Optie om je antwoord op de schiftingsvraag te bewaren

Heb je problemen met de site, werkt iets niet naar behoren, of heb je een idee die de site ten goede kan komen? Laat het ons weten.

Moderators: Donkeh, Zjef

Plaats reactie
OldEvil1
Lid
Wedstrijden: 40 (#121)

Optie om je antwoord op de schiftingsvraag te bewaren

Bericht door OldEvil1 » vr 24 mei 2019, 07:20

Ik ben vrij nieuw op het forum (en moet alles nog wat uitzoeken).
Het is handig dat je kan aangeven dat je met een wedstrijd meegespeeld hebt, maar het zou nog handiger zijn als je bij die wedstrijd dan ook ineens je antwoord op de schiftingsvraag kan ingeven (zodat dit enkel voor jezelf zichtbaar is).

Als je dan gewonnen zou hebben, dan kan je dat vlot terugvinden en dan moet je geen aparte lijstjes bijhouden. (want ik merk dat ik dat toch vaak vergeet/niet doe).

Zjef
Site Admin

Re: Optie om je antwoord op de schiftingsvraag te bewaren

Bericht door Zjef » vr 24 mei 2019, 18:03

Goede suggestie, maar niet zo eenvoudig te verwezenlijken. Je hebt bv ook wedstrijden waarbij je elke uur/dag/week/maand een schifting moet ingeven, dus die moet je dan ook elke keer kunnen ingeven.

En eigenlijk zie ik niet echt het verschil tussen hier een lijstje bijhouden per wedstrijd, of ergens in je eigen lijst (bv Google Spreadsheet zodat je er ook overal aan kan). Er zijn ook leden die wedstrijden spelen maar ze hier niet posten, dus die kan je hier dan niet ingeven en zou je dan (voor je eigen statistieken) alsnog elders moeten gaan bijhouden.

Zal eerder evt iets worden voor wanneer er veel tijd is en er geen andere zaken voorrang hebben ;)

OldEvil1
Lid
Wedstrijden: 40 (#121)

Re: Optie om je antwoord op de schiftingsvraag te bewaren

Bericht door OldEvil1 » zo 26 mei 2019, 17:03

OK, begrepen ;)

Plaats reactie