Bovafix - Tuintafel uit baddinghout t.w.v 599 euro (afhalen) (04/06)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sweetvoice
Gevorderde
Berichten: 4145
Lid geworden op: vr 25 dec 2015, 23:38
Wedstrijden dit jaar: 129 (#7)

Bovafix - Tuintafel uit baddinghout t.w.v 599 euro (afhalen) (04/06)

Bericht door Sweetvoice »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
WIN- WIN - WIN .

Wil jij ook kans maken om deze prachtige Tuintafel uit baddinghout t.w.v 599 euro !!! te winnen ?
Afm tafel 3m L x 94 B .

De winnaar word bekend gemaakt op 5 Juni

Afbeelding
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
04/06 om 23:59

Adres:
Boerenkrijglaan 26
2450 Meerhout

Gebruikersavatar
Elcé
Gevorderde
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 12 apr 2015, 12:10
Wedstrijden dit jaar: 31 (#47)

Re: Bovafix - Tuintafel uit baddinghout t.w.v 599 euro (afhalen) (04/06)

Bericht door Elcé »

Vorig jaar was ik de gelukkige winnaar van een buitentafel. Na drie maand was dit het resultaat :

Afbeelding

Afbeelding

Ondertussen zijn de planken nog verder uitgezet en de kleur van het onderstel vertoont verschillende vlekken. Ik heb dit gemeld aan Bovafix maar geeft geen enkele garantie omdat het een PRIJS is.

Gebruikersavatar
basme
Kenner
Berichten: 1199
Lid geworden op: vr 07 sep 2018, 17:59
Wedstrijden dit jaar: 31 (#49)

Re: Bovafix - Tuintafel uit baddinghout t.w.v 599 euro (afhalen) (04/06)

Bericht door basme »

Elcé schreef: zo 22 mei 2022, 21:22 Vorig jaar was ik de gelukkige winnaar van een buitentafel. Na drie maand was dit het resultaat :
Hopelijk was levering inbegrepen of moest je niet te ver rijden... Want dit is echt geen reclame :-|

Gebruikersavatar
Elcé
Gevorderde
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 12 apr 2015, 12:10
Wedstrijden dit jaar: 31 (#47)

Re: Bovafix - Tuintafel uit baddinghout t.w.v 599 euro (afhalen) (04/06)

Bericht door Elcé »

basme schreef: zo 22 mei 2022, 22:09
Elcé schreef: zo 22 mei 2022, 21:22 Vorig jaar was ik de gelukkige winnaar van een buitentafel. Na drie maand was dit het resultaat :
Hopelijk was levering inbegrepen of moest je niet te ver rijden... Want dit is echt geen reclame :-|
De levering was niet inbegrepen en je moet op eigen kosten de tafel ophalen - 100 km enkel van bij ons thuis

Gebruikersavatar
Elcé
Gevorderde
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 12 apr 2015, 12:10
Wedstrijden dit jaar: 31 (#47)

Re: Bovafix - Tuintafel uit baddinghout t.w.v 599 euro (afhalen) (04/06)

Bericht door Elcé »

Elcé schreef: ma 23 mei 2022, 08:07
basme schreef: zo 22 mei 2022, 22:09
Elcé schreef: zo 22 mei 2022, 21:22 Vorig jaar was ik de gelukkige winnaar van een buitentafel. Na drie maand was dit het resultaat :
Hopelijk was levering inbegrepen of moest je niet te ver rijden... Want dit is echt geen reclame :-|
De levering was niet inbegrepen en je moet op eigen kosten de tafel ophalen met speciaal vervoer - 100 km enkel van bij ons thuis.
Dit is de correspondentie die ik gevoerd heb met Bovafix :
hallo
Bovafix
is de tafel buiten blijven staan ?
Bovafix
Bovafix
er iets over gelegd? mvg
Door jou verzonden
De tafel staat buiten en is nooit afgedekt op uw aanraden
25 Jan 2022 17:35
Bovafix
enigste oplossing is de zijboord eraf en met de cirkelzaag een cm inkorten en dan de boord terug schroeven
Bovafix
heel vreemd wel al verschillende gemaakt en nog zelden problemen mee gehad
Bovafix
Bovafix
staat zelfs een dubbele coating op tegen vocht
25 Jan 2022 18:15
Door jou verzonden
dat kunnen wij zelf niet en stel dat we dit toch doen wat is dan de garantie dat het weer splijt. Een tafel die slechts vijf maand oud is ???? Je mag dit zelf komen herstellen.
27 Jan 2022 13:25
Door jou verzonden
Mag ik er op rekenen dat u de herstelling zal uitvoeren ?
27 Jan 2022 15:19
Bovafix
Bovafix
nee helaas geven wij geen garantie op niet aangekochte artikelen en kan ik u niet verder helpen met een eventuele herstelling , enkel bij aankoop van meubels etc ,dit was een win wedstrijd met een gratis artikel mvg
28 Jan 2022 10:18
Door jou verzonden
het is toch niet dat een gewonnen prijs niet evenwaadig is aan een aangekochte tafel. Zal ik de foto van de tafel op de fb plaatsen zodat mogelijke klanten zich ook niet bedrogen zouden voelen?
28 Jan 2022 10:35
Bovafix
Bovafix
gelieve u eraan te Herinneren dat dit gratis was en wij enkel garantie geven op aangekochte artikelen , ik heb heel veel klanten waar ik meermaals terug moet gaan en nog nooit iemand bedrogen . verder wil ik hier geen communicatie meer over voeren , mocht u op een of andere manier ons bedrijf in diskrediet willen brengen ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen

Gebruikersavatar
basme
Kenner
Berichten: 1199
Lid geworden op: vr 07 sep 2018, 17:59
Wedstrijden dit jaar: 31 (#49)

Re: Bovafix - Tuintafel uit baddinghout t.w.v 599 euro (afhalen) (04/06)

Bericht door basme »

Elcé schreef: ma 23 mei 2022, 08:09 verder wil ik hier geen communicatie meer over voeren , mocht u op een of andere manier ons bedrijf in diskrediet willen brengen ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen
Als een bedrijf dat naar mij zou sturen, dan mogen ze zeker zijn dat er reviews met foto's komen.
Bedankt voor de verwittiging! :)

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#164)

Re: Bovafix - Tuintafel uit baddinghout t.w.v 599 euro (afhalen) (04/06)

Bericht door Sam »

basme schreef: ma 23 mei 2022, 08:35
Elcé schreef: ma 23 mei 2022, 08:09 verder wil ik hier geen communicatie meer over voeren , mocht u op een of andere manier ons bedrijf in diskrediet willen brengen ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen
Als een bedrijf dat naar mij zou sturen, dan mogen ze zeker zijn dat er reviews met foto's komen.
Bedankt voor de verwittiging! :)
Nochtans gaan ze niet in de fout. Klanten zouden zich ook niet bedrogen voelen, want bij een koopovereenkomst hebben ze garantie.

Gebruikersavatar
basme
Kenner
Berichten: 1199
Lid geworden op: vr 07 sep 2018, 17:59
Wedstrijden dit jaar: 31 (#49)

Re: Bovafix - Tuintafel uit baddinghout t.w.v 599 euro (afhalen) (04/06)

Bericht door basme »

Sam schreef: za 04 jun 2022, 11:26 Nochtans gaan ze niet in de fout. Klanten zouden zich ook niet bedrogen voelen, want bij een koopovereenkomst hebben ze garantie.
Als dit de geleverde kwaliteit is, en ze gaan nog dreigen... dan mag je die 'kwaliteit' overal tonen. Als jij tevreden zou zijn met zo'n gewonnen tafel, dat mag :)

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1878
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 8 (#164)

Re: Bovafix - Tuintafel uit baddinghout t.w.v 599 euro (afhalen) (04/06)

Bericht door Sam »

basme schreef: za 04 jun 2022, 11:47
Sam schreef: za 04 jun 2022, 11:26 Nochtans gaan ze niet in de fout. Klanten zouden zich ook niet bedrogen voelen, want bij een koopovereenkomst hebben ze garantie.
Als dit de geleverde kwaliteit is, en ze gaan nog dreigen... dan mag je die 'kwaliteit' overal tonen. Als jij tevreden zou zijn met zo'n gewonnen tafel, dat mag :)
Je weet niet of dit de standaard is, hé. Uiteindelijk is het ook een natuurproduct. Het is hier trouwens de winnaar die dreigt, de prijsgever reageert met wat het gevolg zou zijn.

Plaats reactie