Interessante films/series/... op TV

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
robinhoody

Re: nieuwe serie op tv?!?!

Bericht door robinhoody »

MDB schreef: ma 25 feb 2019, 13:34
Leentje58 schreef: ma 25 feb 2019, 12:15 gisteren is Undercover met Tom Waes gestart, we konden er eigenlijk niet naast kijken, al die promotie op voorhand!
Ik weet niet wat ervan te denken..van de eerste aflevering ben ik zeker niet enthousiast.....
Hier ook. Hopelijk wordt de volgende aflevering beter

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: nieuwe serie op tv?!?!

Bericht door Miss Jones »

ik vond het wel goed Undercover.
het is ook omdat er zoveel reclame werd over gemaakt dat iedereen hoge verwachtingen heeft.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: nieuwe serie op tv?!?!

Bericht door Miss Jones »

vanaf 10 maart!!
De mol :dance: :dance: :dance:
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Leentje58
Gevorderde
Berichten: 3297
Lid geworden op: ma 06 jul 2015, 16:29
Wedstrijden dit jaar: 24 (#73)

Re: nieuwe serie op tv?!?!

Bericht door Leentje58 »

de nieuwe fictiereeks Grenslanders

https://kw.knack.be/west-vlaanderen/nie ... vsagyihqiA

https://www.een.be/een/grenslanders-nie ... en-de-bouw

In 2018 waren de opnames van een nieuwe thrillerreeks over het onschuldig ogende Grensland met Koen De Bouw en Jasmine Sendar in de hoofdrollen.

Eén en de Nederlandse omroep Avrotros werken momenteel aan de nieuwe fictiereeks Grenslanders.

Grenslanders speelt zich af in de grensstreek van Zeeuws-Vlaanderen met West- en Oost-Vlaanderen. In deze thrillerreeks wordt een meisje van Afrikaanse origine zwaar getraumatiseerd aangetroffen in de polders van het Grensland tussen Vlaanderen en Nederland. Tara, een rechercheur uit Rotterdam, en Bert, een psychiater uit Antwerpen, proberen te achterhalen wat er met haar is gebeurd. Al snel krijgen ze het gevoel dat het onschuldig ogende Grensland en de mensen die er wonen, meer geheimen verbergen dan de toeristische brochures doen vermoeden...

De hoofdrollen in de reeks worden vertolkt door Koen De Bouw en de Nederlandse Jasmine Sendar. Ook Wim Willaert, Herwig Ilegems, Adanna Unigwe, Sebastien Dewaele, Fedja Van Huêt, Monic Hendrickx, Ingrid De Vos, Chris Nietvelt, Anne-Laure Vandeputte, Astrid van Eck en Evelien Van Hamme maken deel uit van de cast, die zowel uit Belgische als Nederlandse acteurs bestaat.

Grenslanders zal worden uitgezonden op Eén en NPO 3. datum ???

Gebruikersavatar
Pingu14
Kenner
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 09 mar 2015, 17:44
Wedstrijden dit jaar: 9 (#158)

Re: nieuwe serie op tv?!?!

Bericht door Pingu14 »

Leentje58 schreef: di 05 mar 2019, 13:52 de nieuwe fictiereeks Grenslanders

https://kw.knack.be/west-vlaanderen/nie ... vsagyihqiA

https://www.een.be/een/grenslanders-nie ... en-de-bouw

In 2018 waren de opnames van een nieuwe thrillerreeks over het onschuldig ogende Grensland met Koen De Bouw en Jasmine Sendar in de hoofdrollen.

Eén en de Nederlandse omroep Avrotros werken momenteel aan de nieuwe fictiereeks Grenslanders.

Grenslanders speelt zich af in de grensstreek van Zeeuws-Vlaanderen met West- en Oost-Vlaanderen. In deze thrillerreeks wordt een meisje van Afrikaanse origine zwaar getraumatiseerd aangetroffen in de polders van het Grensland tussen Vlaanderen en Nederland. Tara, een rechercheur uit Rotterdam, en Bert, een psychiater uit Antwerpen, proberen te achterhalen wat er met haar is gebeurd. Al snel krijgen ze het gevoel dat het onschuldig ogende Grensland en de mensen die er wonen, meer geheimen verbergen dan de toeristische brochures doen vermoeden...

De hoofdrollen in de reeks worden vertolkt door Koen De Bouw en de Nederlandse Jasmine Sendar. Ook Wim Willaert, Herwig Ilegems, Adanna Unigwe, Sebastien Dewaele, Fedja Van Huêt, Monic Hendrickx, Ingrid De Vos, Chris Nietvelt, Anne-Laure Vandeputte, Astrid van Eck en Evelien Van Hamme maken deel uit van de cast, die zowel uit Belgische als Nederlandse acteurs bestaat.

Grenslanders zal worden uitgezonden op Eén en NPO 3. datum ???
Vanaf 22 maart op Telenet Play en Play More, in het najaar op Eén en NPO 3.
Heel benieuwd naar...

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: nieuwe serie op tv?!?!

Bericht door Miss Jones »

ja net het filmpje gezien wij zijn ook benieuwd
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
suske5
Kenner
Berichten: 558
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:25
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: nieuwe serie op tv?!?!

Bericht door suske5 »

Ben ook benieuwd,ik speel er een klein rolletje in,ik ben de boerin.
Carpe diem,quam minimum credula postero

robinhoody

Re: nieuwe serie op tv?!?!

Bericht door robinhoody »

suske5 schreef: do 07 mar 2019, 12:22 Ben ook benieuwd,ik speel er een klein rolletje in,ik ben de boerin.
Leuk en proficiat! dan moeten we zeker kijken :-)

Gebruikersavatar
Leentje58
Gevorderde
Berichten: 3297
Lid geworden op: ma 06 jul 2015, 16:29
Wedstrijden dit jaar: 24 (#73)

Re: nieuwe serie op tv?!?!

Bericht door Leentje58 »

Dark Heart - vanaf vandaag - op canvas - 20:35 - 22:10
Britse thrillerserie (2018)
(2018, GBR, 95 min)

Inspecteur Will Wagstaffe onderzoekt de mysterieuze dood van de jonge verpleegster Sofie Cerna in de Londense metro. Op de bewakingsbeelden lijkt het slachtoffer te vluchten voor een onzichtbare aanvaller en bovendien wordt er in Sofies flat DNA gevonden van een vermiste tiener die al zeven jaar dood zou zijn. Samen met zijn nieuwe team ontrafelt Staffe een web van geheimen en verraad dat hem recht naar de donkere onderwereld van de stad leidt.


https://www.humo.be/tv-gids/uitzending/ ... dark-heart

Gebruikersavatar
popelka
Gevorderde
Berichten: 1518
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:52
Wedstrijden dit jaar: 15 (#102)

Re: nieuwe serie op tv?!?!

Bericht door popelka »

Ah die ga ik ook opnemen :thumb:

Plaats reactie