Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pingu14
Kenner
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 09 mar 2015, 17:44
Wedstrijden dit jaar: 9 (#157)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pingu14 »

En het is je ook gegund, ieder op toer eens nen toffe prijs, ik wens het jullie allemaal. Ik snap al die jaloezie niet.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Pingu14 schreef: wo 27 feb 2019, 17:56 En het is je ook gegund, ieder op toer eens nen toffe prijs, ik wens het jullie allemaal. Ik snap al die jaloezie niet.
Niets mis met jaloezie m.i., is louter iets ook willen. Afgunst daarentegen … al zie ik liever iemand winnen door lottrekking dan door van die epistels om oprispingen van te krijgen.

Gebruikersavatar
lientje
Gevorderde
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 23:29
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door lientje »

Sam schreef: wo 27 feb 2019, 18:15
Pingu14 schreef: wo 27 feb 2019, 17:56 En het is je ook gegund, ieder op toer eens nen toffe prijs, ik wens het jullie allemaal. Ik snap al die jaloezie niet.
Niets mis met jaloezie m.i., is louter iets ook willen. Afgunst daarentegen … al zie ik liever iemand winnen door lottrekking dan door van die epistels om oprispingen van te krijgen.

aaaaaahhh heb je hetzelfde gedacht! wreed hé! :lol:

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

lientje schreef: wo 27 feb 2019, 18:26
Sam schreef: wo 27 feb 2019, 18:15
Pingu14 schreef: wo 27 feb 2019, 17:56 En het is je ook gegund, ieder op toer eens nen toffe prijs, ik wens het jullie allemaal. Ik snap al die jaloezie niet.
Niets mis met jaloezie m.i., is louter iets ook willen. Afgunst daarentegen … al zie ik liever iemand winnen door lottrekking dan door van die epistels om oprispingen van te krijgen.

aaaaaahhh heb je hetzelfde gedacht! wreed hé! :lol:
Absoluut. Van die wedstrijden waar je in de commentaren in het slijm en tentoongespreide levensbagage kunt verzuipen, daar pas ik voor. Al zou ik qua levensbagage ook een boom (eerder bos) kunnen opzetten.

Gebruikersavatar
proxje
Lid
Berichten: 311
Lid geworden op: za 30 jun 2018, 19:47
Locatie: Jabbeke
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door proxje »

pekkeisback schreef: di 26 feb 2019, 19:10
proxje schreef: di 26 feb 2019, 18:57 Het maar niet wilt lukken met prijzen winnen na toch een succesvol eerste jaar (vorig jaar )
Elke dag mails kijken niks,brievenbus niks :-o
Ik doe al wel wat jaren mee met wedstrijden en de laatste 2 jaren worden de wedstrijden minder en minder dus ook het aantal prijzen die je kan winnen.Nu weer Belmodo dat gestopt is, geen wedstrijden meer te zien bij Kreatos. Het enige dat in stijgende lijn gaat zijn de FB wedstrijden maar ofdat die allemaal even eerlijk gaan weet ik niet. Ik heb wel al zelf een paar keer een FB wedstrijd gewonnen. Deze maand bv die van Paschka (niet voor die Smeg) voor een gevulde Paschkamand. Vorige maand die van MHK keukens. Dus ik klaag niet maar ik constateer enkel.
Gouden tijden gemist dus :shock: :-?
If you cannot do great things, do small things in a great way

Verwijderde gebruiker 3622

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Verwijderde gebruiker 3622 »

Wedstrijd die verwijderd wordt omdat er fouten in de staat :-( , waarom eerst geen reactie of berichtje om deze aan te passen?

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 7956
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

bompa schreef: za 02 mar 2019, 08:23 Wedstrijd die verwijderd wordt omdat er fouten in de staat :-( , waarom eerst geen reactie of berichtje om deze aan te passen?

Hangt er van af hoeveel fouten erin staan. ;-)

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#163)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

bompa schreef: za 02 mar 2019, 08:23 Wedstrijd die verwijderd wordt omdat er fouten in de staat :-( , waarom eerst geen reactie of berichtje om deze aan te passen?
Laat het je niet ontmoedigen ;-)

Verwijderde gebruiker 3622

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Verwijderde gebruiker 3622 »

Sam schreef: za 02 mar 2019, 19:12
bompa schreef: za 02 mar 2019, 08:23 Wedstrijd die verwijderd wordt omdat er fouten in de staat :-( , waarom eerst geen reactie of berichtje om deze aan te passen?
Laat het je niet ontmoedigen ;-)
Door zelf je correctie te laten uitvoeren leer je het beter natuurlijk, het verwijderen werkt niet echt motiverend :-(

robinhoody

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door robinhoody »

Sinds deze morgen geen water meer. Toen de buurman de watermaatschappij hierover belde, zeiden ze dat ze met een nieuwe aansluiting bezig zijn.
Bij de vraag: "Waarom werden we hiervan niet vooraf verwittigd? " kreeg hij het antwoord: "Sorry, onze excuses.." :-(

Plaats reactie