

Was aangenamer toen hij enkele dagen op non-actief stond. Waren enkele schifters bij die toch nog quota's konden halen.

Zal niet lang duren eer er meer zijn die zo gaan werken. Inclusief mezelf misschien :-?
Dit soort van forum vervuiling is al langer bezig, of het nu bender is of mensen die Fb wedstrijden posten om een chocolade manneke te winnen dat je aan de andere kant van België moet afhalen.
Je moet er met leren leven

Plaats reactie