weinig prijzen gewonnen laatste 4 maand

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
tomdepauw
Lid
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 06 okt 2019, 13:54
Wedstrijden dit jaar: 14 (#113)

weinig prijzen gewonnen laatste 4 maand

Bericht door tomdepauw »

Hallo,

Ik doe niet aan alle wedstrijden mee, fb en instagram doe ik bijna nooit mee. Maar de laatste 4 maand is het wel echt triesig geweest op een paar film tickets na niets gewonnen. Dit is de slechtste periode geweest die ik al heb gehad. Vorige jaren al mooie VIP ervaringen en andere mooie prijzen gewonnen dus al veel plezier aan dit forum gehad waarvoor dank aan iedereen die hier aan meewerkt. En ik zie wel dat er weer meer interesante prijzen te winnen zijn dus voor komende weken ben ik wel enthousiast :-D . Ik vermoed dat iedereen hier een dip heeft gehad?

mvg
Tom

Gebruikersavatar
ikkie
Gevorderde
Berichten: 1725
Lid geworden op: ma 30 mar 2015, 19:31
Locatie: OVL
Wedstrijden dit jaar: 16 (#100)

Re: weinig prijzen gewonnen laatste 4 maand

Bericht door ikkie »

jip, normaal win ik al niet veel meer de laatste jaren (een filmticket of zo, wat ook leuk is natuurlijk, maar geen grote prijzen meer). De adventsperiode is daar meestal een uitzondering op, dan win ik meestal een naturaprijs (verzorgingsproducten of zo bv.). Maar eind 2022? Niets!

Dus, ik brand een kaarske voor de heilige Rita en hoop op een mooie prijs in de komende weken, maanden, ...
Goed zot

spiderman63
Gevorderde
Berichten: 1817
Lid geworden op: za 07 nov 2015, 10:53
Wedstrijden dit jaar: 57 (#17)

Re: weinig prijzen gewonnen laatste 4 maand

Bericht door spiderman63 »

Idem hier, aan FB en instagram wedstrijden doe ik niet mee.
Prijzen win ik (bijna) niet meer.
Kan me zelf mijn laatste prijs niet meer herinneren.

Gebruikersavatar
pete301073
Gevorderde
Berichten: 3395
Lid geworden op: ma 13 apr 2015, 14:00
Wedstrijden dit jaar: 141 (#6)

Re: weinig prijzen gewonnen laatste 4 maand

Bericht door pete301073 »

Aan alles kan je niet meedoen, want dan moet je 24u per dag ermee bezig zijn

Zal bij iedereen wel met ups en downs zijn, maar win toch regelmatig met fb en insta

Gebruikersavatar
Benighted
Kenner
Berichten: 1202
Lid geworden op: vr 08 jun 2018, 18:27
Wedstrijden dit jaar: 44 (#23)
Contacteer:

Re: weinig prijzen gewonnen laatste 4 maand

Bericht door Benighted »

Afgelopen 2 weken nog 2 prijsjes mogen ontvangen (DVD en een boek). Voorlopig hier ook rustig met 5 prijzen gewonnen dit jaar.

Vorig jaar zat ik aan 6 prijzen op dit moment, terwijl in 2021 ik er al 11 had mogen ontvangen in dezelfde periode. Al ben ik momenteel ook selectiever geworden in het meedoen.
Op zoek naar een tof cadeautje zoals sleutelhangers of koffietassen mét foto, fluo-hesjes voor kinderen, draag- of strandtassen met een toffe bedrukking, ...
=> Bekijk onze facebook-pagina voor meer informatie.

Krikke
Kenner
Berichten: 1469
Lid geworden op: ma 20 dec 2021, 06:36
Wedstrijden dit jaar: 34 (#39)

Re: weinig prijzen gewonnen laatste 4 maand

Bericht door Krikke »

Tot hier toe 1 prijsje dit jaar (foodbox GVA). Wordt elk jaar minder en minder. Toen ik ben beginnen spelen (te tijden van het oude gratiz) zat ik aan +100 prijzen per jaar, nu mag je blij zijn als je er 10 bij elkaar speelt.

Unedia
Gevorderde
Berichten: 2569
Lid geworden op: wo 30 jan 2019, 14:58
Locatie: Ternat
Wedstrijden dit jaar: 28 (#64)

Re: weinig prijzen gewonnen laatste 4 maand

Bericht door Unedia »

Ik mag momenteel niet klagen eigenlijk, dit jaar al 18 prijzen gewonnen, en wel mooie zoals Lego, tickets Red Star Line, VIP bij de koers, speelgoed...
Vond het eerlijk gezegd ook nog niet zo veel, aangezien we al midden maart zijn, maar ik mag niet klagen precies :-)
Ik heb nochtans door ziekte en verlof en dan corona dit jaar al veel minder mee gedaan als vorig jaar.

Wel tussendoor via IG en FB geregeld, en daar ook wel al enkele prijzen gewonnen. Die staan wel niet in mijn lijst van wedstrijden die ik mee deed aangezien dat zo snel snel tussendoor is. Enkel als ik daarbij win, zet ik het dan in lijst bij.

Hopen dat er nog heel leuke prijzen bij komen :-) :thumb:

tomdepauw
Lid
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 06 okt 2019, 13:54
Wedstrijden dit jaar: 14 (#113)

Re: weinig prijzen gewonnen laatste 4 maand

Bericht door tomdepauw »

Als ik het zo wat lees wordt er inderdaad wel minder gewonnen dan vroeger maar door sommigen wel nog mooi aantal prijzen. Ik zal eens een kaarsje moeten laten branden :lol:

Gebruikersavatar
Nagelz
Schiftingen & Lijsttoegangen
Berichten: 725
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 13:59

Re: weinig prijzen gewonnen laatste 4 maand

Bericht door Nagelz »

Hier ook de triestigste periode in 10 jaar ..
maarja, de aanhouder wint! :thumb:
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: weinig prijzen gewonnen laatste 4 maand

Bericht door Miss Jones »

Hier net hetzelfde hoor, maar ik denk dan steeds dat het stilte voor de storm is.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Plaats reactie