Verwijderde wedstrijden

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benighted
Kenner
Berichten: 1202
Lid geworden op: vr 08 jun 2018, 18:27
Wedstrijden dit jaar: 44 (#23)
Contacteer:

Verwijderde wedstrijden

Bericht door Benighted »

Is er geen mogelijkheid om wedstrijden die verwijderd worden te verplaatsen naar een verborgen archief?

De laatste 1-2 maanden werden er 3 wedstrijden verwijderd terwijl ze wel degelijk geldig waren. Nu zijn ze definitief weg, terwijl bij een verborgen archief ze gemakkelijk opnieuw terug kunnen worden gezet.
Op zoek naar een tof cadeautje zoals sleutelhangers of koffietassen mét foto, fluo-hesjes voor kinderen, draag- of strandtassen met een toffe bedrukking, ...
=> Bekijk onze facebook-pagina voor meer informatie.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6346
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 6 (#168)

Re: Verwijderde wedstrijden

Bericht door guigou »

van mij gisteren ook een wedstrijd verwijderd terwijl deze nog geldig is, de uitleg is: foutieve link

terwijl de wedstrijd al bezig is van vorige week en ze nog steeds actief staat :-(
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17223
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Verwijderde wedstrijden

Bericht door bloemeke »

guigou schreef: di 12 apr 2022, 12:48 van mij gisteren ook een wedstrijd verwijderd terwijl deze nog geldig is, de uitleg is: foutieve link

terwijl de wedstrijd al bezig is van vorige week en ze nog steeds actief staat :-(
Waarom post je hem dan niet met de juiste link ?

Plaats reactie