Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
soccie
Kenner
Berichten: 713
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:33
Wedstrijden dit jaar: 15 (#133)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door soccie »

Heel veel sterkte gewenst!

jowa
Gevorderde
Berichten: 3932
Lid geworden op: zo 12 apr 2015, 10:07
Wedstrijden dit jaar: 76 (#15)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door jowa »

Oprechte Deelneming

Gebruikersavatar
Jumbo
Lid
Berichten: 201
Lid geworden op: do 09 apr 2015, 20:33
Locatie: Waasland
Wedstrijden dit jaar: 3 (#181)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Jumbo »

Studerende dochter start vrijdag met examens - uitgerekend vandaag zit er een berichtje van telenet in de bus:

Van do 07/06/2018 tem vrij 15/06/2018 zullen er zich tussen 7u30 en 18u onderbrekingen voordoen van je tv, internet en vaste telefonie van Telenet
Let op: vrij 08/06/2018 en di 12/06/2018 zijn je Telenet diensten NIET beschikbaar tussen 7u30 en 18u :shock:

Feedback Telenet: We trachten onze klanten altijd ruim op voorhand te verwittigen, zodat men een alternatief kan voorzien ...

Iemand een alternatief in gedachte? Cursussen van dochter staan allemaal online. Alles downloaden dan maar?

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

De cursussen die ze nodig heeft die dag (niet allemaal lijkt me) downloaden, of studeren op een locatie waar wel internet is (familie, op school, op kot, enz). Ik heb trouwens al zo vaak van die berichten in de bus gehad, nooit enig probleem ondervonden die dag, dus het lijkt mij sterk dat je van 7u30 tot 18u aan een stuk door zonder internet zit...
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8007
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Wij kregen vorig jaar ook zo een bericht. En die dag dat we geen internet gingen hebben. Hadden we af en toe een half uurtje geen. De rest wel. Zoals craz schrijft. Best op verplaatsing studeren die dagen.

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8007
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Werknemer beloofd van dinsdagochtend eerste werk naar hier te komen. Ik blijf speciaal thuis.

Net bericht gestuurd omdat het al na 11 u was.

Oeie... ik kom deze namiddag want ik wist niet meer of ik voor of namiddag beloofd had. :-(


...................

Ondertussen al 16 u 45 en nog niemand gezien :-(

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

grietje schreef: di 12 jun 2018, 11:26 Werknemer beloofd van dinsdagochtend eerste werk naar hier te komen. Ik blijf speciaal thuis.

Net bericht gestuurd omdat het al na 11 u was.

Oeie... ik kom deze namiddag want ik wist niet meer of ik voor of namiddag beloofd had. :-(


...................

Ondertussen al 16 u 45 en nog niemand gezien :-(
oh dat is idd niet fijn, hopelijk is het ondertussen al in orde
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8007
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Miss Jones schreef: do 14 jun 2018, 14:27
grietje schreef: di 12 jun 2018, 11:26 Werknemer beloofd van dinsdagochtend eerste werk naar hier te komen. Ik blijf speciaal thuis.

Net bericht gestuurd omdat het al na 11 u was.

Oeie... ik kom deze namiddag want ik wist niet meer of ik voor of namiddag beloofd had. :-(


...................

Ondertussen al 16 u 45 en nog niemand gezien :-(
oh dat is idd niet fijn, hopelijk is het ondertussen al in orde

Ja, gelukkig wel. om 17 u was hij hier.

letter
Gevorderde
Berichten: 2503
Lid geworden op: zo 19 apr 2015, 13:07
Wedstrijden dit jaar: 96 (#11)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door letter »

We hebben meer dan 20.000 aanvragen ontvangen voor deze actie, waarvan de eerste 5.000 binnen enkele uren. We zijn verheugd om te zien dat er zoveel mensen zich willen inzetten voor een duurzamer alternatief op de plastic wegwerpflessen. Voor deze actie hebben we 5.000 gratis exemplaren ter beschikking gesteld. Helaas moeten we u mededelen dat uw inschrijving na de eerste 5.000 aanmeldingen heeft plaatsgevonden.

En daar geloof ik nu eens niet in . Ik heb mij onmiddellijk uitgeschreven hun reclame hoef ik niet

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17338
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

letter schreef: ma 18 jun 2018, 13:58 We hebben meer dan 20.000 aanvragen ontvangen voor deze actie, waarvan de eerste 5.000 binnen enkele uren. We zijn verheugd om te zien dat er zoveel mensen zich willen inzetten voor een duurzamer alternatief op de plastic wegwerpflessen. Voor deze actie hebben we 5.000 gratis exemplaren ter beschikking gesteld. Helaas moeten we u mededelen dat uw inschrijving na de eerste 5.000 aanmeldingen heeft plaatsgevonden.

En daar geloof ik nu eens niet in . Ik heb mij onmiddellijk uitgeschreven hun reclame hoef ik niet
ik kreeg bericht dat ik een fles had, mijn zoon vroeg er eentje aan een aantal uren later, en toen waren er geen meer beschikbaar.
hun uitleg klopt inderdaad niet

Plaats reactie