normaal ga ik wel iedere keer naar het 'grote' autosalon. en nu de 100ste editie maar heel wat bekende merken ontbreken wel.
is het nog de moeite om te gaan? niet met het idee om een auto te kopen want heb ik net vorige jaar gedaan maar voor de overige bezienswaardigheden maar ook eventueel aanwezige wedstrijden op het salon zelf?
zijn er hier al mensen geweest het eerste weekend?
viel de drukte mee?
overweeg om morgen toch er eens op uit te trekken
tips voor aanwezige wedstrijden mogen hier ook steeds geplaatst worden
zelf vandaag geweest en amper wat gevonden van wedstrijden op het salon zelf
enkel wat racegames te spelen waar de snelste spelers kans maken op een prijs
voor de rest amper een autosalon nog te noemen. enkele grote merken ontbreken en ook maar 4 hallen die gevuld zijn.
geen motoren of fietsen ook.
ik heb toch de indruk dat dit de laatste keren zal georganiseerd worden en magere opkomst zal zijn.
8euro voor ne hotdog was ook weer te veel van het goeie.
gelukkig nog een gratis inkomticket gewonnen want was zeker het geld niet waard tenzij je echt op zoek bent naar een nieuwe 'EV' wagen
Draco schreef: ↑di 17 jan 2023, 20:40
zelf vandaag geweest en amper wat gevonden van wedstrijden op het salon zelf
enkel wat racegames te spelen waar de snelste spelers kans maken op een prijs
voor de rest amper een autosalon nog te noemen. enkele grote merken ontbreken en ook maar 4 hallen die gevuld zijn.
geen motoren of fietsen ook.
ik heb toch de indruk dat dit de laatste keren zal georganiseerd worden en magere opkomst zal zijn.
8euro voor ne hotdog was ook weer te veel van het goeie.
gelukkig nog een gratis inkomticket gewonnen want was zeker het geld niet waard tenzij je echt op zoek bent naar een nieuwe 'EV' wagen
8 euro
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.
Deze cookies zijn minimaal nodig om de website goed te laten werken.
Zij brengen, volledig anoniem, jouw gebruik in kaart voor analyse en onderzoek. Info over het privacybeleid van Schifters.
Bijkomende cookies:
Advertenties op maat
Optimaliseer advertenties op basis van jouw surfgedrag.
Externe koppelingen
Zorg voor een optimale wisselwerking met externe content, o.a. avatars, externe afbeeldingen waaronder ook afbeeldingen van sociale media zoals Youtube, Twitter, Facebook of Instagram.