wedstrijden plaatsen

Heb je problemen met de site, werkt iets niet naar behoren, of heb je een idee die de site ten goede kan komen? Laat het ons weten.

Moderators: Donkeh, Zjef

Plaats reactie
fritzthefox
Lid
Wedstrijden: 124 (#14)

wedstrijden plaatsen

Bericht door fritzthefox » zo 14 apr 2019, 11:24

het lukt me niet meer om wedstrijden te plaatsen, telkens ik een onderwerp plaats en dan verder ga komt die hele rij er achter staan zie voorbeeld
ik plaats bij organisator - De Pic-Nic

nu klik ik op prijs en nu staat er bij organisator

De Pic-Nicfunction(l,c) {return this+Array(l-this.length+1).join(c||" ")}function() {return this.replace(/(?:^|\s)\S/g, function(a) { return a.toUpperCase(); });}function(){return this.replace(/[^A-Za-z0-9\[\] ]/g,function(a){return Latinise.latin_map[a]||a})}

bij prijs zet ik nu - een luxe ontbijtmand voor 2 personen!

nu klik ik op link en staat er bij organisator
een luxe ontbijtmand voor 2 personen!function(l,c) {return this+Array(l-this.length+1).join(c||" ")}function() {return this.replace(/(?:^|\s)\S/g, function(a) { return a.toUpperCase(); });}function(){return this.replace(/[^A-Za-z0-9\[\] ]/g,function(a){return Latinise.latin_map[a]||a})}function(l,c) {return this+Array(l-this.length+1).join(c||" ")}function() {return this.replace(/(?:^|\s)\S/g, function(a) { return a.toUpperCase(); });}function(){return this.replace(/[^A-Za-z0-9\[\] ]/g,function(a){return Latinise.latin_map[a]||a})}function(l,c) {return this+Array(l-this.length+1).join(c||" ")}function() {return this.replace(/(?:^|\s)\S/g, function(a) { return a.toUpperCase(); });}function(){return this.replace(/[^A-Za-z0-9\[\] ]/g,function(a){return Latinise.latin_map[a]||a})}

en zo gaat het telkens

unika
Gevorderde
Wedstrijden: 71 (#28)

Re: wedstrijden plaatsen

Bericht door unika » zo 14 apr 2019, 11:36

Plaats reactie