Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17211
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

Kuikentje schreef: za 07 jul 2018, 10:27
letter schreef: za 07 jul 2018, 07:08 Dat ik vlug antwoorden krijg als ik tickets weggeeft . maar al 3 keer en pm heb gestuurd hoe het was geweest en of er geen problemen waren geweest met de tickets gewoon genegeerd wordt.
Dan weet je het voor in het vervolg als die persoon nog es wil schoefelen ...
dat "fenomeen" is hier ook niet onbekend ...
inderdaad een weerkomend fenomeen, zulke schifters komen op mijn "zwarte lijst" :lol:

Gebruikersavatar
Kuikentje
Gevorderde
Berichten: 1847
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 10:53
Wedstrijden dit jaar: 12 (#122)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Kuikentje »

bloemeke schreef: za 07 jul 2018, 11:01
Kuikentje schreef: za 07 jul 2018, 10:27
letter schreef: za 07 jul 2018, 07:08 Dat ik vlug antwoorden krijg als ik tickets weggeeft . maar al 3 keer en pm heb gestuurd hoe het was geweest en of er geen problemen waren geweest met de tickets gewoon genegeerd wordt.
Dan weet je het voor in het vervolg als die persoon nog es wil schoefelen ...
dat "fenomeen" is hier ook niet onbekend ...
inderdaad een weerkomend fenomeen, zulke schifters komen op mijn "zwarte lijst" :lol:
Of je zou zaken die je gratis weggeeft ook "hidden" mogen zetten, dan komen degenen met nul berichtjes al niet meer leuteren. Maar dat mag niet denk ik om dat "hidden" te zetten?

Gebruikersavatar
filiberreke
Kenner
Berichten: 846
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:45
Wedstrijden dit jaar: 17 (#99)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door filiberreke »

Een forumlid waar ik nog nooit contact mee gehad heb die heel mijn Facebook afschuimt om te zien wie familieleden en vrienden zijn. Mijn kinderen spelen nooit mee. Die vinden het al ambetant als ze getagd worden dus die zijn zekere niet gediend met dergelijke virtuele bezoekjes. Sorry misschien flauw maar voor mij is dit erover. Als naast zoveel regeltjes er ook nog stamboomonderzoek bijkomt hoeft het voor mij niet meer.

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17211
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

filiberreke schreef: zo 15 jul 2018, 20:23 Een forumlid waar ik nog nooit contact mee gehad heb die heel mijn Facebook afschuimt om te zien wie familieleden en vrienden zijn. Mijn kinderen spelen nooit mee. Die vinden het al ambetant als ze getagd worden dus die zijn zekere niet gediend met dergelijke virtuele bezoekjes. Sorry misschien flauw maar voor mij is dit erover. Als naast zoveel regeltjes er ook nog stamboomonderzoek bijkomt hoeft het voor mij niet meer.
Hoe kan je zien dat iemand je "virtuele" bezoekjes brengt, je profiel afschuimt of je zo bespionnneerd ?

Gebruikersavatar
filiberreke
Kenner
Berichten: 846
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:45
Wedstrijden dit jaar: 17 (#99)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door filiberreke »

bloemeke schreef: zo 15 jul 2018, 20:37
filiberreke schreef: zo 15 jul 2018, 20:23 Een forumlid waar ik nog nooit contact mee gehad heb die heel mijn Facebook afschuimt om te zien wie familieleden en vrienden zijn. Mijn kinderen spelen nooit mee. Die vinden het al ambetant als ze getagd worden dus die zijn zekere niet gediend met dergelijke virtuele bezoekjes. Sorry misschien flauw maar voor mij is dit erover. Als naast zoveel regeltjes er ook nog stamboomonderzoek bijkomt hoeft het voor mij niet meer.
Hoe kan je zien dat iemand je "virtuele" bezoekjes brengt, je profiel afschuimt of je zo bespionnneerd ?
Als heel de familie en vriendenkring ineens dezelfde “vriend” voorgesteld krijgt kan een programmaatje om te zien wie je profiel bezoekt en hoe dikwijls wel eens verhelderend werken

Gebruikersavatar
FELIXDACAT
Kenner
Berichten: 1012
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 21:45
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door FELIXDACAT »

filiberreke schreef: ma 16 jul 2018, 09:56
bloemeke schreef: zo 15 jul 2018, 20:37
filiberreke schreef: zo 15 jul 2018, 20:23 Een forumlid waar ik nog nooit contact mee gehad heb die heel mijn Facebook afschuimt om te zien wie familieleden en vrienden zijn. Mijn kinderen spelen nooit mee. Die vinden het al ambetant als ze getagd worden dus die zijn zekere niet gediend met dergelijke virtuele bezoekjes. Sorry misschien flauw maar voor mij is dit erover. Als naast zoveel regeltjes er ook nog stamboomonderzoek bijkomt hoeft het voor mij niet meer.
Hoe kan je zien dat iemand je "virtuele" bezoekjes brengt, je profiel afschuimt of je zo bespionnneerd ?
Als heel de familie en vriendenkring ineens dezelfde “vriend” voorgesteld krijgt kan een programmaatje om te zien wie je profiel bezoekt en hoe dikwijls wel eens verhelderend werken

Dat is de nieuwe trend, en als je dan toevallig samen met je partner geselecteerd bent in facebook wedstrijd gaan ze nog klikken bij de organisatie ook grrrr ben er nog enorm kwaad over!

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6338
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 6 (#168)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

filiberreke schreef: ma 16 jul 2018, 09:56
bloemeke schreef: zo 15 jul 2018, 20:37
filiberreke schreef: zo 15 jul 2018, 20:23 Een forumlid waar ik nog nooit contact mee gehad heb die heel mijn Facebook afschuimt om te zien wie familieleden en vrienden zijn. Mijn kinderen spelen nooit mee. Die vinden het al ambetant als ze getagd worden dus die zijn zekere niet gediend met dergelijke virtuele bezoekjes. Sorry misschien flauw maar voor mij is dit erover. Als naast zoveel regeltjes er ook nog stamboomonderzoek bijkomt hoeft het voor mij niet meer.
Hoe kan je zien dat iemand je "virtuele" bezoekjes brengt, je profiel afschuimt of je zo bespionnneerd ?
Als heel de familie en vriendenkring ineens dezelfde “vriend” voorgesteld krijgt kan een programmaatje om te zien wie je profiel bezoekt en hoe dikwijls wel eens verhelderend werken
kan je dit eens nader uitleggen hoe je kan zien wie je profiel bezoekt ? zou dat ook wel eens willen weten, wat ik heb héél wat bezoekers die ik liever niet zie passeren :(
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

miekehill
Lid
Berichten: 457
Lid geworden op: za 22 okt 2016, 19:08
Wedstrijden dit jaar: 13 (#119)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door miekehill »

Dat ik gisteren AL mijn opgeslagen mails van jaren kwijtspeelde in Windows Live Mail.

Even een klein mailtje willen wissen en de pc bleef draaien en alles weg.... :-(

En vandaag zag ik dat ik geen enkel wordbestand op mijn pc meer kan openen :oops:

Dat terwijl ik wekelijks ccleaner draai en een abo heb op norton virusscanner!!!!!!

Bonnymaster
Beginner
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 20 jul 2016, 10:29
Locatie: Zaventem
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Bonnymaster »

Dat ik al mijn ramen (veluxen) gisteren had open staan, wanneer de vloedgolf over onze gemeente passeerde (Zaventem). En dan heel mijn kot heb mogen opruimen/kuisen en ook bijgevolg in het bed van de zoon moeten gaan liggen omdat mijn matras doorweekt was...

Goeie nieuws is: kot is helemaal gekuist nu

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1961
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 27 (#68)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pioen »

Bonnymaster schreef: vr 27 jul 2018, 09:15 Dat ik al mijn ramen (veluxen) gisteren had open staan, wanneer de vloedgolf over onze gemeente passeerde (Zaventem). En dan heel mijn kot heb mogen opruimen/kuisen en ook bijgevolg in het bed van de zoon moeten gaan liggen omdat mijn matras doorweekt was...

Goeie nieuws is: kot is helemaal gekuist nu
Oei, dat is erg. Ik heb gisteren voor het eerst sinds lang mijn ramen dicht gedaan voor ik vertrok en maar goed, anders had ik hetzelfde voor als jij. Het was echt een zondvloed. Toen ik bij de kiné was, waar een raam openstond is door de wind een kader van de muur gevallen op zeker vijf meter van dat raam en nog een aantal dingen omgevallen binnen. Mensen stonden zeker 30 cm in het water.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Plaats reactie