Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17338
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

Sam schreef: vr 21 mei 2021, 19:36
bloemeke schreef: vr 21 mei 2021, 19:29
Sam schreef: vr 21 mei 2021, 19:24
bloemeke schreef: vr 21 mei 2021, 19:20
Sam schreef: vr 21 mei 2021, 19:12

Nu kriebelt het hier toch ook. Moderator die verwijdergraag lijkt en niet eens wil toelichten waar bepaalde informatie te vinden is inzake afhalen.
Als de organisator vermeldt dat de prijs binnen de maand of 2 of 3 moet afgehaald worden, dan vink ge gewoon afhalen/langsgaan aan en voeg je het adres of de link naar hun vestigingen toe.

Dat is toch simpel?
En waar vermeldt de organisator dat? Waarom kan die vraag niet even beantwoord worden, al is het omdat dat ook voor toekomstige wedstrijden handig om weten is?
In het wedstrijd reglement van Bio-Planet staat duidelijk :

Indien de winnaar niet binnen 2 weken reageert, verliest hij het recht op zijn prijs. De winnaar verliest alsook het recht op zijn prijs, indien hij deze niet binnen de 2 maanden na afloop van de wedstrijd opgehaald heeft

En dat werd om 18u47 zo als reactie gepost op je bericht

Moeten we nu alle info met de paplepel op een gouden bordje serveren?
Servies mag achterwege blijven, locatie van het reglement dat ik zoals gesteld niet zag op de wedstrijdpagina is nog steeds welkom. Net om het volledigheidshalve zelf te bekijken.
Je begint serieus op mijn systeem te werken
Een paplepel is niet voldoende, blijkbaar heb jij een pollepel nodig

Afbeelding
En hou er rekening mee dat het opnieuw posten met dezelfde fouten kan lijden tot een (tijdelijke) ban ?

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1883
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#157)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

bloemeke schreef: vr 21 mei 2021, 19:46
Sam schreef: vr 21 mei 2021, 19:36
bloemeke schreef: vr 21 mei 2021, 19:29
Sam schreef: vr 21 mei 2021, 19:24
bloemeke schreef: vr 21 mei 2021, 19:20

Als de organisator vermeldt dat de prijs binnen de maand of 2 of 3 moet afgehaald worden, dan vink ge gewoon afhalen/langsgaan aan en voeg je het adres of de link naar hun vestigingen toe.

Dat is toch simpel?
En waar vermeldt de organisator dat? Waarom kan die vraag niet even beantwoord worden, al is het omdat dat ook voor toekomstige wedstrijden handig om weten is?
In het wedstrijd reglement van Bio-Planet staat duidelijk :

Indien de winnaar niet binnen 2 weken reageert, verliest hij het recht op zijn prijs. De winnaar verliest alsook het recht op zijn prijs, indien hij deze niet binnen de 2 maanden na afloop van de wedstrijd opgehaald heeft

En dat werd om 18u47 zo als reactie gepost op je bericht

Moeten we nu alle info met de paplepel op een gouden bordje serveren?
Servies mag achterwege blijven, locatie van het reglement dat ik zoals gesteld niet zag op de wedstrijdpagina is nog steeds welkom. Net om het volledigheidshalve zelf te bekijken.
Je begint serieus op mijn systeem te werken
Een paplepel is niet voldoende, blijkbaar heb jij een pollepel nodig

Afbeelding
En hou er rekening mee dat het opnieuw posten met dezelfde fouten kan lijden tot een (tijdelijke) ban ?
Van lijden gesproken. Pollepel, paplepel, ... mocht achterwege blijven. Als iemand het ook zelf wilt kunnen nagaan ga je tegenstrijdig zeggen dat alles voorgeschoteld moet worden? Soit, wie zo vriendelijk kan zijn de locatie van het reglement mee te delen, hartelijk dank!

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17338
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

Sam schreef: vr 21 mei 2021, 19:51

Pollepel, paplepel, ... mocht achterwege blijven. Als iemand het ook zelf wilt kunnen nagaan ga je tegenstrijdig zeggen dat alles voorgeschoteld moet worden? Soit, wie zo vriendelijk kan zijn de locatie van het reglement mee te delen, hartelijk dank!
Waar staat nu een wedstrijdsreglement
BIJ DE WEDSTRIJD ZELF !!!!
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1883
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#157)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

bloemeke schreef: vr 21 mei 2021, 19:55
Sam schreef: vr 21 mei 2021, 19:51

Pollepel, paplepel, ... mocht achterwege blijven. Als iemand het ook zelf wilt kunnen nagaan ga je tegenstrijdig zeggen dat alles voorgeschoteld moet worden? Soit, wie zo vriendelijk kan zijn de locatie van het reglement mee te delen, hartelijk dank!
Waar staat nu een wedstrijdsreglement
BIJ DE WEDSTRIJD ZELF !!!!
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Net vernomen van een lid dat het reglement volgt na het invullen van de schiftingsvraag, wat ik niet deed omdat ik het pakket wil laten aan zij die het wel willen winnen. Dank!

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2497
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

Sam schreef: vr 21 mei 2021, 19:58 Net vernomen van een lid dat het reglement volgt na het invullen van de schiftingsvraag, wat ik niet deed omdat ik het pakket wil laten aan zij die het wel willen winnen. Dank!
Los van bovenstaande non-discussie:
Wedstrijden dienen volledig gepost te worden, dat is inclusief info die je eventueel pas na deelname krijgt (bv extra vragen, bv antwoorden op vragen, bv een schiftingsvraag, bv een einddatum in schiftingsvraag en/of wedstrijdreglement).

Een wedstrijd posten en dan bepaalde info niet posten omdat je zaken wil open laten voor anderen, werkt dus enkel jezelf tegen, want die worden verwijderd.

Stel dat je per ongeluk op die manier iets wint, kan je het altijd nog te geef aanbieden hier op het forum, of op de Facebook groep, of via een kanaal naar keuze. Ik heb zelf nog nooit een prijs gewonnen waar ik mee bleef zitten, altijd wel iemand die je er blij mee kan maken.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1883
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#157)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Zjef schreef: za 22 mei 2021, 14:18
Sam schreef: vr 21 mei 2021, 19:58 Net vernomen van een lid dat het reglement volgt na het invullen van de schiftingsvraag, wat ik niet deed omdat ik het pakket wil laten aan zij die het wel willen winnen. Dank!
Los van bovenstaande non-discussie:
Wedstrijden dienen volledig gepost te worden, dat is inclusief info die je eventueel pas na deelname krijgt (bv extra vragen, bv antwoorden op vragen, bv een schiftingsvraag, bv een einddatum in schiftingsvraag en/of wedstrijdreglement).

Een wedstrijd posten en dan bepaalde info niet posten omdat je zaken wil open laten voor anderen, werkt dus enkel jezelf tegen, want die worden verwijderd.

Stel dat je per ongeluk op die manier iets wint, kan je het altijd nog te geef aanbieden hier op het forum, of op de Facebook groep, of via een kanaal naar keuze. Ik heb zelf nog nooit een prijs gewonnen waar ik mee bleef zitten, altijd wel iemand die je er blij mee kan maken.
Met ongezonde voeding ligt me dat wat moeilijker, dat deel 'k niet al te graag uit. Al het overige met plezier.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2497
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

Sam schreef: za 22 mei 2021, 21:36 Met ongezonde voeding ligt me dat wat moeilijker, dat deel 'k niet al te graag uit. Al het overige met plezier.
Maar zulke wedstrijden posten ligt dan wat minder moeilijk?
Als je ze niet post wegens dat principe, kan je ze ook niet winnen, en is er voor jou ook geen probleem.
En voor andere leden ook niet, want die wedstrijden kunnen anderen dan posten.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1883
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#157)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Zjef schreef: zo 23 mei 2021, 08:17
Sam schreef: za 22 mei 2021, 21:36 Met ongezonde voeding ligt me dat wat moeilijker, dat deel 'k niet al te graag uit. Al het overige met plezier.
Maar zulke wedstrijden posten ligt dan wat minder moeilijk?
Als je ze niet post wegens dat principe, kan je ze ook niet winnen, en is er voor jou ook geen probleem.
En voor andere leden ook niet, want die wedstrijden kunnen anderen dan posten.
Niet alle wedstrijden hebben een reglement, laat staan dat het logisch is dat dat volgt na het antwoord op vragen (~ deelnemen). Doorgaans is het reglement het eerste wat ik raadpleeg, en vaak levert het al een einddatum op voor wedstrijden die hier vaak met (tot?) aangegeven staan of niet toegankelijk zijn voor Belgen, enz. Soit, de duiding van een medelid waar dat reglement stond was dan ook handig.

miekehill
Lid
Berichten: 463
Lid geworden op: za 22 okt 2016, 19:08
Wedstrijden dit jaar: 16 (#128)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door miekehill »

Er zijn veel wedstrijden waarvan ik me niet geroepen voel er aan deel te nemen. Ik wil die wel posten om anderen de kans te geven en - eerlijk is eerlijk - om aan een wekelijks quotum te komen. maar dat kan nu dus ook niet meer...

Door deze gang van zaken, die ik érgens wel kan begrijpen als is dat moeilijk, wordt het voor mij bijna onmogelijk aan dit forum deel te nemen. Weinig tijd, geen echte facebook- of instagramgebruiker en nogal selectief... Er zijn meer weken dat ik geen toegang heb dan wel.

Maar we blijven volharden in 'de boosheid' :-)

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2497
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

miekehill schreef: di 25 mei 2021, 10:11 Er zijn veel wedstrijden waarvan ik me niet geroepen voel er aan deel te nemen. Ik wil die wel posten om anderen de kans te geven en - eerlijk is eerlijk - om aan een wekelijks quotum te komen. maar dat kan nu dus ook niet meer...

Door deze gang van zaken, die ik érgens wel kan begrijpen als is dat moeilijk, wordt het voor mij bijna onmogelijk aan dit forum deel te nemen. Weinig tijd, geen echte facebook- of instagramgebruiker en nogal selectief... Er zijn meer weken dat ik geen toegang heb dan wel.

Maar we blijven volharden in 'de boosheid' :-)
Je doet alsof het een nieuwe regel is, dat is al 6 jaar ondertussen de regel...

Plaats reactie