Ontbrekende Schiftingen!

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nagelz
Schiftingen & Lijsttoegangen
Berichten: 725
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 13:59

Ontbrekende Schiftingen!

Bericht door Nagelz »

Bij deze wil ik even meedelen (in meerdere topics, zodat niemand het mist!)
dat leden van de schiftingslijst ten alle tijden hun winnende schiftingen dienen door te sturen!
ik ga hier strenger op controleren, en heb er ook al enkele genoteerd staan om op te volgen.
ik ga zonder waarschuwing bans geven (lijst & forum) bij misbruik van deze regel!

we hebben een één voor allen, allen voor één systeem, en wie graag neemt zonder te geven,
hoort hier niet in thuis!

ik vind het trouwens ook enorm triestig, dat prijzen (met schiftingsvraag) eerder op tweedehands staan,
dan de schifting ervan in mijn mailbox zit ..
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Ontbrekende Schiftingen!

Bericht door dannyboy »

Wat nog veel erger is, is opzettelijk verkeerde schiftingen doorgeven !
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

Gebruikersavatar
filiberreke
Kenner
Berichten: 846
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:45
Wedstrijden dit jaar: 17 (#99)

Re: Ontbrekende Schiftingen!

Bericht door filiberreke »

dannyboy schreef: do 12 mei 2022, 15:04 Wat nog veel erger is, is opzettelijk verkeerde schiftingen doorgeven !
Wie doet nu zoiets??? Daar moet ge al een heel slecht karakter voor hebben….
Zien de mods dat dan niet? Dan worden de lijstjes wel heel onbetrouwbaar.
Laatst gewijzigd door filiberreke op do 12 mei 2022, 15:28, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Ontbrekende Schiftingen!

Bericht door dannyboy »

filiberreke schreef: do 12 mei 2022, 15:21
dannyboy schreef: do 12 mei 2022, 15:04 Wat nog veel erger is, is opzettelijk verkeerde schiftingen doorgeven !
Wie doet nu zoiets??? Daar moet ge al een heel slecht karakter voor hebben…
Zien de mods dat dan niet? Dan worden de lijstjes wel heel onbetrouwbaar.
Soms liggen de schiftingen heel ver uit elkaar. Toch een paar keer meegemaakt met mijn eigen doorgegeven schiftingen. Vroeger, want nu officieel geen toegang meer. Kan natuurlijk ook zo zijn dat de organisator totaal geen rekening houdt met de schiftingen ;-)
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

Gebruikersavatar
filiberreke
Kenner
Berichten: 846
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:45
Wedstrijden dit jaar: 17 (#99)

Re: Ontbrekende Schiftingen!

Bericht door filiberreke »

dannyboy schreef: do 12 mei 2022, 15:27
filiberreke schreef: do 12 mei 2022, 15:21
dannyboy schreef: do 12 mei 2022, 15:04 Wat nog veel erger is, is opzettelijk verkeerde schiftingen doorgeven !
Wie doet nu zoiets??? Daar moet ge al een heel slecht karakter voor hebben…
Zien de mods dat dan niet? Dan worden de lijstjes wel heel onbetrouwbaar.
Soms liggen de schiftingen heel ver uit elkaar. Toch een paar keer meegemaakt met mijn eigen doorgegeven schiftingen. Vroeger, want nu officieel geen toegang meer. Kan natuurlijk ook zo zijn dat de organisator totaal geen rekening houdt met de schiftingen ;-)
Misschien gewoon mistypt. Kan hé? Met rap te zijn een cijfertje te weinig. Of lichte vorm van dyscalculie en cijfertjes omgedraaid

Gebruikersavatar
Nagelz
Schiftingen & Lijsttoegangen
Berichten: 725
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 13:59

Re: Ontbrekende Schiftingen!

Bericht door Nagelz »

Dat jij geen fan bent van de lijst dat weet ondertussen heel het forum Danny,
net zoals dat je geen fan was van Schifters (maar toch terug hier te vinden bent? :-D )
dit heb ik trouwens al vaker in 't oog gehouden, en ook uit eigen ervaring met mijn schiftingen weet ik dat ze niet altijd rekening houden met de schiftingsvraag ook al is deze aanwezig ..
en in mijn ogen is de kans dat het bovenstaande voorvalt véél groter dan dat leden die ik ten volste vertrouw, valse schiftingen liggen in te sturen :-)
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Plaats reactie