Markeren als gespeeldREGELS - Hoe POST ik CORRECT een WEDSTRIJD en ANTWOORDEN?

Alle actieve wedstrijden bij buitenlandse organisators.

Moderators: bloemeke, BarbaJela

Gesloten
Donkeh
Site Admin
Wedstrijden: 13 (#225)

REGELS - Hoe POST ik CORRECT een WEDSTRIJD en ANTWOORDEN?

Bericht door Donkeh » di 24 feb 2015, 23:48

BELANGRIJK
Gebruik eerst de zoekfunctie om te controleren of de wedstrijd nog niet gepost werd door iemand anders.
Hiervoor gebruik je best de "geavanceerde" zoekfunctie, door op het tandwiel icoontje te drukken:
Afbeelding

SPECIFIEKE REGELS VOOR BUITENLANDSE WEDSTRIJDEN
  • Kijk in de lijst Organisators die wel/geen Belgische winnaars toelaten of een organisator gekend is om wel/geen Belgen toe te laten als deelnemers. Indien niet mag de wedstrijd hier niet gepost worden.
    .
  • Indien de organisator niet in bovenstaande lijst staat, dan moet er minstens een duidelijke link naar België zijn. Bijvoorbeeld de mogelijkheid om België als land in te vullen bij deelname/registratie, of via het reglement/voorwaarden van de wedstrijd, ...
    .
  • Dit geldt ook voor Facebook wedstrijden, er moet minstens een duidelijke verwijzing zijn in de wedstrijd dat deze ook open staat voor Belgen. Bijvoorbeeld verwijzing in de naam (Benelux, België, ...), een reglement, vermelding in de wedstrijd, mogelijkheid invullen België als land tijdens deelname, ...
    .
  • De organisator moet ook bereid zijn de prijs op te sturen naar België
    .
  • Het is de bedoeling dat de poster van de wedstrijd al deze punten nagaat.
    Zonder schriftelijke bevestiging zal de wedstrijd verwijderd worden!.
Wil dit zeggen dat je in andere wedstrijden geen kans maakt als Belg? Zeker niet, maar om het kaf van het koren te scheiden op dit forum laten we enkel wedstrijden toe waarover geen twijfel bestaat. De andere wedstrijden kan je meespelen op individuele basis, maar ze worden hier niet toegelaten als wedstrijd.

Eventueel kun je zelf de organisator contacteren om te vragen of Belgen toegelaten zijn (dit bericht moet doorgestuurd worden naar _L_Barto)

Voor verdere info over hoe je een wedstrijd of antwoord kan plaatsen, zie REGELS - Hoe POST ik CORRECT een WEDSTRIJD en ANTWOORDEN?
Indien je tevreden bent, geef onze site http://www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Zjef
Site Admin

Re: REGELS - Hoe POST ik CORRECT een WEDSTRIJD en ANTWOORDEN?

Bericht door Zjef » za 21 jan 2017, 13:44

Specifieke regels voor buitenlandse wedstrijden bijgewerkt, zie beginpost hierboven.

Gesloten