Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

fcbkever schreef: za 30 nov 2019, 12:44
dannyboy schreef: za 30 nov 2019, 11:55
fcbkever schreef: do 28 nov 2019, 12:02 Postbode!!! 😠 😠 😠 😠
Oei ...

https://previews.123rf.com/images/cthom ... geven-.jpg
Zoveel dat niet aankomt. Om gek te worden :(
En hoe is dat de schuld van de postbode?

Gebruikersavatar
fcbkever
Kenner
Berichten: 906
Lid geworden op: di 05 mei 2015, 11:10
Wedstrijden dit jaar: 23 (#92)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door fcbkever »

Sam schreef: za 30 nov 2019, 16:57
fcbkever schreef: za 30 nov 2019, 12:44
dannyboy schreef: za 30 nov 2019, 11:55
fcbkever schreef: do 28 nov 2019, 12:02 Postbode!!! 😠 😠 😠 😠
Oei ...

https://previews.123rf.com/images/cthom ... geven-.jpg
Zoveel dat niet aankomt. Om gek te worden :(
En hoe is dat de schuld van de postbode?
Waar zou het anders aan liggen?
Als het de postbode is die ik ken en die tot twee jaar terug dagelijks kwam krijg ik toevallig wel mijn briefwisseling toe. Is het een andere, verdwijnt alles... Mmmm
Geluk hangt af van wat je kan geven, niet van wat je kan krijgen

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

fcbkever schreef: za 30 nov 2019, 18:03
Sam schreef: za 30 nov 2019, 16:57
fcbkever schreef: za 30 nov 2019, 12:44
dannyboy schreef: za 30 nov 2019, 11:55
fcbkever schreef: do 28 nov 2019, 12:02 Postbode!!! 😠 😠 😠 😠
Oei ...

https://previews.123rf.com/images/cthom ... geven-.jpg
Zoveel dat niet aankomt. Om gek te worden :(
En hoe is dat de schuld van de postbode?
Waar zou het anders aan liggen?
Als het de postbode is die ik ken en die tot twee jaar terug dagelijks kwam krijg ik toevallig wel mijn briefwisseling toe. Is het een andere, verdwijnt alles... Mmmm
Weet ik niet, er kan op zoveel niveaus iets misgaan, maar gezien jij zeker bent van je stuk vroeg ik me dus af waarom. Wat heb je al ondernomen?
Laatst gewijzigd door Sam op za 30 nov 2019, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
fcbkever
Kenner
Berichten: 906
Lid geworden op: di 05 mei 2015, 11:10
Wedstrijden dit jaar: 23 (#92)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door fcbkever »

Sam schreef: za 30 nov 2019, 18:23
fcbkever schreef: za 30 nov 2019, 18:03
Sam schreef: za 30 nov 2019, 16:57
fcbkever schreef: za 30 nov 2019, 12:44
Zoveel dat niet aankomt. Om gek te worden :(
En hoe is dat de schuld van de postbode?
Waar zou het anders aan liggen?
Als het de postbode is die ik ken en die tot twee jaar terug dagelijks kwam krijg ik toevallig wel mijn briefwisseling toe. Is het een andere, verdwijnt alles... Mmmm
Weet ik niet, er kan op zoveel niveaus iets misgaan, maar gezien jij zeker bent van je stuk vroeg me dus af waarom. Wat heb je al ondernomen?
Ombudsdienst van de postdiensten is vorig jaar ingeschakeld. Werd er dagelijks opgevolgd wat er vertrok en wat ik aankreeg. Alles kwam aan, week na dat gestopt was verdween er weer vanalles. Heb hen nu terug verwittigd, ma heb gevoel dat er niet veel meer mee gebeurd.
Geluk hangt af van wat je kan geven, niet van wat je kan krijgen

Gebruikersavatar
Donkeh
Kenner
Berichten: 566
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 13:56
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Donkeh »

Dat de Advents weer begonnen zijn, er een massa leden aan alles deelnemen, maar niet de moeite (willen) doen om de advent van de dag even te posten in de herhalende adventwedstrijd.
Indien je tevreden bent, geef onze site http://www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#169)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

Donkeh schreef: zo 08 dec 2019, 17:36 Dat de Advents weer begonnen zijn, er een massa leden aan alles deelnemen, maar niet de moeite (willen) doen om de advent van de dag even te posten in de herhalende adventwedstrijd.
ik post er iedere dag een paar , maar ook geen tijd (en zeker geen goesting) om ze allemaal te posten
moest ieder lid er elke dag 1 posten t zou opgelost zijn, en das maar een kleine moeite
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
ikkie
Gevorderde
Berichten: 1729
Lid geworden op: ma 30 mar 2015, 19:31
Locatie: OVL
Wedstrijden dit jaar: 19 (#101)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door ikkie »

de hele dag, tot nu, geen internet noch vaste telefoon gehad. Qua eerste-wereld-probleem kan dat tellen!!!

doet me denken aan dit (vanaf 37:30 ongeveer):
https://www.youtube.com/watch?v=LJN6ZIaIrMQ
Goed zot

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

guigou schreef: ma 09 dec 2019, 08:30
Donkeh schreef: zo 08 dec 2019, 17:36 Dat de Advents weer begonnen zijn, er een massa leden aan alles deelnemen, maar niet de moeite (willen) doen om de advent van de dag even te posten in de herhalende adventwedstrijd.
ik post er iedere dag een paar , maar ook geen tijd (en zeker geen goesting) om ze allemaal te posten
moest ieder lid er elke dag 1 posten t zou opgelost zijn, en das maar een kleine moeite
De wedstrijdlink er consequent bijplaatsen is ook nog zo een moeilijke.

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 963
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dannyboy »

Ik rij sinds mei 2017 met een Renault Captur. Ik heb hierbij het naviagatiesysteem van Renault mee aangekocht inclusief 3 jaar gratis kaartupdates. De kaarten zijn eigenlijk TOMTOM kaarten.
Naar aanleiding van verkeerd te rijden in Gent en Antwerpen dankzij mijn GPS, heb ik de versie gecontroleerd.
Blijkt dat ik rij met de meest recente versie die Renault aanbiedt op zijn (update) website, de versie 1011 ...
Hierbij het overzicht van TOMTOM. http://nl.support.tomtom.com/app/answer ... %26nbsp%3B
De kaart is dus van juni 2018.
Navraag bij de garage en de klantendienst leerde mij dat ik de versie 1015 (augustus 2018) wel zou kunnen krijgen in de garage.
Ik vind het dus niet kunnen. Ik betaal nieuw voor iets dat eigenlijk 2dehands is. Renault loopt anderhalf jaar achter !

Nog iemand met een Renault hier ? Kunnen we een groepsclaim indienen :-)
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

dannyboy schreef: di 10 dec 2019, 14:53 Ik rij sinds mei 2017 met een Renault Captur. Ik heb hierbij het naviagatiesysteem van Renault mee aangekocht inclusief 3 jaar gratis kaartupdates. De kaarten zijn eigenlijk TOMTOM kaarten.
Naar aanleiding van verkeerd te rijden in Gent en Antwerpen dankzij mijn GPS, heb ik de versie gecontroleerd.
Blijkt dat ik rij met de meest recente versie die Renault aanbiedt op zijn (update) website, de versie 1011 ...
Hierbij het overzicht van TOMTOM. http://nl.support.tomtom.com/app/answer ... %26nbsp%3B
De kaart is dus van juni 2018.
Navraag bij de garage en de klantendienst leerde mij dat ik de versie 1015 (augustus 2018) wel zou kunnen krijgen in de garage.
Ik vind het dus niet kunnen. Ik betaal nieuw voor iets dat eigenlijk 2dehands is. Renault loopt anderhalf jaar achter !

Nog iemand met een Renault hier ? Kunnen we een groepsclaim indienen :-)
Dat is bij alle merken zo. Ik heb zo ooit eens met Mercedes gereden, en die kaarten waren ook al 2 jaar oud. Bij eerste onderhoud gevraagd of ze die kaarten niet konden bijwerken. Ja dat kan, dat kost 350 euro. :-o
Een geïntegreerde GPS in de auto is eigenlijk je geld doorspoelen. Die ingebouwde navigatiesystemen zijn zelden echt up-to-date, en zijn vooral gebaseerd op marketing waarbij bedrijven betalen om met hun icoontje te verschijnen op de kaart terwijl jij aan het rijden bent. De verkeersinfo is ook vaak om van te wenen. Momenteel rijd ik met een VW, terug met GPS omdat de baas het zo wil, zogezegd met live verkeersinfo om files te vermijden. Ik was nog geen 5 minuten vertrokken in de garage en ik zat al vast in de werken van Antwerpen, die ocharme nog maar 5 jaar bezig zijn of zo...

Smartphone met Waze, gratis GPS, en altijd up-to-date met kaarten én verkeersinfo.
Tegenwoordig heb je ook auto's waarin je Waze kan gebruiken, zodat je geen aftands navigatiesysteem van het automerk zelf moet nemen.
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Plaats reactie