Verwijderde wedstrijd

Heb je problemen met de site, werkt iets niet naar behoren, of heb je een idee die de site ten goede kan komen? Laat het ons weten.

Moderators: Donkeh, Zjef

Sam
Kenner
Wedstrijden: 31 (#190)

Re: Verwijderde wedstrijd

Bericht door Sam » vr 01 nov 2019, 20:34

guigou schreef:
za 14 sep 2019, 08:43
OldEvil1 schreef:
za 14 sep 2019, 08:40
guigou schreef:
za 14 sep 2019, 08:17
eerlijk gezegd denk ik niet dat er hier veel dokters zijn die op ons forum zitten om wedstrijden te zoeken :lol:
Ken jij het beroep van alle schifters?
Mogen die mensen niet meedoen aan wedstrijden?
Hoeveel mensen op dit forum moeten meedoen aan een wedstrijd zodat een wedstrijd hier gepost mag worden?
neen das waar, maar als er in het reglement staat dat het niet toegelaten is, moet je dit respecteren
als er iets in jouw arbeidsregelement staat, en je houdt je er niet aan , zal je daar toch ook op gewezen worden ? of ga je dan ook blijven aandringen en verwachten dat je werkgever voor jou een uitzondering maakt ?
Reglementen zijn niet per se een star gegeven en des te meer aan verandering onderhevig, dat is hier toch niet anders.

Ik vond zijn vraag ook wel interessant waarom bijvoorbeeld het voor medewerkers van UZ Leuven wel mag.
Een betere wereld begint waar kortzichtigheid eindigt.

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef » wo 06 nov 2019, 22:07

OldEvil1 schreef:
za 05 okt 2019, 12:57
Bedankt voor de info.

Helaas geen melding van gekregen (maar dat is een bug waarvoor ik dit topic oorspronkelijk gemaakt heb).
Andere meldingen krijg ik wel maar 'verwijderen' en precies ook 'verplaatsen' die komen om de een of andere reden niet door.

Edit: als ik in mijn profiel naar mijn berichten was gaan kijken dan had ik deze wel kunnen terugvinden (maar daar had ik niet aan gedacht)(bij verwijderde berichten is dan, in je profiel, het bericht ook verwijderd)
Nog steeds oorzaak niet gevonden. Alle instellingen staan correct, en op dezelfde manier als voor leden die wel gewoon die meldingen en mails aankrijgen :-|

OldEvil1
Lid
Wedstrijden: 66 (#100)

Bericht door OldEvil1 » wo 06 nov 2019, 22:44

't is niet erg.
Zolang ik niet geband door een stommiteit omdat ik niet door heb dat een bericht verwijderd is ofzo ... dan ben ik al content ;)

Miss Jones
Moderator

Bericht door Miss Jones » vr 08 nov 2019, 10:40

OldEvil1 schreef:
wo 06 nov 2019, 22:44
't is niet erg.
Zolang ik niet geband door een stommiteit omdat ik niet door heb dat een bericht verwijderd is ofzo ... dan ben ik al content ;)
:lol: :lol:
Maar nee seg
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

OldEvil1
Lid
Wedstrijden: 66 (#100)

Bericht door OldEvil1 » vr 08 nov 2019, 12:01

Miss Jones schreef:
vr 08 nov 2019, 10:40
OldEvil1 schreef:
wo 06 nov 2019, 22:44
't is niet erg.
:lol: :lol:
Maar nee seg
Dat is anders wel al één keer voorgevallen (en daardoor hebben we het probleem ontdekt).

Plaats reactie