Enkel rode blokken

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Plaats reactie
MDB
Gevorderde
Berichten: 3458
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 17:28
Wedstrijden dit jaar: 35 (#36)

Enkel rode blokken

Bericht door MDB »

Ik heb vrijdag 25/11 nog een nieuwe wedstrijd gepost maar nu kan ik geen enkele link meer zien enz....hoe kan dat nu?
En neen, er is geen adblocker...en het is hetzelfde op Chrome, op Edge en ook op de tweede pc.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2492
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Enkel rode blokken

Bericht door Zjef »

Trage internetverbinding dan, waardoor de detectie denkt dat er een adblocker actief is.

Clubber
Kenner
Berichten: 635
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:36
Wedstrijden dit jaar: 15 (#109)

Re: Enkel rode blokken

Bericht door Clubber »

Hier nu ook alles rood , geen adblocker op pc.

Toch niet de week was net om ...

MDB
Gevorderde
Berichten: 3458
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 17:28
Wedstrijden dit jaar: 35 (#36)

Re: Enkel rode blokken

Bericht door MDB »

Zjef schreef: di 29 nov 2022, 18:57 Trage internetverbinding dan, waardoor de detectie denkt dat er een adblocker actief is.
Bij de ene pc hebben we de laatste tijd inderdaad internetproblemen, die is draadloos maar met de andere niet.
Ook geprobeerd op de gsm maar daar ook hetzelfde.
Ik zie wel de banners hierboven....

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2492
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Enkel rode blokken

Bericht door Zjef »

MDB schreef: wo 30 nov 2022, 09:18
Zjef schreef: di 29 nov 2022, 18:57 Trage internetverbinding dan, waardoor de detectie denkt dat er een adblocker actief is.
Bij de ene pc hebben we de laatste tijd inderdaad internetproblemen, die is draadloos maar met de andere niet.
Ook geprobeerd op de gsm maar daar ook hetzelfde.
Ik zie wel de banners hierboven....
Eenmaal je op de rode blokken gebotst bent, kom je er enkel weer uit door een wedstrijd te posten.
Dus dat je het nu ook op andere toestellen ziet, komt omdat je erop gebotst bent op die trage pc.

MDB
Gevorderde
Berichten: 3458
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 17:28
Wedstrijden dit jaar: 35 (#36)

Re: Enkel rode blokken

Bericht door MDB »

Zjef schreef: wo 30 nov 2022, 09:58
MDB schreef: wo 30 nov 2022, 09:18
Zjef schreef: di 29 nov 2022, 18:57 Trage internetverbinding dan, waardoor de detectie denkt dat er een adblocker actief is.
Bij de ene pc hebben we de laatste tijd inderdaad internetproblemen, die is draadloos maar met de andere niet.
Ook geprobeerd op de gsm maar daar ook hetzelfde.
Ik zie wel de banners hierboven....
Eenmaal je op de rode blokken gebotst bent, kom je er enkel weer uit door een wedstrijd te posten.
Dus dat je het nu ook op andere toestellen ziet, komt omdat je erop gebotst bent op die trage pc.
Inderdaad, ik heb een wedstrijd gepost en het is terug in orde.
Bedankt voor de hulp!

Plaats reactie