Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
ikkie
Gevorderde
Berichten: 1729
Lid geworden op: ma 30 mar 2015, 19:31
Locatie: OVL
Wedstrijden dit jaar: 19 (#106)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door ikkie »

Sam schreef: do 12 mar 2020, 21:52
'k Heb nog massa's keukenrol. Een van de voordelen van standaard in bulk te kopen :-P
ook toepasselijk: keuken rol met een d tussen :-P
(niet op letten, al die corona is er een beetje over aan 't gaan voor mij)
Goed zot

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1883
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#157)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

ikkie schreef: do 12 mar 2020, 22:05
Sam schreef: do 12 mar 2020, 21:52
'k Heb nog massa's keukenrol. Een van de voordelen van standaard in bulk te kopen :-P
ook toepasselijk: keuken rol met een d tussen :-P
(niet op letten, al die corona is er een beetje over aan 't gaan voor mij)
Geen probleem, humor is soms de beste saus. Was gisteren blijkbaar wat hongerig, had los door mijn glazen bokaal gelepeld. Het niet meteen door en wou de laatste restjes binnenspelen met wat water, liep het natuurlijk op de grond… Was uiteindelijk maar een klein gaatje waardoor het water Manneke Pis-gewijs in een straal uit die bokaal kwam, samen met een collega (desondanks ik de vloer maar weer kon schoonmaken) niet meer uit mijn woorden kunnen komen van het lachen. Situatiehumor ten top.

Mister_Bobby
Kenner
Berichten: 1079
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 14:13
Wedstrijden dit jaar: 34 (#70)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Mister_Bobby »

hamsterende mensen & bijhorende lange wachtrijen in de supermarkt :shock: :shock: :shock:

Gebruikersavatar
filiberreke
Kenner
Berichten: 856
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:45
Wedstrijden dit jaar: 22 (#98)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door filiberreke »

filiberreke schreef: wo 11 mar 2020, 18:31 Mod die een opmerking verwijdert onder het motto “overbodige commentaar verwijderd”. Voor een voetbalmatch moest het adres toegevoegd worden en ik had gepost dat geïnteresseerden het stadion wel weten te vinden. Dergelijke opmerkingen worden dus niet getolereerd. Posten en zwijgen! Voor mij is het hier stilaan genoeg geweest.
En nu een buitenlandse verwijderd omdat in het reglement staat dat de wedstrijd enkel in Nederland “gehouden” wordt. Op het formulier voor deelname is er expliciet een keuze voor de woonplaats Nederland of België. Er staat in het reglement enkel dat je een vast adres moet hebben maar niet dat dat in Nl moet zijn. En ze maken een rolmenuutje Nederland of België.
Wat mij betreft is het nu echt definitief afgelopen. Ik blijf nog kijken zo lang ik de verborgen blikken kan zien (tot dinsdag of zo) maar dan is het echt bye bye zwaai zwaai. Bedankt aan iedereen voor de leuke tijd maar voor mij is het nu tijd om hier afscheid te nemen.

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17338
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

filiberreke schreef: vr 13 mar 2020, 13:30
En nu een buitenlandse verwijderd omdat in het reglement staat dat de wedstrijd enkel in Nederland “gehouden” wordt. Op het formulier voor deelname is er expliciet een keuze voor de woonplaats Nederland of België. Er staat in het reglement enkel dat je een vast adres moet hebben maar niet dat dat in Nl moet zijn. En ze maken een rolmenuutje Nederland of België.
Wat mij betreft is het nu echt definitief afgelopen. Ik blijf nog kijken zo lang ik de verborgen blikken kan zien (tot dinsdag of zo) maar dan is het echt bye bye zwaai zwaai. Bedankt aan iedereen voor de leuke tijd maar voor mij is het nu tijd om hier afscheid te nemen.
Ter info :
instructies voor het plaatsen van buitenlandse wedstrijden : viewtopic.php?f=6&t=31296#p98846
Wat betreft je wedstrijd, de organisator staat NIET in de lijst van toegelaten buitenlandse organisatoren.
En in het reglement staat duidelijk vermeld: De Actie wordt uitsluitend gehouden in Nederland.

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 964
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dannyboy »

filiberreke schreef: vr 13 mar 2020, 13:30
filiberreke schreef: wo 11 mar 2020, 18:31 Mod die een opmerking verwijdert onder het motto “overbodige commentaar verwijderd”. Voor een voetbalmatch moest het adres toegevoegd worden en ik had gepost dat geïnteresseerden het stadion wel weten te vinden. Dergelijke opmerkingen worden dus niet getolereerd. Posten en zwijgen! Voor mij is het hier stilaan genoeg geweest.
En nu een buitenlandse verwijderd omdat in het reglement staat dat de wedstrijd enkel in Nederland “gehouden” wordt. Op het formulier voor deelname is er expliciet een keuze voor de woonplaats Nederland of België. Er staat in het reglement enkel dat je een vast adres moet hebben maar niet dat dat in Nl moet zijn. En ze maken een rolmenuutje Nederland of België.
Wat mij betreft is het nu echt definitief afgelopen. Ik blijf nog kijken zo lang ik de verborgen blikken kan zien (tot dinsdag of zo) maar dan is het echt bye bye zwaai zwaai. Bedankt aan iedereen voor de leuke tijd maar voor mij is het nu tijd om hier afscheid te nemen.
Ik ga je missen :-( :-( :-( :-(
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1985
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 46 (#33)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pioen »

Vakantieveilingen in tijden van Corona: 96 rollen Scottex toiletpapier (adviesprijs 54.95, gewonnen bod 39 euro + 12.45 euro kosten) ...
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1985
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 46 (#33)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pioen »

dannyboy schreef: vr 13 mar 2020, 18:29
filiberreke schreef: vr 13 mar 2020, 13:30 En nu een buitenlandse verwijderd omdat in het reglement staat dat de wedstrijd enkel in Nederland “gehouden” wordt. Op het formulier voor deelname is er expliciet een keuze voor de woonplaats Nederland of België. Er staat in het reglement enkel dat je een vast adres moet hebben maar niet dat dat in Nl moet zijn. En ze maken een rolmenuutje Nederland of België.
Wat mij betreft is het nu echt definitief afgelopen. Ik blijf nog kijken zo lang ik de verborgen blikken kan zien (tot dinsdag of zo) maar dan is het echt bye bye zwaai zwaai. Bedankt aan iedereen voor de leuke tijd maar voor mij is het nu tijd om hier afscheid te nemen.
Ik ga je missen :-( :-( :-( :-(
Ik vind het ook jammer. Hopelijk verander je van gedacht voor dinsdag.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Gebruikersavatar
lientje
Gevorderde
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 23:29
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door lientje »

Amai, weinig ergernissen vanuit ons kot!

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#169)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

lientje schreef: vr 20 mar 2020, 17:13 Amai, weinig ergernissen vanuit ons kot!
k erger mij nochtans ferm aan da thuis zitten :-( en k vermoed dat we er nog voor vele weken hebben, en we zijn nog maar een paar dagen ver
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Plaats reactie