Q&A Topic ivm de nieuwe regels (enkel HIER)

Heb je problemen met de site, werkt iets niet naar behoren, of heb je een idee die de site ten goede kan komen? Laat het ons weten.

Moderators: Donkeh, Zjef

Plaats reactie
Donkeh
Site Admin
Wedstrijden: 10 (#205)

Q&A Topic ivm de nieuwe regels (enkel HIER)

Bericht door Donkeh » za 30 dec 2017, 13:06

Beste leden,

Onze nieuwe reglementen gaan van toepassing vanaf 1 januari 2018. Dit zal natuurlijk enige aanpassing vergen.
Wij twijfelen er niet aan dat er nog mensen gaan zijn met vragen/opmerkingen/tips.

Daarom hebben we dit topic aangemaakt, zodat alles ordelijk blijft.
Mogen we vragen hier NIET uw eigen mening te uiten over hoe goed/slecht u de nieuwe regels vindt. Deze berichten worden gewoon verwijderd.
Indien je tevreden bent, geef onze site http://www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

popelka
Lid
Wedstrijden: 25 (#108)

Re: Q&A Topic ivm de nieuwe regels (enkel HIER)

Bericht door popelka » za 30 dec 2017, 13:28

Hierbij dan nog maar 's de vraag om bij het posten van wedstrijdvragen de antwoorden er niet zelf direct bij te noteren opdat anderen hiervoor de kans hebben. :bow:

tweetykebeest
Lid
Wedstrijden: 16 (#151)

Bericht door tweetykebeest » za 30 dec 2017, 13:33

ik moet mijn quota's doorsturen eind februari... dus voor de maanden DECEMBER + JANUARI + FEBRUARI

Dus als ik het goed begrijp is voor december dan nog 3 wedstrijden of antwoorden voldoende? maar vanaf januari heb ik er 5 nodig?

Is het zo?

Donkeh
Site Admin

Bericht door Donkeh » za 30 dec 2017, 14:02

tweetykebeest schreef:
za 30 dec 2017, 13:33
ik moet mijn quota's doorsturen eind februari... dus voor de maanden DECEMBER + JANUARI + FEBRUARI

Dus als ik het goed begrijp is voor december dan nog 3 wedstrijden of antwoorden voldoende? maar vanaf januari heb ik er 5 nodig?

Is het zo?
Jij valt dus nog onder het gewone systeem tot wanneer uw huidige quota moet vernieuwd worden. Dus dec/jan/feb is nog 3 linkjes. Vanaf maart dan de nieuwe regels.
Indien je tevreden bent, geef onze site http://www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Donkeh
Site Admin

Bericht door Donkeh » za 30 dec 2017, 14:03

popelka schreef:
za 30 dec 2017, 13:28
Hierbij dan nog maar 's de vraag om bij het posten van wedstrijdvragen de antwoorden er niet zelf direct bij te noteren opdat anderen hiervoor de kans hebben. :bow:
Good luck with that :)

Evevdk
Lid
Wedstrijden: 16 (#148)

Bericht door Evevdk » za 30 dec 2017, 14:12

Beste,

Ik begrijp zeker dat jullie alleen maar de actieve leden willen behouden en daardoor "nog" strenger worden.

Maar waarom niet strenger maken voor de mensen die geen toegang hebben op de schriftingslijst? Dit zijn de mensen die toch geen schiftingen doorgeven maar gewoon wedstrijdjes komen mee pikken van het forum?

Ik vind het ook jammer dat als je nu een maand 15 wedstrijden post omdat je daar de tijd voor gevonden hebt en ook de wedstrijden hebt gevonden (want dit word nu NOG moeilijker om de eerste te worden om een wedstrijd te posten).
En dan heb je eens een maand wanneer je eens wat minder tijd vond en dan maar 4 wedstrijden vond. Die "te" veel aan wedstrijden van de vorige maand niet mag mee tellen voor je Quota voor 3maand? Je bent toch ook actief maar het leven laat gewoon niet altijd toe om even veel tijd te vinden en niet elke maand is een maand met veel wedstrijden te vinden.

Met jullie nieuwe regeling zou het nu zijn ongeveer 159 leden x ongeveer 15 wedstrijden = rond 795 wedstrijden per maand is dus als iedereen actief zou worden 2385 per 3 maand ?? Zijn die er :(

Ik doe echt super hard mijn beste om bij mails de eerste te zijn om een wedstrijd te posten, maar 3 wedstrijden en een paar extra om je veilig te stellen was al een ganse opgave nu.

Ok door de facebook wedstrijden die kunnen mij misschien nog wat redden maar toch....

Maar ik zou ook graag hebben dat er een verbod komt op mensen die wedstrijden posten het antwoord ook bij plaatsen want hier door verkleinen onze kansen voor punten te halen en mensen die wedstrijd posten krijgen hier toch geen extra punt voor dus waarom dan toe laten?

Sorry wil zeker niet moeilijk over komen maar wil echt graag blijvend toegang hebben en dit te kunnen combineren met thuis front en full time werken :(

popelka
Lid
Wedstrijden: 25 (#108)

Bericht door popelka » za 30 dec 2017, 14:29

Donkeh schreef:
za 30 dec 2017, 14:03
Dus daar wil je niets aan veranderen? Nochtans heeft niemand er iets mee te verliezen en actieve leden die iets willen opzoeken hebben er mee te winnen.

Donkeh
Site Admin

Bericht door Donkeh » za 30 dec 2017, 14:35

Vroeger werd er 1 FB (like en share) aanvaard, waardoor je nog steeds 8 links moest hebben van 'gewone' wedstrijden.
Daardoor vielen veel FB wedstrijden uit de boot en werden die niet gepost. Nu hebben we er meer toegelaten, en dienen er nog 10 'gewone' punten behaald te worden. Veel extremer is de quota dus niet geworden.
We zitten met bijna 160 leden op de lijst. Je moet volgens de oude regels maar 3 links per maand hebben, en je moet al maar 2 links hebben om de verborgen blokken te zien. Daardoor kon vrijwel iedereen lijsttoegang vragen.
Door deze regels gaan de profiteurs van de lijst gewoon verdwijnen, waardoor er meer vrijkomen voor de actieve leden.
Het posten van antwoorden bij het plaatsen van een wedstrijd is vrij van keuze. Daar gaan wij ons niet in moeien en al zeker niet gaan verbieden.

Donkeh
Site Admin

Bericht door Donkeh » za 30 dec 2017, 14:36

popelka schreef:
za 30 dec 2017, 14:29
Donkeh schreef:
za 30 dec 2017, 14:03
Dus daar wil je niets aan veranderen? Nochtans heeft niemand er iets mee te verliezen en actieve leden die iets willen opzoeken hebben er mee te winnen.
Ik denk niet dat we dit moeten verbieden. Veel wedstrijden worden trouwens al gepost zonder antwoord erbij

hanske
Lid
Wedstrijden: 25 (#110)

Bericht door hanske » za 30 dec 2017, 15:07

Bij de quota staat een fout, in de laatste regel staat:
=NIET GOED (minimum vereiste van 3 in eerste maand niet behaald)
De 3 moet nog in een 5 veranderd worden.

Plaats reactie