Hoe los je het op als de rechtstreekse link op FB een reel is en op de datum klikken geen verschil maakt?

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Plaats reactie
Twin
Gevorderde
Berichten: 1961
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 22:36
Wedstrijden dit jaar: 14 (#130)

Hoe los je het op als de rechtstreekse link op FB een reel is en op de datum klikken geen verschil maakt?

Bericht door Twin »

Ik wou onderstaande link van een Facebookwedstrijd op het forum posten. Net voor ik deze wou posten kreeg ik onderaan de melding 'je moet de directe link naar de facebookwedstrijd invullen. Echter is dit de directe link, nadat ik op de datum heb geklikt van deze wedstrijd op Facebook.,
Echter is dit geen vaste foto op Facebook maar 'een reel'. Heeft het daarmee te maken @zjef dat het forum dit niet aanvaard en hoe kan ik dit oplossen om alsnog zulke wedstrijden in de toekomst alsnog te kunnen posten? Want de reels zijn niet meer ondenkbaar in het wedstrijden wereldje ;-)

Ik wou het eerst omdraaien en de instagram wedstrijd posten, maar het reglement zegt dat Facebook vooraan heeft op Instagram. Dat was ook niet de oplossing :-)

Dankjewel voor je reactie

https://www.facebook.com/reel/776302527 ... ingle_unit

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2497
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Hoe los je het op als de rechtstreekse link op FB een reel is en op de datum klikken geen verschil maakt?

Bericht door Zjef »

Die reels zijn weer iets nieuw van Facebook, wat het forum nog niet herkent als Facebook link.
Ik heb het toegevoegd, dus zou nu wel moeten lukken om te posten.

Plaats reactie