Reinelde

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

dianem
Kenner
Berichten: 1173
Lid geworden op: do 16 jul 2015, 14:18
Wedstrijden dit jaar: 40 (#26)

Re: Reinelde

Bericht door dianem »

reinelde schreef: zo 26 dec 2021, 15:00 Bedankt lieve schifters voor jullie medeleven en steun :-)
Dit doet wel deugd en het is inderdaad een moeilijke periode voor mij en mijn familie, in deze normale mooiste tijd van het jaar.
Mijn man had al 5 jaar een agressieve kanker en ondanks alles, had hij altijd de moed om nog zoveel mogelijk van het leven te genieten, met soms heel kleine dingen. De laatste maanden waren heel zwaar geworden voor hem en zijn krachten en zijn lichaam waren volledig op....zijn lijdensweg is dan ook voorbij, dat is de enigste troost voor mij. :-(
Zo hebben we dus ook verschillende schifters persoonlijk leren kennen op leuke evenementen, maar ook anderen die ik nog nooit gezien heb, zoals die lieve Cecile, waarmee ik altijd terecht kan als ik het eens moeilijk had (bedankt hiervoor Cecile :-) )
Alles is nu wel al veranderd door de coronatijd maar het zal nooit meer hetzelfde zijn als voorheen, want ik ben mijn lieve schat voorgoed kwijt en alleen de mooie herinneringen zal ik samen met onze zoon en zijn vriendin en zijn oogappeltje Zoë kunnen bewaren.
Lieve reinelde, Ik lees hier vandaag pas het bericht dat je man de strijd tegen die vreselijke ziekte verloren heeft.
We hebben elkaar een paar keer ontmoet en kenden hem dan ook een beetje. Onze oprechte innige deelneming en heel veel sterkte in deze moeilijke dagen! xxx van Dirk en Diane

Gebruikersavatar
Pingu14
Kenner
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 09 mar 2015, 17:44
Wedstrijden dit jaar: 9 (#158)

Re: Reinelde

Bericht door Pingu14 »

Ik lees dit nu pas maar wil je nog heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijden. Dikke virtuele knuffel!

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6338
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 6 (#168)

Re: Reinelde

Bericht door guigou »

innige deelneming Reinelde, sterkte voor gans de familie
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

anganax1
Kenner
Berichten: 855
Lid geworden op: zo 01 mar 2015, 22:07
Wedstrijden dit jaar: 27 (#65)

Re: Reinelde

Bericht door anganax1 »

Heel veel sterkte.
Chantal en Dirk

Plaats reactie